- Hirdetés -

Királyi titkok és Elon Musk sztorija az RTL+-on

|

- Hirdetés -

Vadonatúj életrajzi történetekkel és dokumentumfilmekkel bővült az RTL+ kínálata. A Királyi dokumentumfilmekkel az angol királyi család hétköznapjaiba lehet betekinteni, de megismerhetik a nézők napjaink egyik legbefolyásosabb emberének, Elon Musknak az életét közeli hozzátartozói és munkatársai szemüvegén keresztül és megnézhetik azt is, hogyan vált bajnokká a világhírű német teniszező, Boris Becker.

(kiemelt fotó: RTL+)

Kizárólag az RTL+ előfizetős kínálatában streamelhető az Elon Musk Show, amely az őt legjobban ismerő emberekkel készített interjúkon keresztül tárja fel, hogy ki is Elon Musk valójában. Családtagjai, kollégái, közeli barátai és ellenségei beszámolóin keresztül megismerhetjük azt a nem mindennapi utat, amit Elon Musk bejárt és ami ahhoz vezetett, hogy a világ leggazdagabb emberévé vált.

Teniszlegenda születése az RTL+-on

Már elérhető az RTL+ előfizetői számára az Egy bajnok születése: A Boris Becker-sztori, a német teniszlegenda karrierjének kezdetét bemutató játékfilm. A ’80-as évek elején, amikor a tenisz aligha van jelen Németországban, Günther Bosch teniszedző felfedez egy zabolátlan fiatalt, Boris Beckert, akinek a győzni akarása fékezhetetlen. Bosch szárnyai alá veszi a lázadó fiút, Monte-Carlóba költözik vele, és olyan sikeresen edzi, hogy 1985-ben, 17 évesen Becker minden idők legfiatalabb wimbledoni győztese lesz.

Az edző és tanítványa bár úgy tűnik, hogy elérte célját, de az igazi munka csak most kezdődik. Ekkor csatlakozik a pároshoz Ion Tiriac menedzser, aki pénzzé akarja váltani a páros tehetségét. Bár Boris egyre jobb, azonban a hirtelen jött hírnévre senki nem készítette fel és edzőjével is egyre inkább konfliktusokkal teli a viszonya. Vajon sikerül-e Bosch-nak Borist a világ első számú teniszezőjévé tennie vagy elveszíti őt a tinédzserélet csábításai miatt? Ismerd meg a mentor és tanítványa történetét most az RTL+-on.

Királyi titkok

A nézők betekintést nyerhetnek Diana hercegné családjának és gyermekkorának eddig ismeretlen részleteibe a Diana – A Spencer család átka című dokumentumfilmmel. A film feltárja Diana szüleinek zűrzavaros életét és azt a bonyolult, problémákkal teli neveltetést, amiben Diana részesült és mely személyiségét formálta. A Spencer család történetére fókuszálva felfedezzük, hogyan hatott Dianára gyermekkora és annak történései, benne szülei keserű válásával és édesapja elvesztésével, amely új perspektívába helyezett mindent számára.

A hercegnét és családját személyesen ismerők visszaemlékezéseiből a film rekonstruálja szülei kapcsolatának néhány meghatározó pillanatát, feltűnő párhuzamot mutatva szerelmi történetük és Diana története között. Felfedi, hogyan befolyásolhatták Diana múltjának eseményei udvari jövőjének alakulását. Ez a történet a megtört első szerelemről, a hűtlenségről és a szívszorító családi árulásról szól a média reflektorfényében, lenyűgöző bepillantást engedve Diana fiatalkorába, és egy dinasztiába, amelynek története egy hollywoodi kasszasiker minden fordulatát tartalmazza.

Már elérhető a streaming felületen a Meghan: Az első 100 nap, mely a Sussexi hercegné, Meghan Markle első száz napját mutatja be az uralkodói család tagjaként. Ez a dokumentumfilm Harry herceg és felesége szerelmét ünnepli és egyben házas életük kezdetének fejezetét hozza közelebb a nézőhöz, az őket legjobban ismerők és a királyi szakértők történetei alapján. Felfedi Meghan hatását a palotára és bemutatja hercegnőként eltöltött első 100 napjának jelentőségét egy modern monarchiában.

Április 19-től az RTL+ előfizetős kínálatában látható a II. Erzsébet: Saját szavaimmal című dokumentumfilm, mely bemutatja az Egyesült Királyság leghosszabban hatalmon lévő uralkodójának életét. A ritka archív felvételekkel és a palota bennfenteseitől származó visszaemlékezésekkel teli dokumentumfilm feltárja a Királynő interjúin és legfontosabb beszédein keresztül szavainak történelmi jelentőségét.

