- Hirdetés -

Kimondottan szorossá vált a nézettségi verseny

|

A kereskedelmi célcsoportnál nagyon közel járt egymáshoz az RTL és a TV2 a mögöttünk álló héten. Célcsoporttól függően az X-Faktor és a Dancing with the Stars volt a hét legnézettebb műsora.

Egész szoros volt múlt héten a nézettségi verseny az RTL és a TV2 között, legalábbis a kereskedelmi célcsoportnál és főműsoridőben. A 18-49 éveseknél az RTL nyert, de mindössze 0,2 százalékpont előnnyel. A 18-59 éveseknél pedig a TV2-é volt a hét, 0,7 százalékponttal magasabb közönségaránnyal, mint amit az RTL elért. Főműsoridőben a teljes lakosságnál szokás szerint kényelmes előnnyel végzett az élen a TV2, ahol a teljes napon is, mindhárom főbb célcsoportnál.

A komplett portfóliókat nézve az RTL Magyarország nyert főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél is, előbbieknél 1,6 százalékpontot, utóbbiaknál 0,6 százalékpontot tett ki az előnyük a TV2 Csoport előtt. A többi összevetésben a TV2 Csoport végzett az élen.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 45. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,7 17,3 13,4
RTL 14 13 13,6

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 45. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,1 13,3 10
RTL 8,8 8 8,5

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,9 25,0 22,9
RTL Magyarország 20,4 17,6 20,4
AMC Networks 6,4 6,0 6,4
MTVA 5,0 9,5 3,9
Network4 3,5 4,7 2,6
Warner Bros.Discovery 3,0 3,4 2,7
Antenna Entertainment Group 2,6 2,2 2,4
Paramount Global 2,3 1,9 2,9

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,4% / 12,5% (14,5% / 11,8%)
Tények Plusz – 12,3% / 10,2% (11,6% / 9,4%)
Séfek séfe – 16% / 15,8% (14,9% / 14%)
Kőgazdag fiatalok – 8,7% / 8,5% (8,6% / 8,1%)

RTL
Híradó – 18,1% / 15,8% (16,5% / 13,6%)
Fókusz – 12,3% / 11,5% (10,6% / 10,1%)
Nyerő Páros – 13,4% / 12,7% (13,9% / 13,4%)
A mi kis falunk – 7,3% / 7,6% (korábbi héten a Gyertek át: 9,9% / 10,1%)

A hétköznapi eredmények között mindkét csatorna találhat örömteli és szomorkodásra okot adó fejleményeket is. A kereskedelmi célcsoportnál az RTL Híradó egész komoly fölénnyel verte a Tényeket. A TV2-s Séfek séfe az elmúlt hetekben folyamatosan erősödött és a múlt hetet már kimondottan jó átlagos share-rel zárták. Ezzel párhuzamosan az RTL-es Nyerő Párosnál csökkentő tendenciát látni, most már kicsivel a főműsoridős csatornaátlag alatt teljesített a műsor.

A TV2-n a Kőgazdag fiatalokra továbbra sem kaptak rá a nézők, aligha lesz ebből új évad. Az RTL a főműsoridő végére bedobta örök jolly jokerét, A mi kis falunk ismétlését. Kicsit furcsa húzás ez az év legfontosabb tévés szezonjában, és mintha már kopna a sorozat ismétléseinek korábbi szuperereje, ahogy a fenti heti átlagokból látható.

Szombaton az X-Faktor idei első élő adása és a Dancing with the Stars feszült egymásnak. Az RTL-es tehetségkutató mindhárom fő célcsoportnál jobb közönségarányt ért el, mint a TV2 táncos műsora. Az X-Faktor share-je a 18-49 éveseknél 27,4 százalék, a 18-59 éveseknél 25,6 százalék, a teljes lakosságnál kerek 20 százalék volt. A Dancing with the Stars ugyanennél a háromnál 12,4 százalékot, 14 százalékot és 19,5 százalékot hozott össze. Utóbbinál, tehát a teljes lakosságnál egyébként a Dancing nézettsége (751 ezer), magasabb volt, mint az X-Faktoré (707 ezer). Összefoglalva: a fiatalabb nézői csoportoknál jóval erősebb az X-Faktor, a teljes lakosságnál viszont nagyjából hasonlóan teljesített a két produkció.

