- Hirdetés -

Klasszikus dizájnnal jön a legújabb okosóra

|

- Hirdetés -

Klasszikus karórákra emlékeztető dizájnnal, nagyobb kijelzővel, vékonyabb készülékházzal, forgatható koronával és még strapabíróbb borítással ékezik Magyarországra a Watch GT 3. A HUAWEI legújabb, valódi stílusikon okosórájának előlapja rozsdamentes acélból, hátlapja polimer szálas kompozit anyagból készült, ami egyrészt ellenállóbbá teszi a környezeti behatásokkal szemben, másrészt igazán egyedi és különleges stílus-kiegészítővé válik a csuklón. És emellett akár két hétig is bírja egyetlen feltöltéssel. A HUAWEI Watch GT 3 2021. november 29-től érhető el a HUAWEI kereskedelmi partnereinél.

Ahogy egyre nagyobb népszerűségre tesznek szert a viselhető okoseszközök, úgy lesz egyre meghatározóbb szerepük a ruházat mellett a felhasználók stílusának kifejezésében. Az okosórák nem csak vizuális kiegészítők, de tudásuk és számos egészségügyi funkciójuk segíthet a felhasználóknak életminőségük jobbá tételében.

Egy modern klasszikus
A két méretben – 42 mm és 46 mm – elérhető HUAWEI Watch GT 3 a hagyományos, elegáns órák dizájnját követi. Előlapjuk rozsdamentes acélból készült, amely könnyű és erős, jól bírják a hőt és a hideget. Polimer szálas kompozit hátlapja szintén strapabíróbb lett.
Az órák számlapja mind felbontásában, mind méretében nagyobb lett. Az előző generációs, 1,3 hüvelykes képest a Watch GT 3 nagyobb kijelzőfelületet biztosít a 46 mm-es és a 42 mm-es változatban is. A kristálytiszta, tökéletesen átlátszó 3D ívelt üveg minden szükséges információt megjelenít egyetlen csuklómozdulatra. A GT sorozat történetében először a modellek a klasszikus órákat idéző, haptikus visszajelzésű, forgó koronával érkeznek, ami interaktív módon segít az eszköz kezelésében.
Hogy a felhasználók még könnyebben a saját stílusukhoz alakíthassák az órát, a Watch GT 3-ra több mint 10 ezer különféle óralap-téma tölthető le. A merésztől a minimalistáig, az elegánstól az egyszerűen funkcionálisig mindenki megtalálja az öltözékéhez, hangulatához vagy napirendjéhez illőt. Akár futni, akár elegáns vacsorára indul – biztos, hogy talál hozzá megfelelő óralapot. Emellett a különféle szíjaknak köszönhetően még inkább személyre szabható a karóra: rozsdamentes acél, fluoroelasztomer, bőr, nylon, de akár Milanese szíj is elérhető. Utóbbit kizárólag a HUAWEI Watch GT 3 42 mm-es modelljéhez tervezték.

Akár két hetes üzemidő, fejlett érzékelők
Az okosóra összes funkciójának kihasználása nem lehetséges erős akkumulátor nélkül. A Watch GT 3 a 46 mm-es változata 14 napos, míg a 42 mm-es modell 7 napos üzemidőt ígér. A gyors, vezeték nélküli töltés mellett a fordított vezeték nélküli töltési technológiával a felhasználók HUAWEI okostelefonjuk segítségével gyorsan, külön töltő nélkül tölthetik fel az órát.
A TruSeen™ 5.0+ pulzusmérő technológia a szívverés mellett a véroxigénszint (SpO2) értékeket még pontosabban nyomon követi edzéskor, napközben, vagy éjszaka. Az új okosóra ergonomikus kialakítású 2,5D hátlapjának gondosan polírozott, domború, ívelt üvege illeszkedik a csuklócsont formájához. Így nemcsak kényelmes viselet, hanem hatékonyan csökkenti a külső fény interferenciáját és javítja a pulzusjel minőségét.
A frissített HUAWEI Health App legújabb funkciójával személyre szabott egészségügyi emlékeztetők is beállíthatók, mint például a napi vízbevitel mennyisége, gyógyszeres, alvás, edzés, vagy akár helytelen tartás. Az arra a napra tervezett összes egészségügyi feladat elvégzésekor egy zöld ikon virágzik az óra kijelzőjén.

Személyi edző a csuklón
A Watch GT 3 órák profi fitnesz- és egészségfunkciói akár százféle edzésmódot támogatnak, sőt, akár személyre szabott edzéstervet is készít a felhasználó fizikai állapotának és edzési szokásainak megfelelően. Edzés közben valós időben, hangosan jelzi az aktuális edzési célokat és az edzési állapotot, visszajelzést ad erőnlétről és számos egyéb paraméterről.
A szabadban edzők tájékozódását a kétfrekvenciás GPS rendszer segíti, amely a pontosabb földrajzi helymeghatározásban segít. Az órák emellett SOS funkciókkal rendelkeznek és érzékelik, ha a felhasználó elesik, felkínálva a segélyhívást.