Április 26-án érkezik az RTL+ felületére A királyi esküvők titkai: Dianától Meghanig című dokumentumfilm, amely elkalauzolja a nézőt a modern királyi esküvők kulisszái mögé és bemutatja, hogy áll össze egy ilyen nagyívű, világraszóló esemény. Szintén április 26-tól érhető el az RTL+ előfizetői számára a Diana: Saját szavaimmal című dokumentumfilm is, amely közel enged a szívek királynőjéhez és saját elmondásai alapján ismerhetjük meg életének mérföldköveit és küzdelmeit. A dokumentumfilm egy igazán őszinte és személyes vallomás a világhírű hercegnétől.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A bankok már készen állnak az ingatlanhitelezésre

A nagy pénzügyi válság óta a leggyengébb évét zárja Közép-Kelet Európa ingatlanpiaca. A KPMG 10 országot felölelő kutatása szerint 2023 első három negyedévében a tranzakciók értéke mindössze a 2022-es forgalom 30 százalékát érte el....

Limitált kiadású ízzel csábít a Coca-Cola

J.Y. Park, a Stray Kids, az ITZY és az NMIXX is megjelenik majd az új Coca-Cola Creations, a K-Wave Zero kampányában, amellyel az italgyártó a K-Pop rajongóihoz szól világszerteA Coca-Cola ma bemutatta a Coca-Cola...

Szerényebbek a magyar vállalkozónők

A férfi vállalkozók nagyobb hajlandóságot mutatnak a nagyobb és merészebb célok kitűzésére, míg a női vállalkozók többsége kevésbé nagyratörő célokkal is megelégszik – derült ki a Szemléletváltó vállalkozóiszemlélet- és készségfejlesztő mentorprogram kutatásából.Mindez azért is...

Hidegrázós sorozattal erősít az HBO Max

Mit érdemel az, aki megaláz egy áldozatot, majd maga is áldozattá válik egy hasonló zaklatási ügyben? Megtalálja az igazságot és vajon odaítélik neki? A Gyilkos típus című krimisorozatban egy ügyvédnő története elevenedik meg, aki...

Sztárcsapatok csapnak össze a Network4-en

A Network4 közvetíti vasárnap élőben a Chelsea - Liverpool Ligakupa-döntőt a Wembley Stadionból. A szurkolók kizárólag a MATCH4 műsorán és a NET4+ streamingszolgáltatón láthatják a két sztárcsapat összecsapását. A Network4 stábja már Londonban van,...

Digitális fronton erősít a hazai McDonald’s

A hazai McDonald’s célul tűzte ki, hogy az elmúlt években lerakott digitális alapokra építve olyan vezető omnichannel márkává váljon, amely hatékonyan köti össze a digitális és a fizikai világot, vendégei számára mindkét valóságban megteremtve...

Tovább növelte eladásait a Hisense

Több mint 25,9 millió eladott készülékkel, 2023-ban is a második helyet foglalta el a Hisense a legtöbb tévét értékesítő gyártók globális listáján. A vállalat a magyar piacon is jelentős bővüléssel zárta a tavalyi évet:...

A Vaterán is jól pörögnek a tévében látott kincsek

Néhány hete műkincsekkel és gyűjtői ritkaságokkal foglalkozó tévéműsorral jelentkezik az egyik hazai tévécsatorna minden hétköznap este: ennek adásaiban olyan régi tárgyakra licitálnak régiségszakértők és műtárgykereskedők, amelyekhez hasonló relikviák a Vaterán is elérhetők. A piactér...

Új vezetővel erősít a Prohuman

Februártól munkaerőkölcsönzési üzletágvezetőként folytatja munkáját a Prohuman csapatában Izsó Balázs. Az új vezető érkezésével a piacvezető magyar HR szolgáltató célja továbbra is az, hogy ahol csak lehet, a magyar munkaerőtartalék aktivizálásával kínáljon megoldást a...

Hosszabbított a Telekom Rékasi Tiborral

A Magyar Telekom Igazgatósága a 2024. február 22-i ülésén döntött Rékasi Tibor vezérigazgatói szerződésének meghosszabbításáról. Rékasi Tibort 2018. júliusában nevezték ki a Magyar Telekom vezérigazgatójának, mely megbízatást 2020. év végén további 3 évre meghosszabbították....
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Áremelkedés jöhet a klímapiacon

Tucatnyi hajó megtámadása elég volt a konténerhajózás költéségének megháromszorozására, ami jelentősen megnöveli a klímaberendezések szállítási költségét.Tavaly novemberben 700 dollár körüli áron lehetett egy tengeri egységkonténernyi árut Sanghajból Rotterdamba szállítani. Idén januárban már 3 ezer...

A bankok már készen állnak az ingatlanhitelezésre

A nagy pénzügyi válság óta a leggyengébb évét zárja Közép-Kelet Európa ingatlanpiaca. A KPMG 10 országot felölelő kutatása szerint 2023 első három negyedévében a tranzakciók értéke mindössze a 2022-es forgalom 30 százalékát érte el....

