- Hirdetés -

A kisvállalkozásokat vette célba a Telenor

|

- Hirdetés -

A kisvállalkozásoknak kedvez a Telenor új, rugalmas üzleti tarifáival, amelyek többek között egyszerűsített hűségvállalást és még több mobilnetet kínálnak.

„Iparágtól, cégmérettől, de akár a tulajdonosok életkorától, technológiára való nyitottságuktól függően sokféle igényt látunk a kisvállalkozások körében, azonban vannak közös elvárások a szolgáltatók felé. Ilyen a tarifák igényre szabhatósága, a rugalmasság, a készülékvásárlására fordítható kedvezmény, és az előfizetések átláthatósága. Az új Telenor MyBusiness tarifákkal arra törekedtünk, hogy ezeket figyelembe véve a legegyszerűbb ajánlatot nyújtsuk a piacon, apróbetűk és rejtett költségek nélkül” – mondta el dr. Piller Gábor, a Telenor üzleti értékesítési- és marketingigazgatója.

„Adataink szerint a mobilinternet-használat a kisvállalkozások körében is folyamatosan növekszik, de még mindig elmarad a lakossági felhasználókétól, ahol a korlátlan adat lehetősége egy éve elérhető. Míg 2017 januárja és 2018 márciusa között a lakossági számlás előfizetők esetében ötszörösére nőtt az adathasználat, a kisvállalkozásoknál ez csak háromszoros volt; havi átlagos adatforgalmuk pedig jelenleg harmad akkora. A növekvő tendenciát figyelembe véve, és hogy a kisvállalkozásokat is a mobilinternet előnyeinek kihasználására buzdítsuk, az új Telenor MyBusiness tarifák megnövelt – vagy éppen korlátlan – adatkeretet tartalmaznak; és több újítást is hoznak” – tette hozzá Piller.

Több rugalmasság és korlátlanság

A két tarifacsalád közül a Telenor MyBusiness Flexi egyedülálló újdonsága, és az ügyfelek rugalmasság iránti igényét szolgálja, hogy szabadon és díjmentesen válthatnak a csomagok között, akár kisebb tarifára is. Így azok a vállalkozások is biztonságban érezhetik magukat, amelyeknek időszakosan eltérő lebeszélhetőségre vagy mobilinternetre van szüksége.

A korlátlanságra való igény a Telenor felmérései szerint a hívás esetében már alapvetés a kisvállalkozónál, és ez a lakossági ügyfelek után az ő körükben is kezd megnyílni a mobilinternet felé. Ennek megfelelően a korlátlan lebeszélhetőség mellett korlátlan mobilnetes csomag is szerepel a Telenor MyBusiness Flexi, valamint az elsősorban a cégvezetők, és a mobiljukat intenzíven használók igényeit szolgáló Telenor MyBusiness Manager tarifacsaládban is.

A kisvállalkozások részéről egyértelműen nagy az igény a kedvezményes készülékvásárlásra, hűségüket a Telenor készülékvásárlási kerettel köszöni meg – a Telenor MyBusiness Manager tarifacsalád esetében megnövelt összeggel. Új, rugalmas elemként ezek a kedvezmények összevonhatók és megoszthatók. Azaz szabadon eldönthető, hogy az ügyfél az összes előfizetés után járó kedvezményeket mire és mikor költi el. Az összeg ráadásul a szerződés két éve alatt bármikor felhasználható részben vagy egészben, így a kedvezmény nem vész el.

Egy ügyfél, egy hűségidő

Amellett, hogy a Telenor MyBusiness Flexi csomagoknál csak SIM-kártya vásárlása esetén nincs hűségidő, újdonságként a Telenor kisvállalkozói tarifáinál megváltoztatja a hűségidő eddigi gyakorlatát: a Telenor MyBusiness Flexi tarifákra előfizetőknek mindössze egy hűségidővel kell számolniuk. Vagyis az első szerződéskötéstől számított 2 éves hűség nem hosszabbodik meg az új készülék vagy előfizetés vásárlásakor, ami átláthatóbb helyzetet jelent az ügyfeleknek.

Az új tarifacsalád bevezetését integrált kommunikációs kampány kíséri, amely az egyéni ügyféligényekre és a rugalmas megoldásokra fókuszál, „A Rugalmasság alap. Neked is, nekünk is!” szlogennel.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...

Különleges kisfilmmel kampányol a Pfizer

Verset szavalni sokaknak egyáltalán nem okoz gondot, kivéve, ha van a dologban egy kis csavar. Adott egy vers, és egy igen nehéz feladat: egyetlen levegővel kell végig mondani a strófákat. A Pfizer egy nem...

Izgalmas hajsza a NatGeo új sorozatában

Az amerikai lépfenetámadások 20. évfordulója alkalmából a National Geographic 2021 decemberében műsorára tűzi a biológiai terrorcselekmény és az azt követő izgalmas nyomozás történetét feldolgozó Halálzóna: Antrax című filmsorozatot. A hatrészes széria a Halálzóna című...

Új megoldásokat keresnek a munkavállalók

A dolgozók megéléseiből táplálkozó „nagy felismerés" jelenség következményeként újabb jelentős mozgás indulhat be világszerte a munkaerőpiacokon – mutat rá a Randstad Workmonitor 2021-es második felmérése. A több mint 27,000 dolgozó megkérdezésével 34 piacon, köztük...

Zenélő növényekkel kampányol az E.ON és az ACG

Az ACG Reklámügynökség és az E.ON zenélő mikrooázisokat hozott létre a vállalat klímaváltozás elleni küzdelem fontosságáról szóló kampányának részeként. A különleges installációknak köszönhetően a budapesti Széna- és Szent Gellért téren várakozó utasok nemcsak a...

Erős negyedévet zárt az Allianz

2021-ben az Allianz Csoport a harmadik negyedévben is erős működési teljesítményt mutatott fel az összes üzletágában. Ez azt bizonyítja, hogy az üzleti modellünk jól működik, segítségével ki tudjuk használni a globális gazdasági környezet és...

Eldőlt, viszi a 4iG a DIGI-t

Végleges megállapodást kötött a 4iG Nyrt. a román RCS & RDS csoporttal a médiakonszern magyarországi érdekeltségeinek megvásárlásáról. A tranzakció lezárásával, illetve az elmúlt egy évben az infokommunikációs szektorban végrehajtott akvizícióival a 4iG a legnagyobb...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Digitális lízinggel újít a Péntech

A digitális faktoring úttörője, a Péntech novembertől új szolgáltatással bővíti portfólióját, amelynek köszönhetően most még könnyebb lehet a vállalkozások növekedésének finanszírozása. A digitális lízing megoldásnak köszönhetően a Péntech weboldalán keresztül a piacon egyedülállóan gyorsan...

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...
- Hirdetés -

CMO

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA