- Hirdetés -

Kiderült, melyik tévécsatorna nyerte az év utolsó hetét

|

Minden fontos célcsoportnál a TV2 nyerte a mögöttünk álló hetet, a TV2 Csoport előnye pedig még ennél is nagyobb volt. A kereskedelmi célcsoportnál a Reszkessetek betörők 2., a teljes lakosságnál a Farm VIP bizonyult a hét legnézettebb műsorának. Az RTL-es produkciók közül a Híradó vonzotta a legtöbb nézőt.

Az év utolsó hete is a TV2 győzelmét hozta a nézettségi versenyben. Bár nem volt annyira letaglózó az előnyük, mint az 51. héten, de még így is kényelmes előnyt értek el az RTL előtt. Főműsoridőben a 18-49 éveseknél 3 százalékpont, a 18-59 éveseknél 3,3 százalékpont, a teljes lakosságnál 7,1 százalékpont volt a két csatorna közötti különbség. Az 18-49 és a 18-59 éveseknél a szombat estét tudta megnyerni az RTL, a többi napon a főműsoridő a TV2-é volt. A teljes lakosságnál minden estét a TV2 nyert, de a szombat ennél a célcsoportnál is szoros eredményt hozott. Még említést érdemel, hogy mindhárom nagy célcsoportnál, főműsoridőben és teljes napon is a Mozi+ futott be a harmadik helyre.

A teljes csatornaportfóliók terén a TV2 Csoport előnye az 52. héten is egész jelentősnek bizonyult. Még a 18-49 éveseknél és főműsoridőben is 7,1 százalékpontot tett ki az előnyük (TV2 Csoport: 27,3%, RTL Magyarország: 20,2%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 52. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12,7 16,1 12,3
RTL 9,4 9 9,3

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 52. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,2 11,1 10,5
RTL 6,9 6,4 6,9

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 25,9 26,4 25,6
RTL Magyarország 17,9 16,1 17,8
AMC Networks 6,0 5,6 6,2
MTVA 4,3 8,4 3,3
Network4 4,1 5,0 3,0
Paramount Global 3,6 3,1 4,4
Antenna Entertainment Group 3,4 3,0 3,2
Warner Bros.Discovery 2,5 3,0 2,2

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,5% / 14,4% (15% / 13,2%)
Tények Plusz – 13.2% / 11,9% (13,6% / 12,3%)
Farm VIP – 15,7% / 14,2% (15,3% / 13,8%)

RTL
Híradó – 15,7% / 14,5% (16,9% / 15,7%)
Fókusz – 10,8% / 10,3% (12,2% / 11,9%)

Jobb heti átlagot ért el a két kereskedelmi célcsoportnál az RTL Híradó, mint a Tények, de a korábbi hetekben megszokottnál kisebb volt az előnyük. A két ünnep közötti időszakra is maradtak még Farm VIP epizódjai a TV2-nek, ami be is jött nekik, bőven nyerte a sávját a műsor.

December 31-re, az év utolsó főműsoridejére a TV2 Szerencsekerékkel és a Zsákbamacskával készült. Az RTL pedig ugyanazzal, mint 2016 óta minden évben: leadták a Különben dühbe jövünket, valamint az És megint dükbe jövünket.

Itt van erről egy történelmi áttekintés:

Különben dühbe jövünk
Célcsoport: 4+
2023. december 31. – 334 ezer
2022. december 31. – 291 ezer
2021. december 31. – 391 ezer
2020. december 31. – 532 ezer
2019. december 31. – 505 ezer
2018. december 31. – 663 ezer
2017. december 31. – 649 ezer
2016. december 31. – 707 ezer

Célcsoport: 18-49 évesek
2023. december 31. – 84 ezer
2022. december 31. – 95 ezer
2021. december 31. – 121 ezer
2020. december 31. – 187 ezer
2019. december 31. – 191 ezer
2018. december 31. – 230 ezer
2017. december 31. – 193 ezer
2016. december 31. – 271 ezer

És megint dühbe jövünk
Célcsoport: 4+
2023. december 31. – 260 ezer
2022. december 31. – 247 ezer
2021. december 31. – 341 ezer
2020. december 31. – 504 ezer
2019. december 31. – 479 ezer
2018. december 31. – 550 ezer
2017. december 31. – 561 ezer
2016. december 31. – 627 ezer

Célcsoport: 18-49 évesek
2023. december 31. – 96 ezer
2022. december 31. – 94 ezer
2021. december 31. – 125 ezer
2020. december 31. – 210 ezer
2019. december 31. – 193 ezer
2018. december 31. – 214 ezer
2017. december 31. – 186 ezer
2016. december 31. – 283 ezer

Ahogy látható, 2016 és 2020 között még egész jól működött a két Bud Spencer-Terence Hill film, de 2021 óta már nem produkálnak erős nézettséget, az utóbbi két szilveszteren pedig nagyjából ugyanazt hozták a filmek. A TV2 nyerte az estét, de igazából kisebb különbség volt a két csatorna között, mint a hét egészében (18-49, TV2: 9,6%, RTL: 8,3%; 18-59, TV2: 10,9%, RTL: 9,2%). A teljes lakosságnál már jelentősebb volt a szilveszteri differencia, de ott mindig is nagyobb (TV2: 15,4%, RTL: 9,5%).

A múlt hét legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a Reszkessetek betörők 2. volt, 365 ezres, illetve 473 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál a Farm VIP utolsó adása számított a heti éllovasnak, 941 ezres nézettséggel. Az RTL legnézettebb műsora mindhárom célcsoportnál a múlt csütörtöki RTL Híradó volt, a 18-49 éveseknél 197 ezret, a 18-59 éveseknél 316 ezret, a teljes lakosságnál 683 ezret tett ki a hírműsor nézőszáma.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
RESZKESSETEK BETÖRŐK! 2. TV2 473 035 22,1
FARM VIP TV2 348 440 17,2
TÉNYEK TV2 323 791 16,5
HÍRADÓ RTL 316 950 18,1
A MI KIS FALUNK RTL 313 161 15,1
RESZKESSETEK BETÖRŐK 3. TV2 287 788 13,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 265 286 13,9
RESZKESSETEK BETÖRŐK! TV2 254 391 17,4
NEVELETLEN HERCEGNŐ TV2 245 959 11,8
FÓKUSZ PLUSZ RTL 239 235 12,4

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
FARM VIP TV2 941 001 23,6
TÉNYEK TV2 821 288 21,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 810 274 20,7
RESZKESSETEK BETÖRŐK! 2. TV2 741 532 19,7
HÍRADÓ RTL 683 528 18,8
SZERENCSEKERÉK TV2 635 578 16,8
A MI KIS FALUNK RTL 571 959 14,0
NEVELETLEN HERCEGNŐ TV2 553 384 13,5
NEVELETLEN HERCEGNŐ 2. TV2 548 708 13,0
RESZKESSETEK BETÖRŐK 3. TV2 547 591 14,6

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
RESZKESSETEK BETÖRŐK! 2. TV2 365 710 24,3
FARM VIP TV2 224 364 16,2
TÉNYEK TV2 209 338 16,2
RESZKESSETEK BETÖRŐK 3. TV2 203 663 13,6
RESZKESSETEK BETÖRŐK! TV2 199 248 20,4
HÍRADÓ RTL 197 163 16,7
A MI KIS FALUNK RTL 189 752 13,5
NEVELETLEN HERCEGNŐ TV2 185 358 13,0
KELLÉKFELESÉG RTL 177 231 11,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 161 614 13,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...