A legjobb ajánlatok, a nagy sportesemények és zenés showműsorok – többek között ezek szerepelnek a Google idei, keresési trendeket bemutató elemzésének Magyarországra vonatkozó részében. Az abszolút nyertes a Black Friday lett, de az Eurovíziós Dalfesztivál és az X-Faktor is bekerült az élmezőnybe.
A Google minden év végén nyilvánosságra hozza, melyek voltak a keresőjébe világszerte leggyakrabban beírt szavak, melyeket az idei évben is tematikus listán tett közzé a magyarokat legjobban foglalkoztató sport és kulturális eseményekről, továbbá a legnagyobb keresési számot elérő receptekről, mozifilmekről és tévéműsorokról. A keresőmotor kifejlesztője saját módszertan alapján szűri ki a felkapott kereséseket, összehasonlítva a tavalyi évvel így megjelenítve azt, ami a kor emberét kiemelten és huzamosabb ideig érdekelte. A keresési toplisták elkészítéséhez anonim, statisztikailag összesített keresési információkat használ.
A magyarországi abszolút lista élén a Black Friday szerepel, mely még a FINA világbajnokságnál és az Eurovíziós Dalfesztiválnál is jobban érdekelte a hazai internetezőket. A listán szerepel még az óraátállítás, és a Fidget spinner is illetve az iPhone8. Tévéműsorok körében az X-Faktor jár az élen, receptek között pedig csirkemell és a frankfurti leves elkészítési módjára kerestek rá a legtöbben. Mozifilmek között pedig az Az című film, a Pappa Pia és a Kincsem vezetik a sort.
Az abszolút toplista: 2017-ben felkapott keresések Magyarországon
1 Black Friday
2 Eurovision
3 FINA
4 Szmogriadó
5 Fidget spinner
6 X-Faktor
7 Óraátállítás
8 iPhone 8
9 Stats Royale
10 Chester Bennington
Magyarország és a többi 70 ország idei listái, valamint a korábbi évek eredményei itt találhatóak.
Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.