- Hirdetés -

Kísértetsztorival erősít az Epic Drama

|

- Hirdetés -

1977-ben bizarr és dermesztő események sorozata zajlott Angliában, egy teljesen átlagos észak-londoni lakásban: furcsa hangok, mozgó bútorok, forró, illetve lebegő tárgyak és egy levitáló kislány. Az Enfield poltergeistként (kopogó szellemként) is emlegetett jelenségről Guy Lyon Playfair írt könyvet, amiből aztán BAFTA-várományos filmes adaptáció is készült. A háromrészes minisorozatot Enfield szelleme címmel Halloweenkor vetíti az Epic Drama, olyan színészekkel, mint a Cannes-i nyertes Timothy Spall, illetve a BAFTA-díjas és Primetime Emmyre nominált Matthew Macfadyen.

1977-ben a paranormális jelenségeket kutató Maurice Grosse (Timothy Spall – Mr. Turner, A király beszéde, Harry Potter-filmek) értesül egy családról, amit természetfeletti erők terrorizálnak. Saját lánya nemrégiben hunyt el, és mivel ebben az ügyben is egy fiatal lány áll a középpontban, beleveti magát a család életébe. Munkája során segítségül hívja a parapszichológiában jártas Guy Lyon Playfair-t (Matthew Macfadyen – Büszkeség és balítélet, A három testőr, Utódlás), aki egészen addig véli hamisnak az elhangzottakat, amíg ő maga nem találkozik a rosszindulatú jelenségekkel.

Kétség nem fér ahhoz, hogy ez a XX. század egyik legvitatottabb kísértettörténete: a szakértők számos dologban nem értettek egyet, és míg egyesek több száz jelenséget tapasztaltak, mások szerint a család csak a média figyelmét akarta felkelteni. Levegőben mozgó bútorok és tárgyak, forróra hevült játékok, emberi levitáció – valóban paranormális jelenségek szállták meg a házat, illetve a 11 éves Janetet? Nézzünk néhány beszámolót!

„A hátsó hálószobában kezdődött minden. A komód megmozdult és csoszogást lehetett hallani. Anya azt mondta: azt akarom, hogy bepakoljatok! Ekkor elmondtuk neki, hogy mi történt, és ő maga jött megnézni. Látta, hogy a komód valóban mozog és amikor megpróbálta visszatolni, nem tudta.” (Janet)

„Amikor bementem hozzájuk, hangokat hallottam. Kopogtak a falon, a padlón és a mennyezeten. Nem tudtam hova tenni ezeket a zajokat, kezdtem megijedni.” (Vic, a szomszéd)

„Egy hatalmas karosszék mozgott, segítség nélkül a padlón.” (Carolyn Heeps a kirendelt rendőrnő)

„Káosz volt, a dolgok elkezdtek repülni, az emberek pedig sikoltozni.” (Graham Morris, a Daily Mirror újságírója, aki egy-két jelenséget lencsevégre is kapott, köztük azt, ahogyan Janet átrepül a szobán)

„Amikor először ott jártam egy ideig nem történt semmi, majd elkezdtek legók repülni, ha pedig megfogtad ezeket, forrók voltak. A konyhában álltam, amikor egy póló leugrott az asztalról és átrepült a szoba másik felére.” (Maurice Grosse paranormális jelenség kutató)

A hátborzongató történéseket stílusosan Halloween időszakában, 2020. október 31. és november 2. között esténként 21 órától vetíti az Epic Drama csatorna.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...