- Hirdetés -

Kihagyhatatlan program sörrajongóknak

|

- Hirdetés -

Nyolcadik alkalommal tölti meg sörrel szeptember 8-ig a budapesti Szabadság teret a Belvárosi Sörfesztivál. A 8. Belvárosi Sörfesztiválon, a budapesti Szabadság téren mintegy 50 sörös stand és több mint 10 gasztronómiai kiállító várja mától az érdeklődőket szeptember 8-ig. A SPAR Magyarország harmadik éve főtámogatóként segíti a rendezvény megvalósulását.

A fesztivál szervezői szerint az IPA sörök továbbra is töretlenül vezetik a népszerűségi listákat, de egyértelműen zárkóznak fel az elmúlt években megsokszorozódott számú, általában gyümölccsel ízesített savanyú sörök. Ez a két nagy kategória jelenleg szezonfüggetlennek tűnik: míg a lagersörök szegmense inkább a nyári, a fekete sörök kategóriája pedig az őszi-téli időszakokban hasít ki nagyobb szeletet a forgalomból, addig az IPA-k és a gyümölcsös savanyú sörök egész évben vezetik a toplistákat.

„Minden évben kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy látogatóink számára felejthetetlen élményt nyújtsunk. Az idei kínálat 250-féle söre rendkívül változatos betekintést ad a hazai és a nemzetközi trendekbe. Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a kínálatban a legkiválóbb alkohol- és gluténmentes termékek is megtalálhatók legyenek. Tisztában vagyunk azzal, hogy egyre több ember küzd különböző étel- vagy italintoleranciával, ezért elkötelezettek vagyunk abban, hogy számukra is biztosítsuk a sörözés élményét, kompromisszumok nélkül. A kiállítók összeállítása esetében arra törekedtünk, hogy a termékek legalább 10%-a valamilyen egyedi érzékenységre nyújtson alternatívát. Emellett az idei saját megjelenések mellett, amik között nemzetközi kollaborációban készült különlegességek és teljesen házi fejlesztésű tételek is szerepelnek, újra megjelenik a dedikáltan importált kraftsörökkel operáló Nemzetközi Sörök Háza, ezúttal Dániával a fókuszban” - árulta el Kurucz Dániel, a Belvárosi Sörfesztivál főszervezője.

A rajongók stílusa köszön vissza az idei Fesztiválsörben

A főtámogató SPAR standján megkóstolható, a SPAR és INTERSPAR üzletekben pedig megvásárolható a Belvárosi Sörfesztivál hivatalos söre, a 2024-es Festival Hippie. A sörkülönlegesség egyszerre mutatja meg az ismerősen könnyed, komlós IPA hagyományait, ugyanakkor idén a rajongók és a készítők szándéka szerint új alapanyagok, ízek és technológiák emelik magasabb szintre a megújult fesztiválsör élményét. A fesztiválsör stílusát az elmúlt évekhez hasonlóan a rajongók határozhatták meg. Így az ő voksaik alapján állította össze azt Ábrahám Máté sörfőzőmester és csapata. A sörben felhasznált ötféle komló Németországból, az Egyesült Államokból és Ausztráliából érkezett, így nem véletlen, hogy a déligyümölcsös, ananászos aromák a legmeghatározóbbak a sörkülönlegességben. A nemzetközi kooperáció eredményeként létrejött 2024-es Festival Hippie olyan karakteres aromát biztosít, amely bárki számára izgalmas, érdekes és könnyen fogyasztható.

A Festival Hippie-n kívül hétféle sör – köztük az illatos Horizont Hazy Queen, a Pannonhalma Witbier búza, a FIRST Belgian Cherry, a Fehérnyúl Rafa, és a Szent András Majdnem Mangó is csapon lesz a SPAR standján, ahol ezeken felül üveges és dobozos sörkülönlegességek is várnak a sörrajongókra.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Elképesztő mennyiségű bankszámlája van a magyaroknak

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) legfrissebb adatai alapján Magyarországon 2024. június 30-án 10 036 099 darab bankszámlával rendelkezett a lakosság. Eddig még sosem haladta meg a lakosság által birtokolt számlák száma a 10 milliót...

Bánhegyi és Beke a TOP50-es rangsorok élén

Bánhegyi Zsófia végzett a Marketing&Media magazin legsikeresebb hazai marketingvezetőket bemutató TOP50-es rangsora élén, míg a PR/kommunikációs szakembereket felvonultató TOP50 listát Beke Zsuzsa vezeti. Jelentős változások voltak a múlt évhez képest az idei rangsorokban, a...

Ez a hétvége a bicajosoké

Szeptember 21-22-én harmadik alkalommal rendezi meg a Kerékpárosbarát hétvégét a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ), amely egybe esik az autómentes hétvégével. A program keretén belül országszerte több mint száz biciklisbarát szolgáltató várja kedvezményekkel a...

Streaming platformot indított az Indamedia

Technológiai újítások terén globális szereplőkkel felvenni a versenyt nem a legegyszerűbb feladat, ugyanakkor születhetnek olyan, a lokális kereslet igényeire szabott egyedi megoldások, amelyek felhasználói és hirdetői igényeknek egyaránt megfelelhetnek. Ezzel az alapgondolattal vágott saját...

Két Red Dot díjat nyert a Barna Design

A legrangosabb nemzetközi design díjként számontartott Red Dot Design Award-on 2024-ben két díjat is elnyert a Barna Design, a Balatonic – Signature Edition designjával, valamint a Györgytea Baba termékcsalád csomagolástervével. A nevükhöz fűződik még...

