- Hirdetés -

Kiderült, mivel koccintanak a sorozatnézők

|

Mi az esti kikapcsolódás egyik legtutibb receptje? Streaming előfizetés (plusz egy megbízható internetkapcsolat), egy lebilincselő sorozat, és egy kellemes lazítást ígérő, finom bor. A Hilltop online kutatásából többek között kiderül, hogy milyen szériát és tételeket fogyasztunk a legszívesebben, és a válaszadók azt is megszavazták, hogy melyik népszerű sorozathoz melyik borfajta illik a legjobban.

Idén tavasszal izgalmas időszak kezdődött a sorozatbarátok életében, hiszen élesítette fegyvertárát a már hazánkban is elérhető HBO Max, és a napokban debütált a Bridgerton család várva várt 2. évada is, ami mellé a rajongók többsége egy kellemesen aromás chardonnay-t tud leginkább elképzelni – derült ki a Hilltop kutatásából. Pont úgy, ahogy a Szex és New York esetében is, míg A Vaják, Az utolsó királyság, a Trónok harca és a Walking Dead véres valósága merlot-ért kiált. A Grace Klinika, A tanár, a Keresztanyu, valamint a Rick és Morty mellé pedig egy friss Irsai Olivér dukál.

Egyébként a Bridertonok történetének következő felvonása egyértelműen a tavasz legjobban várt újdonsága a túlnyomórészt (80%-ban) aktív korú hölgyekből álló kitöltők körében, még akkor is, ha a kosztümös, történelmi témájú szériák csak a harmadik legnépszerűbb kategóriát képviselik a fej-fej mellett végzett vígjátékok és krimik mögött. A legnagyobb várakozással övezett folytatások népszerűségi listáján második helyre került a Vaják, de az 1998 (!) óta futó Szex és New York sincs sokkal lemaradva mögötte. Nem véletlen, hogy a válaszadók közül a legtöbben Ríviai Geralttal (Vaják), rögtön utána pedig Carrie Bradshaw-val (Szex és New York) koccintanának a képernyőről, azaz inkább a képernyőn kívül. A dobogó második fokára az Agymenők Pennyje került, míg a harmadik helyen Dr House és a Jóbarátok Rachele osztozik.

A „legborosabb sorozat címért” folytatott küzdelemben viszont toronymagasan (kétharmados többséggel) nyert a Szex és New York, de a szériafanok véleménye szerint a Trónok harca és az Agymenők szereplői sem mondanak nemet egy-egy jó pohár borra. Ahogy maguk a rajongók sem…

A legtöbben kedvenc nedűjüket szopogatva, nassolási lehetőségként inkább chips-szel, mint popcornnal vagy éppen klasszikus borkorcsolyákkal felszerelkezve ülnek le a képernyő elé. A válaszadók több mint a fele a borban, azon belül is a fehérborban találja meg a szórakozás tökéletes kísérőjét - tisztán vagy fröccsként fogyasztva. A maradék voksokon 1:1 arányban osztozik a vörösbor és a rozé (28,9% és 28,3%). A kutatásból arra is fény derült, hogy a rajongók általában nem a „tévézésbiztos” speciális ivóalkalmatosságból, hanem stílusosan, a fajtához illő borospohárból szürcsölik a szívükhöz legközelebb álló tételt. A választás alapja pedig kevésbé a sztori hangulata, mint az egyéni preferencialista, azaz aki teheti (61%), ragaszkodik a jól bevált ízvilághoz. Mindezt hetente 1-2 alkalommal, inkább esténként vagy hétvégén, de a válaszadók harmada akár minden nap visszakapcsolódik imádott karakterei életébe. Ilyenkor sokan szívesen néznek meg akár több részt is egymás után, viszont egy egész évadot csak a legelvetemültebbek (kb. minden 13. ember) darálnak le egyszerre. És igen: akadnak olyanok is, akik ebéd- vagy munkaidőben (8.6% és 6.4%) is lopva vissza-visszakapcsolódnak a sztoriba.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...