Limitált kiadású ízzel csábít a Coca-Cola

J.Y. Park, a Stray Kids, az ITZY és az NMIXX is megjelenik majd az új Coca-Cola Creations, a K-Wave Zero kampányában, amellyel az italgyártó a K-Pop rajongóihoz szól világszerteA Coca-Cola ma bemutatta a Coca-Cola...

Szerényebbek a magyar vállalkozónők

A férfi vállalkozók nagyobb hajlandóságot mutatnak a nagyobb és merészebb célok kitűzésére, míg a női vállalkozók többsége kevésbé nagyratörő célokkal is megelégszik – derült ki a Szemléletváltó vállalkozóiszemlélet- és készségfejlesztő mentorprogram kutatásából.Mindez azért is...

Hidegrázós sorozattal erősít az HBO Max

Mit érdemel az, aki megaláz egy áldozatot, majd maga is áldozattá válik egy hasonló zaklatási ügyben? Megtalálja az igazságot és vajon odaítélik neki? A Gyilkos típus című krimisorozatban egy ügyvédnő története elevenedik meg, aki...
- Hirdetés -

Podcast

2023 a nemzetközi trendektől eltérő év volt itthon

Kezdjük jóslással az évet! Milyen trendek várhatóak 2024-ben a médiapiacon, a reklámköltések vonalán és merre tart a rendezvénypiac? A február 14-ei Business Lounge műsorvezetői és meghívottjai - Bacsa Gábor, a Dentsu Magyarország ügyfélkapcsolati vezetője...

A rádió a fantáziát indítja be

A rádió értelméről, jelenéről és jövőjéről folyt a diskurzus a Business Lounge december 19-ei adásának első felében, méghozzá a MiértRádió iparági összefogás vezetője, Nagy Marcell segítségével. Majd pedig Guzsaly Péter, a Skool partnerkapcsolati vezetője...

Az emberek érzik, milyen értékkel bír az élelmiszer

A pazarlás és az adományozás témaköre karácsonykor kéz a kézben jár az élelmiszervállalatoknál, erről mesélt a Business Lounge december 6-ai adásában Kazatsay Eszter, a Penny Magyarország kommunikációs vezetője és Nagygyörgy András, a Magyar Élelmiszerbank...

Don't Miss

Továbbvisszük, amit megálmodtunk

A függetlenné válással együtt szervezetileg is komoly változások történnek a FleishmanHillard Cafénál, többek között új üzletágakat indítanak – mondta el Balaton Anita. A FleishmanHillard régi-új ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy...

Sokba kerülhet a márkaépítés a mesterséges intelligenciával

Ma már szinte a mindennapok része a mesterséges intelligencia (MI), amelyet egyre szélesebb körben alkalmaznak. Ezzel párhuzamosan azonban mind hangosabban kongatják a vészharangokat is, miszerint nem árt vigyázni az új technológiával. Utánajártunk, milyen hátulütői...

Állandó trendkövetési kényszer

A technológiai fejlődéssel és a folyton változó fogyasztói környezettel állandó a trendkövetési kényszer – többek között ez derült ki a hazai és külföldi reklámokhoz és filmekhez gyártási, tervezési és fejlesztési szolgáltatásokat nyújtó 235 Productions...

Nem unatkoztunk egy percet sem

2023 egy igazán kreatív év volt a KNK számára, ami látványos projektekben és jó néhány szakmai díjban, elismerésben is megmutatkozott – mondta el Knapcsek Katalin. A KNK PR&Media ügyvezető igazgatója a Marketing&Media magazinnak adott...

Az idei évünket a dinamizmus fogja meghatározni

A nagy márkáink fejlesztése mellett olyan tartalmi szolgáltatásokat biztosítani partnereinknek és az olvasóknak, amelyek maradandó élményhez juttatják őket - mondta el az idei terveik kapcsán Vági Róbert. A Central Médiacsoport vezérigazgató-helyettese a Marketing&Media magazinnak...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Karbonlábnyom-számlálóval zöldít a Hello Agency

A Hello Agency a jövőben az árak mellett a rendezvények karbonlábnyomát is feltünteti az ajánlataiban, hogy több, fenntarthatóság szempontját is figyelembe vevő alternatívát is tudjon nyújtani ügyfelei számára. A 25 éves rendezvényszervezői múltra visszatekintő...

Új fejlesztés segíthet a karbonlábnyomunk megismerésében

Az innovatív norvég startup, a Carbon Centrum új befektetője, az EIT InnoEnergy égisze alatt folytathatja a CarbonID fejlesztését. A platformot arra hozták létre, hogy az autonóm módon kövesse a vállalati dolgozók CO2 kibocsátását (Scope...

Újabb kihívásokat hoz a hazai cégeknek az Unió rendelete

Alig egy éve maradt a vállalatoknak arra, hogy felkészüljenek az Európai Unió erdőirtás megfékezését célzó rendeletének (EUDR) végrehajtására. A szabályozás új kötelezettségeket ró valamennyi cégre, amelyek egy jól meghatározott termékkörrel, illetve az ezekből az...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....