Vasárnap a Megasztár a 18-49 éveseknél 14,8 százalékos, a 18-59 éveseknél 17 százalékos, a teljes lakosságnál 19,9 százalékos share-t ért el. Az RTL-en az Álarcos énekes közönségaránya 18,5 százalék, 17,9 százalék és 16,4 százalék volt. Ezek egész jó eredmények, viszont az RTL-en ezt követte a Hell Boxing Kings, ami mérsékelt érdeklődéssel futott: az említett három célcsoportnál 9,8, 9,4 és 9,1 százalék volt a közönségaránya.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél ugyanaz volt a hét legnézettebb műsora, ami már hetek óta, azaz az X-Faktor. A tehetségkutató 342 ezer és 467 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. A teljes lakosságnál viszont a Dancing with the Stars vonzotta a legtöbb, 751 ezer nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 467 832 25,6
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 400 299 17,9
MEGASZTÁR TV2 313 431 17,0
SÉFEK SÉFE TV2 305 231 17,0
HÁZON KÍVÜL RTL 302 776 14,7
HÍRADÓ RTL 301 961 16,0
NYERŐ PÁROS RTL 295 395 14,9
FÓKUSZ PLUSZ RTL 281 481 16,1
DANCING WITH THE STARS TV2 274 880 14,0
TÉNYEK TV2 247 918 16,8

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
DANCING WITH THE STARS TV2 751 051 19,5
TÉNYEK TV2 738 369 21,8
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 720 141 16,4
X-FAKTOR RTL 707 259 20,0
MEGASZTÁR TV2 699 756 19,9
HÍRADÓ RTL 694 242 21,1
SÉFEK SÉFE TV2 660 457 18,4
HÁZON KÍVÜL RTL 632 816 15,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 595 653 15,7
NYERŐ PÁROS RTL 530 904 13,5

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 342 295 27,4
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 282 790 18,5
SÉFEK SÉFE TV2 208 900 17,3
HÁZON KÍVÜL RTL 189 733 14,0
MEGASZTÁR TV2 185 879 14,8
NYERŐ PÁROS RTL 184 536 14,0
HÍRADÓ RTL 174 757 14,2
DANCING WITH THE STARS TV2 165 176 12,4
FÓKUSZ PLUSZ RTL 156 323 13,7
FÓKUSZ RTL 145 716 13,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nehéz helyzetben vannak a karrierváltók

Karrierváltás történhet kényszerből a megváltozott piaci vagy személyes körülmények miatt, azonban sok szakembert a kíváncsiság, a tanulási igény, vagy a megszokott, már rutinszerű munkavégzésből való kiszakadás iránti vágy vezérel, esetleg a szakmai kiégés miatt...

Ennyibe kerülhet idén a karácsonyfa

A karácsonyi őrület egyre korábban rúgja ránk az ajtót: idén már októberben felkerültek a karácsonyi díszek a bevásárlóközpontokra, de a fenyőfa-idény is egyre korábban kezdődik. Noha a fenyőtelepek költségei nőttek, sokan döntenek úgy, hogy...

Több mint egymillió ajánlattal készül az eMAG a Black Friday-re

Az eMAG Black Friday, a cég legtöbb ajánlatot kínáló napja 2024. november 15-én a kora reggeli órákban veszi kezdetét. Erre a napra az eMAG több mint 1,3 millió ajánlatot készített elő, amelyek közül több...

Rákapcsoltak a befektetők az ingatlanpiacon

Újabb erős hónapot zárt az ingatlanpiac, a Duna House által októberre becsült 10 738 tranzakció az előző hónap eredményeit 10 százalékkal haladja meg, az előző év azonos időszakához hasonlítva pedig 36,74 százalékkal jobb teljesítményt...

Ennyit költenének a magyarok az idei karácsonyra

Az ünnepekre átlagosan 102 ezer forintos kerettel számolnak a magyarok, akik pedig ajándékoznak, 46 ezer forintot költenének a meglepetésekre. Igazi zöld fenyő kevés család otthonát díszíti, a többség ugyanis már műfenyőt állít. A karácsonyi...

