- Hirdetés -

Kódolatlan hetek főzőcsatornákkal

|

A UPC Direct júniusi kódolatlan heteiben a tévénézők új receptekkel tervezhetik meg a nyári menüt, és a világ legkülönfélébb konyháit ismerhetik meg olyan népszerű főzőcsatornák műsoraiból, mint például a Food Network, amely június 11. és 26. között a UPC Direct minden ügyfele számára előfizetési csomagtól függetlenül biztosítja a kulináris kalandokat.

Jó hír az ínyenc tévénézőknek! Június 11. és 26. között a UPC Direct minden előfizetője számára kódolatlan elérést biztosít a Food Network csatornához és változatos gasztro műsorokkal fűszerezi meg a nyári szezont. Az új évszakban üdítő és egészséges receptekből meríthetünk ihletet, kiélezett gasztro vetélkedőkön izgulhatunk a világ legkeresettebb kulináris szakembereinek és food truck séfjeinek kalauzolásával, sőt, még a pizza és az eszpresszó szülőhazáját is felfedezhetjük.

Tyler Florence televíziós házigazda és mesterszakács New York legtehetségesebb séfjeit invitálja a Bite Club tévés főzős műsorsorozatba, amelyben öt versenyző szakács méri össze tudását olyan éttermek konyháiban, ahol még egyikük sem járt azelőtt. Ketten főznek, a másik három séf pedig zsűriként vesz részt a megmérettetésben. A versenyzőknek titkos összetevőket kell használniuk, de alapvetően bármit felhasználhatnak, amit a konyhában találnak. Az öt séf rivalizálása kíméletlen összecsapásokat, rengeteg feszültséggel teli pillanatot és erős személyiségek párharcait ígéri a nézőknek, amelyek végén kiderül, ki lesz a Bite Club bajnoka. A sorozat a Food Network műsorán minden kedden 19:50-kor látható.

A televíziós főzős vetélkedők egyre nagyobb népszerűséget nyernek, így a Food Network műsorán is több programot találunk ebben a kategóriában: 9. évadával jelentkezik a The Great Food Truck Race gasztro vetélkedő műsor, mégpedig a Vadnyugatról. Tyler Florence hét food truck csapatot gyűjtött össze, akik életük talán legnagyobb kalandjára vállalkoznak. Gasztronómiai felfedezőútra indulnak és megtanulnak a világ különböző tájairól származó alapanyagokkal dolgozni és persze számos kihívásban kell bizonyítaniuk kulináris rátermettségüket a vetélkedő során, hogy legyőzzék ellenfeleiket.

A food truck csapatok minden héten új városban veszik fel a kötényt és mérik össze tudásukat. Végül a két legjobb csapat küzdhet meg az 50 000 dolláros fődíjért. A The Great Food Truck Race elsöprően izgalmas adásait minden hétfőn 19:50-kor nézhetik meg a Food Network műsorán.

A kódolatlan Food Network mellett a TV Paprika, a Sony Max és a VIASAT3 is különleges gasztronómiai műsorokkal készül júniusra.

A Medium TV csomagtól elérhető TV Paprika csatorna szintén változatos műsorkínálattal jelentkezik most nyáron az ínyenc tévénézők és az utazásra vágyók számára egyaránt. Többek közt a Nápoly ízei David Roccoval című műsorban a híres séf a történelmi olasz városba kalauzolja a nézőket, ami a kulináris túrák kincsesbányája, és nem mellesleg a pizza és a kávé őshazája is. David Rocco kulináris barangolásait minden hétvégén 17:40-kor követhetik nyomon a különleges olasz gasztro fogások iránt érdeklődők a TV Paprika műsorán.

Akik még több új receptet szeretnének bezsebelni a nyárra, és az igazán egészséges ételeket szeretnének kipróbálni, Pepe egészséges konyhája biztos segítségükre lesz. Peter Siska, alias Pepe séf szerint a jó étel semmiképp sem lehet bonyolult, és receptjeivel mindenkinek garantáltan sikeres főzést kínál. Az egészséges ételek séfje minden hétköznap 17:40-től látható a TV Paprika csatornáján.

A Sony Max csatorna szintén olyan népszerű főzős műsorokat tűzött programjára mint például a Gordon Ramsay – A pokol konyhája. A hírhedten indulatos skót mesterszakács nevével fémjelzett főzős valóságshow 12. évada minden hétköznap 14:00-tól látható. A műsor ismétlései az epizódok másnapján, minden hétköznap reggel 8-kor nézhetik meg. Június 16-tól pedig A pokol konyhája 13. évada kezdődik és minden vasárnap látható a Sony Max műsorán.

Végül, de nem utolsó sorban a VIASAT3 a Sütimester című brit gasztro-vetélkedővel színesíti a nyári műsorpalettát, amelyben amatőr cukrászok mérik össze tudásukat bonyolultabbnál bonyolultabb receptúrákat megvalósítva, amelyeket aztán szigorú szakmai zsűri értékel. Hogy a tíz versenyző közül ki lesz az Nagy-Britannia legjobb amatőr cukrásza, kiderül a VIASAT3 műsorán június 22-től minden szombat és vasárnap reggel. A június 15-16-i hétvégén a cukrász show különleges kiadását, a Krémek krémje versenyt követhetjük nyomon, amelyben már profi cukrászok mérettetnek meg a fortélyos cukrászpróbák során.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...