- Hirdetés -

Kiderült, melyik mobilok a legmegbízhatóbbak

|

- Hirdetés -

A HMD Global vezeti az Counterpoint Research 2020 bizalmi rangsorát, amely négy szempont: a szoftveres-, a biztonsági frissítések, a gyártás minősége és a nagyvállalati felhasználásra ajánlható eszközök aránya alapján készült. Ezen szempontok alapján, különféle súlyozott kritériumok felhasználásával összehasonlító elemzést végeztek a vezető Android okostelefon márkákról.

A jelentés eredményeit hangsúlyozva, Peter Richardson, a Counterpoint Research alelnöke és kutatási igazgatója megjegyezte: „A COVID-19 járvány digitálisan még jobban összekapcsolta a világot, mint korábban. Mivel az okostelefonjaink mindig aktívak és rendszerbe kapcsoltak, kiszolgáltatottabbak a kibertámadásoknak, amelyek gyakorisága és súlyossága egyaránt növekszik. Ez kritikussá teszi az Android okostelefonok szoftveres- és biztonsági frissítéseit. A világjárvány miatt változások történtek a munkakörnyezetben, sokkal többen dolgoznak távolról. Ez a helyzet vállalati szintű biztonsági megoldásokat igényel az adatbiztonság terén is, a rosszindulatú programok blokkolásával és az adathalász támadások megelőzésével.

Már második éve, hogy a Nokia telefonok vezetik a ranglistánkat a legátfogóbb szoftver- és biztonsági frissítések terén és a legnagyobb a vállalati használatra ajánlott portfólió-részesedés tekintetében. A Nokia telefonok teljesítménye továbbra is versenyelőnyt jelent az androidos ökoszisztéma többi okostelefon márkájával összehasonlítva. Az androidos okostelefon-márkák 98%-a továbbra sem vagy inkonzisztens szoftver- és biztonsági frissítéseket kínál. A OnePlus is jól teljesített, az átlagnál gyorsabb szoftverfrissítéseket nyújtott a piacon jelenleg forgalmazott összes eszközéhez, amelyet a Samsung és a Realme követ. ”

A telített okostelefon-piacon minden gyártó keményen próbál kiemelkedni kínálatával a versenytársai közül. A tervezéstől és a kivitelezés minőségétől, a képernyő méretétől és a kamerák számától kezdve sok minden más is megtesznek, hogy kitűnjenek. Fontos szempont a szoftver is, amelyet az okostelefon futtat. A fogyasztók elvárják, hogy azt rendszeresen frissítsék annak érdekében, hogy a lehetséges biztonsági réseket befoltozzák, és az új szolgáltatásokat, amint lehet rendelkezésükre bocsájtsák.

Az okostelefon-márkák teljesítményét kommentálva a Global Content Manager, Ritesh Bendre kiemelte: „Egyes márkák termékeik naprakészen tartására összpontosítanak, míg mások csak jelentős késedelemmel adják ki a szoftver- és biztonsági frissítéseket. A rendszeres szoftver- és biztonsági frissítések nemcsak az általános eszközélményt segítik, hanem segítenek az eszközöknek az értékük megőrzésében is. Meglepő módon van 10 olyan okostelefon-gyártó, amelyeknek nincs egyértelmű stratégiájuk arról, hogy miként tájékoztassák az ügyfeleket, ha eszközeik alkalmasak biztonsági és szoftverfrissítésekre. Úgy gondoljuk, hogy ez a kérdés egyre fontosabbá válik, mivel a fogyasztók tovább megtartják okostelefonjaikat, és jobban támaszkodnak rájuk. A Nokia és a OnePlus készülékek itt is jól teljesítettek. ”

Tarun Pathak, a Counterpoint társigazgatója a gyártás minőségének eredményeit kommentálva a következőket mondta: „Az összeszerelés minőségét több szempont alapján értékeltük, beleértve a termék robusztusságát, erő behatási-, leesési-, anyag fáradási-, kopás- és karcolódás-, hőbehatás-, nedvesség- és folyadékteszteket. A tesztek kvalitatív és kvantitatív megfigyeléseket egyaránt tartalmaztak. Megállapítottuk, hogy a Nokia telefonok az iparági átlagnál szigorúbb teszteken mennek keresztül. Ezért arra a következtetésre jutottunk, hogy ha ezeket is figyelembe vesszük a gyorsabb szoftverek és biztonsági frissítések mellett, akkor az erős gyártási minőség azt jelenti, hogy a Nokia telefonok ki fogják bírni az idő próbáját, ami egyre fontosabb azokban az időben, amikor globálisan az eszközcserék ciklusai egyre hosszabbak, megközelítik a 30 hónapot. ”

Adam Ferguson, a HMD Global ajánlatokért, Partner- és Termék marketingért felelős globális vezetője a Counterpoint kutatásával kapcsolatban így nyilatkozott: “Az utunk elején, amikor 2017-ben az első okostelefonjainkkal piacra léptünk – azt az ígéretet tettük, hogy a Nokia okostelefon-élmény letisztult, biztonságos és mindig naprakész lesz. Ezzel példát mutattunk az iparágnak és azóta is elkötelezettek vagyunk, hogy három évig havi biztonsági frissítéseket és két évig operációs rendszerfrissítéseseket biztosítsunk annak érdekében, hogy az emberek minél hosszabb ideig, minél többet tudjanak kihozni Nokia okostelefonjaikból.”