Árak és elérhetőségek
A Watch GT 3 négy szíjjal lesz kapható a Huawei partnereinél. A HUAWEI Watch GT 3 fekete fluoroelasztomer sportszíjjal és fehér bőrszíjjal is bruttó 99.990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron érhető el, a Magyar Telekom, a Telenor, a MediaMarkt, az Extreme Digital, az Emag, az Euronics üzleteiben, a HUAWEI Szervizközpontokban és az online HUAWEI Store-ban. A HUAWEI Watch GT 3 arany Milanese szíjjal, bruttó 119.990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron kapható a Telenor, a MediaMarkt, az Extreme Digital, az Emag, az Euronics üzleteiben, a HUAWEI Szervizközpontokban és az online HUAWEI Store-ban. A HUAWEI Watch GT 3 rozsdamenetes acél kivitel bruttó 129.990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron érhető el a Magyar Telekom, a Telenor, a MediaMarkt, az Extreme Digital, az Emag, az Euronics üzleteiben, a HUAWEI Szervizközpontokban és az online HUAWEI Store-ban.
2021. november 29. december 19. közötti időszakba a MediaMarkt, az Extreme Digital, az Emag, az Euronics üzleteiben, a HUAWEI Szervizközpontokban és az online HUAWEI Store-ban a Watch GT 3 okosórát vásárlók egy Freebuds 4i fülhallgatót kapnak ajándékba.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Több ásványvíz és üdítő fogyott eddig, mint 2020-ban

Az ásványvizek, ízesített vizek, szénsavas üdítőitalok, gyümölcslevek és jegesteák forgalma 1912 millió liter volt az idén az első három negyedévben, 3 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, de így is 4 százalékkal elmaradt...

A Schaeffler-csoportnál folytatja Varró Balázs

Október közepétől Varró Balázs tölti be a Head of Communications and Branding pozíciót az autóipari és ipari beszállító Schaeffler-csoport magyarországi vállalatainál. Varró Balázs a Philip Morris-nál kezdett vállalati kommunikációval foglalkozni, ezt követően a Viasat...

A hirdetőknek is érdekük az árkorrekció

Sokkal optimistább forgatókönyvvel indulnak neki a 2022-es évnek a hirdetők, így jövőre is keresleti piacról beszélhetünk a televíziós reklámpiacon – mondja Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója, aki szerint a hirdetőknek is érdeke, hogy...

Magyarok a leggyorsabban fejlődő techcégek között

Idén három magyar társaság is különdíjat kapott a közép-európai Deloitte Technology Fast 50 programban, a Growth Stars és Impact Stars kategóriákban. A program a régió leggyorsabban fejlődő technológiai vállalkozásait mutatja be, amire idén minden...

Hibrid munkavégzéssel javult a belső kommunikáció

Jelentős informatikai fejlesztéseket és költségmegtakarítást, az IT részleggel való elégedettség növekedését hozta a hibrid munkavégzés bevezetése a Groupamánál. Az új kommunikációs módok és csatornák a belső kommunikációt hatékonyabbá és közvetlenebbé tették, ami abból is...

Nagy kihívásokat hoz az alapanyaghiány a kkv-knak

Új akadályokkal kell szembenézniük a kkv-knak - derül ki a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves eredményeiből. Tavaly a járvány közvetlen következményeként a kereslethiány okozott nehézségeket, mostanra viszont az anyaghiány jelent kihívást a kereslet...

Közösségi oldallal erősít a magyar kriptovaluta

Hazai viszonylatban kiemelkedő eredményeket ért el az indulását követő első két hónapban a legújabb magyar kriptovaluta. A privát értékesítési szakaszban, több mint 70 millió forintért vásároltak MST tokent a világ legkülönbözőbb pontjairól. Többek között...

Újabb autószalon nyílik Budapesten

Sikeresen megtörtént a Váci út 76-80. alatt található szalon műszaki átadása. Az AutoWallis által hazánkban és a régió nyolc másik országában képviselt két ikonikus brit márka a jövő év elejétől egy olyan több mint...

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Fizetésemelésre számítanak a fiatalok

A dolgozó fiatalok majdnem kétharmada számít béremelésre a következő időszakban, 46 százalékuk az inflációnál alacsonyabb, 20 százalékuk viszont azt meghaladó emelést valószínűsít - derül ki a K&H ifjúsági indexéből. A pesszimisták, vagyis a fizetéscsökkenésre...

Több ásványvíz és üdítő fogyott eddig, mint 2020-ban

Az ásványvizek, ízesített vizek, szénsavas üdítőitalok, gyümölcslevek és jegesteák forgalma 1912 millió liter volt az idén az első három negyedévben, 3 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, de így is 4 százalékkal elmaradt...

A Schaeffler-csoportnál folytatja Varró Balázs

Október közepétől Varró Balázs tölti be a Head of Communications and Branding pozíciót az autóipari és ipari beszállító Schaeffler-csoport magyarországi vállalatainál. Varró Balázs a Philip Morris-nál kezdett vállalati kommunikációval foglalkozni, ezt követően a Viasat...

A hirdetőknek is érdekük az árkorrekció

Sokkal optimistább forgatókönyvvel indulnak neki a 2022-es évnek a hirdetők, így jövőre is keresleti piacról beszélhetünk a televíziós reklámpiacon – mondja Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója, aki szerint a hirdetőknek is érdeke, hogy...

Magyarok a leggyorsabban fejlődő techcégek között

Idén három magyar társaság is különdíjat kapott a közép-európai Deloitte Technology Fast 50 programban, a Growth Stars és Impact Stars kategóriákban. A program a régió leggyorsabban fejlődő technológiai vállalkozásait mutatja be, amire idén minden...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA