- Hirdetés -

Kihívásokból nem lesz hiány idén sem

|

Összeállításunkban vezér- és ügyvezető igazgatókat, kommunikációs szakembereket kérdeztünk meg arról, hogy milyennek látták az idei évet és mit várnak 2023-tól. Amiben mindenki egyetért: izgalmas időszak jön.

 

Optimista vagyok, de lesznek kihívások

Samu Tímea, JCD Hungary, vezérigazgató

Alapvetően optimista beállítottságú vagyok, ugyanakkor úgy gondolom, hogy 2023-ban lesznek kihívások. Annyi bizonytalanság van a világban, amely külön-külön is megnehezíti az életünket, a háborútól a recesszión és az infláción át az energiakrízisig, hogy ezek tetszőleges kombinációja alapján csak azt mondhatom, jövőre borítékolhatóan nehéz évünk lesz.

Tele vagyunk tervekkel és további jobbnál jobb innovatív outdoor megoldásokkal, és a fő célkitűzésünk, hogy a 2022-es kereskedelmi árbevételünket megismételjük, vagy meghaladjuk. Emellett a JCDecaux-nál hosszú évek óta kiemelkedően fontos ESG célkitűzések még nagyobb hangsúlyt kaptak, többek között az energia- és a nyersanyagárak elszabadulása miatt az eszközeink energiatakarékos üzemeltetése.

 

Jobb, mint a tavalyi

Artsiom Rabtsevich, Adevinta Hungary, ügyvezető igazgató

A fennálló makrokörnyezet miatti bizonytalanságban a rugalmasságunk segít, hogy képesek legyünk alkalmazkodni a változásokhoz. Általános növekedés tapasztalható a használtcikk-piacon, ezért a platformok további fejlesztését tervezzük, miközben a vertikálokra (autó, állás, ingatlan) is egyre nagyobb fókuszt teszünk.

A Használtautó.hu-nál az adásvételi szolgáltatásaink bővítésére fogjuk helyezni a hangsúlyt, a Jófogáson pedig a tranzakciós folyamatunk kialakítását tervezzük, illetve hogy a vásárlás még egyszerűbb és biztonságosabb legyen a felhasználóink számára. Összefoglalva, továbbra is az alap üzleti működésünkre, egy továbbfejlesztett felhasználói élményre és a kereslet-kínálat minőségére koncentrálunk.

 

Még jobban felértékelődik a bizalmi kapcsolat

Knapcsek Katalin, KNK PR, ügyvezető igazgató

A KNK-nál fajsúlyos a food és non-food FMCG-szektornak nyújtott szolgáltatás. Azontúl, hogy a gyártó cégeinket hátrányosan érinti az energiaárak emelkedése, nagy kérdés a fogyasztás változása is. A gazdasági környezet hatásainak ellenére bizakodó vagyok, és a megbízóink is drasztikus kommunikációs megszorítások nélkül tervezik a jövő évet.

A legnagyobb értékünk az ügyfeleinkkel kiépített bizalmi kapcsolat. Ez még inkább felértékelődik 2023-ban. Hiszek a lelkiismeretesen végzett szakszerű munka, a folyamatos visszacsatolás, az értékelés és a pontos elszámolás erejében. Az ügyfeleink jól ismerik és elismerik ezt a hozzáállásunkat, és biztos vagyok abban, hogy ez továbbra is komoly érték marad.

 

Óvatosabban terveznek

Híves Beáta, Next9 Communications, ügyvezető igazgató, alapító

Az ügyfelek óvatossága növekedett a jövő évvel szemben, már most érezzük, hogy sokan a recesszió várható hatásai miatt óvatosabban terveznek, és többféle forgatókönyvben gondolkodnak. Tendenciózusan mi is keresletcsökkenést várunk bizonyos területeken, ugyanakkor úgy gondolom, hogy a PR szerepe ugyanúgy fel fog értékelődni, mint ahogy a pandémia idején.

Az alapszolgáltatásaink mellett jövőre szeretnénk tovább erősíteni a nemzetközi jelenlétünket. Mivel 2023-ban ötéves a Next9, a nehéz helyzet ellenére is szeretnénk egy pillanatra megállni és megünnepelni azt, hogy alapítótársammal, Győri Krisztával megálmodtunk egy ügynökséget, amely az idén PR-toplistára került. Nagyon büszkék vagyunk erre és arra a csapatra, amelynek a tagjai ennek megvalósításában nap mint nap részt vesznek, többen a kezdetek óta.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...