“Az iparágat elemző intézmények által végzett kutatás már második éve elismeri rendíthetetlen elkötelezettségünket a telefonos élmény biztosítása iránt, amely idővel folyamatosan javul – biztosítva, hogy egy Nokia okostelefon biztonságos, megbízható szoftveres élményt nyújtson, amelyre valóban támaszkodhatunk. A közelmúltban ünnepeltük a Nokia okostelefonokra kiadott ezredik szoftverfrissítésünket, és elkötelezettek vagyunk a következő 1000-re és tovább. Nyilvánosságra hoztuk az Android 10 portfólió-frissítés végét és felvázoltuk az Android 11 frissítésének ütemtervét. A páratlan élmény biztosítása a mozgatórugónk, és rendkívül keményen dolgozunk azért, hogy a portfóliónk összes frissítése zökkenőmentesen menjen végbe és hogy a Nokia telefonok az idő múlásával még jobbak legyenek, mint a vásárlás napján! ”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Human Telexszel kampányol a Finish

A Reckitt brandjének új, a környezettudatosságot előtérbe helyező kampánya május közepén indult, a márka ügynöksége a Human Telex Advertising & Event.„A Finish számára évek óta kiemelt jelentőséggel bír a környezettudatosság. Küldetésének tekinti, hogy felhívja...

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Újra járvány előtti szinten a turizmus

Két turbulens év után a Mastercard Economics Institue új kutatása azt mutatja, hogy mind az üzleti- mind a szabadidős repülőjegy foglalások száma túllépte a világjárvány előtti szintet, valamint az utasszállító hajók, vonatok és buszok...

Káros a reklámadó a magyar gazdaságra

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei továbbra is fenntartják álláspontjukat: a reklámadó káros a teljes magyar gazdaság számára és nem támogatják a különadó visszavezetését, hiszen a gyengülő makrogazdasági környezet és a bejelentett vállalati, szektoriális különadók...

Tovább emelkednek a lakásárak, nehéz helyzetben vannak a vevők

A KSH kiadta legfrissebb, keresetekről szóló gyorstájékoztatóját, amely szerint 2022 márciusában a teljes munkaidőben foglalkoztatottak bruttó átlagkeresete meghaladta a félmillió forintot, ami 17,5 százalékos emelkedést jelent. Hogy mire elég ez a mai emelkedő kamatkörnyezetben,...

Behúzták a féket a vállalkozások

A járvány időszakában tapasztalt óvatossághoz hasonlóan, az orosz-ukrán konfliktus kitörése okozta gazdasági bizonytalanság és a fokozódó infláció ismét megfontoltabbá tette a kkv-kat. A K&H kkv bizalmi index 2022 első negyedévi kutatása alapján az előző...

Rekord árbevételről számolt be az AutoWallis

A régió 14 országában jelenlévő AutoWallis Csoport messze a piaci átlagot felülmúló növekedéssel, kiugró hatékonyságjavulással zárta az első negyedévet. Nettó eredménye több mint ötszörösére, 1,9 milliárd forintra, EBITDA-ja több mint a duplájára, 3,1 milliárd...

Politikai reklámok miatt büntették a TV2-t

A megrendelő megnevezésének és a megkülönböztető figyelemfelhívás hiánya miatt rótt ki több mint kétmillió forintos bírságot a TV2 szolgáltatójára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület helytelenül közvetített virtuális reklám miatt...

People Group néven folytatja a 1080p Reklám- és médiaügynökség

A 1080p Solution Agency-t 2014-ben alapította az akkor még Urbán Zsolt vezette HD Group és a Kádár Tamáshoz és Dévényi Balázshoz köthető Dynamo Budapest azzal a céllal, hogy ötvözzék a két vállalatban lévő reklámügynökségi...

Szlovéniában terjeszkedik az AutoWallis

Megnyitotta Szlovénia egyetlen Land Rover márkakereskedését az AutoWallis Csoport, így tovább fokozza kiskereskedelmi aktivitását az országban. A lépéssel folytatja nemzetközi terjeszkedését a magyar tőzsde autós vállalata, miután az elmúlt két évben két sikeres akvizíciót...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

További részletek az új különadókról

Mint ismert, a napokban Magyarország Kormánya döntést hozott egy rezsivédelmi és honvédelmi alap létrehozásáról, melynek forrását bizonyos szektorokra kivetett, ún. „extraprofit-különadókból" és további adóintézkedésekből kívánja finanszírozni. A tervezett lépésekről a május 26-i kormányinfón hangzottak...

A Human Telexszel kampányol a Finish

A Reckitt brandjének új, a környezettudatosságot előtérbe helyező kampánya május közepén indult, a márka ügynöksége a Human Telex Advertising & Event.„A Finish számára évek óta kiemelt jelentőséggel bír a környezettudatosság. Küldetésének tekinti, hogy felhívja...

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Újra járvány előtti szinten a turizmus

Két turbulens év után a Mastercard Economics Institue új kutatása azt mutatja, hogy mind az üzleti- mind a szabadidős repülőjegy foglalások száma túllépte a világjárvány előtti szintet, valamint az utasszállító hajók, vonatok és buszok...

Káros a reklámadó a magyar gazdaságra

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei továbbra is fenntartják álláspontjukat: a reklámadó káros a teljes magyar gazdaság számára és nem támogatják a különadó visszavezetését, hiszen a gyengülő makrogazdasági környezet és a bejelentett vállalati, szektoriális különadók...
- Hirdetés -

Don't Miss

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Ezek a járművek lehetnek a zöld autózás új sztárjai

Világszerte egyre több ország tervezi a belső égésű motorral rendelkező autók fokozatos kivezetését a piacról a következő 10-20 évben, és tavaly júliusban az Európai Bizottság is azt javasolta, hogy 2035-ig tiltsák be a belső...

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....