- Hirdetés -

Kisvállalkozásoknak segít a Visa

|

- Hirdetés -

A kisvállalkozások támogatását célzó hosszú távú elkötelezettségének részeként a Visa Inc. egy egész Európára kiterjedő kezdeményezést hirdetett meg annak érdekében, hogy digitálisan elérhetővé tegyen nyolcmillió kisvállalkozást, valamint az azok által kiszolgált közösségeket támogassa a Covid-19 világjárványt követő helyreállítási folyamatban. Globálisan a Visa elkötelezett abban, hogy további 50 millió kis- és mikrovállalkozást tegyen digitálisan elérhetővé a gazdasági élénkítés során.

A kisvállalkozások létfontosságú szerepet fognak betölteni a közösségek felépülésében egész Európában – a régió GDP-jének több mint felét, valamint foglalkoztatásának kétharmadát jelentik. A legfrissebb tanulmányok azt mutatják, hogy a Covid-19 különösen súlyosan érintette a személyi szolgáltatásokkal, vendéglátással, illetve kiskereskedelemmel foglalkozó kisvállalkozásokat.

Sokaknak kihívást jelenthet az üzlet fellendüléséhez vezető út, hiszen a Visa friss adatai szerint jelentős változás történt a fogyasztói magatartásban: az online vásárlások legalább 25%-kal nőttek egyes európai országokban. Ráadásul elmondható, hogy az európaiak már az érintéses fizetési módokat preferálják, hiszen a bolti vásárlások során háromból kétszer vásárolnak érintéses kártyákkal vagy mobiltelefonokkal.

A változó környezethez való alkalmazkodás prioritás lesz a kisvállalkozások tulajdonosai számára. A Visa kutatásai azonban azt mutatták, hogy Európában kettőből kevesebb mint egy vállalkozás képes jelenleg online fizetést elfogadni. Pénzügyi intézményi, technológiai és közösségi partnerei hálózatának felhasználásával a Visa célja, hogy segítse a kisvállalkozásokat átállni, digitális lehetőségeiket kiépíteni, valamint eleget tenni a fogyasztók készpénz nélküli fizetések iránti igényének – mind online, mind az üzletekben.

„Az, hogy hol vásárolunk, most fontosabb, mint valaha. A kisvállalkozások adják a helyi gazdaság gerincét – munkahelyeket teremtenek, előmozdítják az innovációt és a jövedelmet a helyi közösségeknél tartják. Túlélésük kulcsfontosságú ahhoz, hogy gazdaságaink hogyan épülnek fel a jelenlegi válságból.” – mondta Charlotte Hogg, a Visa európai ügyvezető igazgatója. “Hogy a szükséges támogatás biztosan eljusson hozzájuk, kisebb és nagyobb partnereinket kértük fel, hogy olyan eszközöket, erőforrásokat és szakértelmet nyújtsunk számukra, amelyek segítenek a kisvállalkozásoknak a jövőhöz való alkalmazkodásban és fejlődésben.”

A Visa „Számít, hogy hol vásárolsz” kezdeményezését a AIB Merchant Services, a Barclays, a Bambora, a BBVA, a CaixaBank, a Deliveroo, a DownYourHighStreet.com, az eBay, az Elavon, a Fiserv, az Ingenico Group, az iZettle, a Lloyds Bank Cardnet, az Orderbird, a Nebenan, a Nexi, a PaySME, a SafeCharge, a ShopAppy.com, a Shopify és a SumUp támogatja, és a támogatók köre várhatóan bővülni fog. A kezdeményezés ötvözi a Visa digitális kereskedelemmel kapcsolatos tapasztalatait ügyfelei és partnerei képességeivel, hogy így biztosítsanak segítséget az európai kisvállalkozói közösség számára.

„A Shopify-nál arra törekszünk, hogy megszüntessük azokat a korlátokat, amelyek az online üzletet indító vállalkozók előtt állnak, és segítsük a kisvállalkozásokat a továbblépésben” – mondta Roman Rochel, a Shopify EMEA vezetője. „A jelenlegi világjárvány során az láthattuk, hogy mind a vállalkozások, mind az ügyfelek még nagyobb számban használják az internetet – kezdve azokkal emberekkel, akik inkább helyben vásárolnak, azokig a tradicionális vállalkozásokig, amelyek most először lépnek online térbe. Együtt, olyan partnerekkel, mint a Visa, arra törekszünk, hogy az online átmenet a lehető legzökkenőmentesebb legyen.”