Visszavásárlási szolgáltatással erősít a Decathlon

A Decathlon új visszavásárlási szolgáltatást vezet be mind a 24 hazai üzletében. A Buyback szolgáltatás kezdetben a sportszerkereskedő vállalat saját márkás kerékpárjaira összpontosít, de később valamennyi termékkategóriára kiterjesztenék. Az újítás a vállalat kisebb környezeti...

Kemény film érkezik a hazai mozikba

Joachim A. Lang német filmrendező Joseph Göebbels propagandaminiszter Hitler mellett töltött hét évét mutatja be a Göebbels – A manipuláció művészete című filmjében, mely 2025 tavaszán kerül a hazai mozikba.Göebbels közel egy évtizeden keresztül...

Válogatás mesterfokon – interjú Pető Gáborral

A jó szereplő olyan, mint a hagyma, rétegei vannak, amiket ha a műsor folyamán megismernek a nézők, egyre jobban kötődhetnek hozzá – mondta el Pető Gábor, a Paprika Studios head of entertainmentje, aki beszélt...

Jön az év legjobban várt magyar filmje

December 12-én a mozikban érkezik az év legjobban várt magyar zenés, romantikus vígjátéka, a Hogyan tudnék élni nélküled?. A javarészt idén tavasszal és nyáron forgatott, Orosz Dénes rendezésében megszületett film olyan sztárok, fiatal tehetségek...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Összeülnek a hazai topvezetők

A Menedzserszövetség idén az ATV-vel közösen, a Néprajzi Múzeum impozáns tereiben tart december 4-én egy egész napos rendezvényt: napközben a nagy sikerű Menedzserek a Társadalomért – Fókuszban a Jövő! konferenciát, kora este pedig a...

Nehéz helyzetben vannak a karrierváltók

Karrierváltás történhet kényszerből a megváltozott piaci vagy személyes körülmények miatt, azonban sok szakembert a kíváncsiság, a tanulási igény, vagy a megszokott, már rutinszerű munkavégzésből való kiszakadás iránti vágy vezérel, esetleg a szakmai kiégés miatt...

Ennyibe kerülhet idén a karácsonyfa

A karácsonyi őrület egyre korábban rúgja ránk az ajtót: idén már októberben felkerültek a karácsonyi díszek a bevásárlóközpontokra, de a fenyőfa-idény is egyre korábban kezdődik. Noha a fenyőtelepek költségei nőttek, sokan döntenek úgy, hogy...

Több mint egymillió ajánlattal készül az eMAG a Black Friday-re

Az eMAG Black Friday, a cég legtöbb ajánlatot kínáló napja 2024. november 15-én a kora reggeli órákban veszi kezdetét. Erre a napra az eMAG több mint 1,3 millió ajánlatot készített elő, amelyek közül több...

Rákapcsoltak a befektetők az ingatlanpiacon

Újabb erős hónapot zárt az ingatlanpiac, a Duna House által októberre becsült 10 738 tranzakció az előző hónap eredményeit 10 százalékkal haladja meg, az előző év azonos időszakához hasonlítva pedig 36,74 százalékkal jobb teljesítményt...

Don't Miss

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...

Új márkaigazgatókkal erősít a Porsche Hungaria

Szervezeti és személyi változások a Porsche Hungaria menedzsmentjében. Az előremutató változások legfőbb célja a vállalat működési hatékonyságának továbbfejlesztése.ONE.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh...

Összeültek a legnagyobb PR-esek

Október közepén Szekszárdon találkozott a PR-szakma krémje. Neves ügynökségek ügyvezetőitől és munkatársaitól, egyetemek kommunikáció szakos oktatóitól, továbbá hazai és külföldi hallgatóitól, valamint az MPRSZ örökös tagjaitól volt hangos a borvidék a FERLING, a PTE...

Új vezetők a Central Dabasi Nyomdánál

Az évente közel hatmillió könyv előállításával és egyéb komplex nyomdai szolgáltatásokkal foglalkozó Central Dabasi Nyomda Zrt. új vezérigazgatókat nevezett ki novembertől Szegvári Krisztina és Szentinek Zsolt személyében. A két erős szakmai háttérrel rendelkező vezető...