Ettől félnek a repülővel utazók

Járattörlés, elveszett poggyász, információhiány – ezek aggasztják leginkább a fiatal magyar utazókat a Kiwi.com régiós reprezentatív felmérése szerint. A járattörlések miatt hazánk fiataljai különösen aggódnak. Ezzel szemben az online check-in kihagyása miatti esetleges ráfizetés...

Kommunikációs iparági AI kézikönyv készül

A mesterséges intelligencia (AI) rendszerek adta lehetőségek átalakították a tartalom előállításának és terjesztésének módját és új kérdéseket vetettek fel a kommunikációs iparág szakmai folyamataival és az ide kötődő minőségi és etikai kérdések szabályozásával kapcsolatban....

Duplázás ma este: jön a marketinges és PR-es TOP50 rangsor

Néhány óra, és kiderül, hogy kik szerepelnek idén a Marketing&Media magazin által összeállított, a legsikeresebb hazai marketingvezetőket és PR/kommunikációs szakembereket felvonultató TOP50-es rangsorokon. A listát ma este mutatják be, a Marketing Summit keretein belül...

Hogyan kommunikál manapság egy patinás és egy fiatal márka?

Kettő vs hetvenöt év, bankszektor vs telekommunikációs szféra. Mi a közös bennük és miben különböznek, hogyan kommunikál, fejlődik az OTP és a Yettel? A Business Lounge adásában Nagy Zoltán Péter, az OTP Bank marketing...

Hypewriter: kiderült, kik jutottak a döntőbe

Összesen nyolc alkotó és alkotópáros jutott be a Hypewriter nemzetközi sorozatötlet-pályázat döntőjébe, ők lesznek azok, akik az októberi pitch-fórumon személyesen mutatják be pályaművüket. Az idén hatodik alkalommal meghirdetett versenyre a világ minden tájáról, hat...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A játékosok háromnegyede szenved a váratlan áramszünetek miatt

A videójátékot játszók közel háromnegyede szembesült már olyan helyzettel, hogy váratlan áramszünet miatt nem tudta folytatni a játékot, azonban mindössze 8 százalékuk rendelkezik szünetmentes tápegységgel (UPS) – derül ki a Schneider Electric online felméréséből....

Elképesztő mennyiségű bankszámlája van a magyaroknak

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) legfrissebb adatai alapján Magyarországon 2024. június 30-án 10 036 099 darab bankszámlával rendelkezett a lakosság. Eddig még sosem haladta meg a lakosság által birtokolt számlák száma a 10 milliót...

Bánhegyi és Beke a TOP50-es rangsorok élén

Bánhegyi Zsófia végzett a Marketing&Media magazin legsikeresebb hazai marketingvezetőket bemutató TOP50-es rangsora élén, míg a PR/kommunikációs szakembereket felvonultató TOP50 listát Beke Zsuzsa vezeti. Jelentős változások voltak a múlt évhez képest az idei rangsorokban, a...

Ez a hétvége a bicajosoké

Szeptember 21-22-én harmadik alkalommal rendezi meg a Kerékpárosbarát hétvégét a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ), amely egybe esik az autómentes hétvégével. A program keretén belül országszerte több mint száz biciklisbarát szolgáltató várja kedvezményekkel a...

Streaming platformot indított az Indamedia

Technológiai újítások terén globális szereplőkkel felvenni a versenyt nem a legegyszerűbb feladat, ugyanakkor születhetnek olyan, a lokális kereslet igényeire szabott egyedi megoldások, amelyek felhasználói és hirdetői igényeknek egyaránt megfelelhetnek. Ezzel az alapgondolattal vágott saját...

Don't Miss

Két Red Dot díjat nyert a Barna Design

A legrangosabb nemzetközi design díjként számontartott Red Dot Design Award-on 2024-ben két díjat is elnyert a Barna Design, a Balatonic – Signature Edition designjával, valamint a Györgytea Baba termékcsalád csomagolástervével. A nevükhöz fűződik még...

A Lounge Group lett Közép-Európa legjobb rendezvényes ügynöksége

A Lounge Group és a cégcsoporthoz tartozó Visual Europe Group idén kiemelkedő sikereket arattak a ljubljanai Conventa Crossover Best Event Awardon, a közép- és kelet-európai régió legnagyobb presztízsű rendezvényipari versenyén. A Conventa Best Event...

Magyar siker az Employer Brand Management Award londoni díjátadóján

A FERLING a Körber Hungária részére készített projektjével ezüst- és bronzérmet, a Follow The Yellow-val közösen a Tesco megbízásából futtatott kampánnyal pedig egy további ezüstöt nyert.Az Employer Brand Management Award (EBMA) a legjobb európai...

Tapasztalt vezetővel erősít az IndependAds

Nyártól Dobos Krisztián tölti be az IndependAds Head of Programmatic & Data pozícióját, tovább erősítve az ügynökség szakértői bázisát. Több mint tízéves tapasztalatával a programmatic kampányok menedzselésében Krisztián kulcsszerepet játszott számos világmárka sikeres kampányainak...

Ezekre a területekre keresik a legtöbb frissdiplomást

Bár a felsőfokú végzettséggel rendelkező pályakezdők lehetőségei valamelyest szűkültek tavaly augusztushoz képest, mégis számos olyan terület emelkedik ki, ahova tárt karokkal várják a frissdiplomások tömegeit, ráadásul mérnök területen még mindig kiemelkedő bérekkel.A Profession.hu 2022...