A „Számít, hogy hol vásárolsz” kezdeményezés három, az európai közösségek gazdasági fellendülése szempontjából kritikus jelentőségű stratégiai területen nyújt támogatást:

Lehetővé tenni, hogy a kkv-k az interneten is jelen legyenek: Minden második fogyasztó többet vásárol online, mint a világjárvány előtt. Az idejüket szorosan beosztó kisvállalkozások számára költséges és ijesztő folyamat lehet az, hogy üzletüket online is működtessék. Ezért dolgozik együtt a Visa partnereivel annak érdekében, hogy a szükséges eszközök, források és tanácsok biztosításával segítse a kisvállalkozásokat minél gyorsabban digitális jelenlétet építeni.

Elősegíteni, hogy a kisvállalkozások éljenek a digitális fizetések előnyeivel: A Covid-19 felgyorsította annak szükségességét, hogy a kisvállalkozások tulajdonosai biztonságos és kényelmes fizetési módot kínáljanak a fogyasztóknak. A Visa számos partnerrel együttműködve azon dolgozik, hogy növelje azoknak a helyeknek a számát, ahol a fogyasztók kártyával vagy mobiltelefonnal fizethetnek, és vállalja, hogy nyolcmillió kisvállalkozásnak segít abban, hogy bekapcsolódjon a digitális kereskedelembe és annak köszönhetően növekedjen.

Ösztönözni a fogyasztókat a kisvállalkozások támogatására: A kutatások azt mutatják, hogy a fogyasztók értékelik a helyi és független vállalkozásokat, és lehetőség szerint szeretnék is támogatni azokat. Ahogy az üzleti vállalkozások Európa-szerte újból megnyílnak, a Visa számos kezdeményezést indított annak érdekében, hogy ösztönözze a fogyasztókat a „helyi vásárlásra” és hogy emlékeztesse őket arra, hogy számít, hogy hol vásárolnak.

Ez a bejelentés a Visa Alapítvány áprilisban indított globális kötelezettségvállalását követi, amely 210 millió dollárt nyújt Covid-19 segélyalapként a kis- és mikrovállalkozások közössége hosszú távú szükségleteinek kielégítésére az elkövetkező öt évben.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...

Különleges kisfilmmel kampányol a Pfizer

Verset szavalni sokaknak egyáltalán nem okoz gondot, kivéve, ha van a dologban egy kis csavar. Adott egy vers, és egy igen nehéz feladat: egyetlen levegővel kell végig mondani a strófákat. A Pfizer egy nem...

Izgalmas hajsza a NatGeo új sorozatában

Az amerikai lépfenetámadások 20. évfordulója alkalmából a National Geographic 2021 decemberében műsorára tűzi a biológiai terrorcselekmény és az azt követő izgalmas nyomozás történetét feldolgozó Halálzóna: Antrax című filmsorozatot. A hatrészes széria a Halálzóna című...

Új megoldásokat keresnek a munkavállalók

A dolgozók megéléseiből táplálkozó „nagy felismerés" jelenség következményeként újabb jelentős mozgás indulhat be világszerte a munkaerőpiacokon – mutat rá a Randstad Workmonitor 2021-es második felmérése. A több mint 27,000 dolgozó megkérdezésével 34 piacon, köztük...

Zenélő növényekkel kampányol az E.ON és az ACG

Az ACG Reklámügynökség és az E.ON zenélő mikrooázisokat hozott létre a vállalat klímaváltozás elleni küzdelem fontosságáról szóló kampányának részeként. A különleges installációknak köszönhetően a budapesti Széna- és Szent Gellért téren várakozó utasok nemcsak a...

Erős negyedévet zárt az Allianz

2021-ben az Allianz Csoport a harmadik negyedévben is erős működési teljesítményt mutatott fel az összes üzletágában. Ez azt bizonyítja, hogy az üzleti modellünk jól működik, segítségével ki tudjuk használni a globális gazdasági környezet és...

Eldőlt, viszi a 4iG a DIGI-t

Végleges megállapodást kötött a 4iG Nyrt. a román RCS & RDS csoporttal a médiakonszern magyarországi érdekeltségeinek megvásárlásáról. A tranzakció lezárásával, illetve az elmúlt egy évben az infokommunikációs szektorban végrehajtott akvizícióival a 4iG a legnagyobb...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Digitális lízinggel újít a Péntech

A digitális faktoring úttörője, a Péntech novembertől új szolgáltatással bővíti portfólióját, amelynek köszönhetően most még könnyebb lehet a vállalkozások növekedésének finanszírozása. A digitális lízing megoldásnak köszönhetően a Péntech weboldalán keresztül a piacon egyedülállóan gyorsan...

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...
- Hirdetés -

CMO

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA