- Hirdetés -

Kódolatlan hetek főzőcsatornákkal

|

- Hirdetés -

A UPC Direct júniusi kódolatlan heteiben a tévénézők új receptekkel tervezhetik meg a nyári menüt, és a világ legkülönfélébb konyháit ismerhetik meg olyan népszerű főzőcsatornák műsoraiból, mint például a Food Network, amely június 11. és 26. között a UPC Direct minden ügyfele számára előfizetési csomagtól függetlenül biztosítja a kulináris kalandokat.

Jó hír az ínyenc tévénézőknek! Június 11. és 26. között a UPC Direct minden előfizetője számára kódolatlan elérést biztosít a Food Network csatornához és változatos gasztro műsorokkal fűszerezi meg a nyári szezont. Az új évszakban üdítő és egészséges receptekből meríthetünk ihletet, kiélezett gasztro vetélkedőkön izgulhatunk a világ legkeresettebb kulináris szakembereinek és food truck séfjeinek kalauzolásával, sőt, még a pizza és az eszpresszó szülőhazáját is felfedezhetjük.

Tyler Florence televíziós házigazda és mesterszakács New York legtehetségesebb séfjeit invitálja a Bite Club tévés főzős műsorsorozatba, amelyben öt versenyző szakács méri össze tudását olyan éttermek konyháiban, ahol még egyikük sem járt azelőtt. Ketten főznek, a másik három séf pedig zsűriként vesz részt a megmérettetésben. A versenyzőknek titkos összetevőket kell használniuk, de alapvetően bármit felhasználhatnak, amit a konyhában találnak. Az öt séf rivalizálása kíméletlen összecsapásokat, rengeteg feszültséggel teli pillanatot és erős személyiségek párharcait ígéri a nézőknek, amelyek végén kiderül, ki lesz a Bite Club bajnoka. A sorozat a Food Network műsorán minden kedden 19:50-kor látható.

A televíziós főzős vetélkedők egyre nagyobb népszerűséget nyernek, így a Food Network műsorán is több programot találunk ebben a kategóriában: 9. évadával jelentkezik a The Great Food Truck Race gasztro vetélkedő műsor, mégpedig a Vadnyugatról. Tyler Florence hét food truck csapatot gyűjtött össze, akik életük talán legnagyobb kalandjára vállalkoznak. Gasztronómiai felfedezőútra indulnak és megtanulnak a világ különböző tájairól származó alapanyagokkal dolgozni és persze számos kihívásban kell bizonyítaniuk kulináris rátermettségüket a vetélkedő során, hogy legyőzzék ellenfeleiket.

A food truck csapatok minden héten új városban veszik fel a kötényt és mérik össze tudásukat. Végül a két legjobb csapat küzdhet meg az 50 000 dolláros fődíjért. A The Great Food Truck Race elsöprően izgalmas adásait minden hétfőn 19:50-kor nézhetik meg a Food Network műsorán.

A kódolatlan Food Network mellett a TV Paprika, a Sony Max és a VIASAT3 is különleges gasztronómiai műsorokkal készül júniusra.

A Medium TV csomagtól elérhető TV Paprika csatorna szintén változatos műsorkínálattal jelentkezik most nyáron az ínyenc tévénézők és az utazásra vágyók számára egyaránt. Többek közt a Nápoly ízei David Roccoval című műsorban a híres séf a történelmi olasz városba kalauzolja a nézőket, ami a kulináris túrák kincsesbányája, és nem mellesleg a pizza és a kávé őshazája is. David Rocco kulináris barangolásait minden hétvégén 17:40-kor követhetik nyomon a különleges olasz gasztro fogások iránt érdeklődők a TV Paprika műsorán.

Akik még több új receptet szeretnének bezsebelni a nyárra, és az igazán egészséges ételeket szeretnének kipróbálni, Pepe egészséges konyhája biztos segítségükre lesz. Peter Siska, alias Pepe séf szerint a jó étel semmiképp sem lehet bonyolult, és receptjeivel mindenkinek garantáltan sikeres főzést kínál. Az egészséges ételek séfje minden hétköznap 17:40-től látható a TV Paprika csatornáján.

A Sony Max csatorna szintén olyan népszerű főzős műsorokat tűzött programjára mint például a Gordon Ramsay – A pokol konyhája. A hírhedten indulatos skót mesterszakács nevével fémjelzett főzős valóságshow 12. évada minden hétköznap 14:00-tól látható. A műsor ismétlései az epizódok másnapján, minden hétköznap reggel 8-kor nézhetik meg. Június 16-tól pedig A pokol konyhája 13. évada kezdődik és minden vasárnap látható a Sony Max műsorán.

Végül, de nem utolsó sorban a VIASAT3 a Sütimester című brit gasztro-vetélkedővel színesíti a nyári műsorpalettát, amelyben amatőr cukrászok mérik össze tudásukat bonyolultabbnál bonyolultabb receptúrákat megvalósítva, amelyeket aztán szigorú szakmai zsűri értékel. Hogy a tíz versenyző közül ki lesz az Nagy-Britannia legjobb amatőr cukrásza, kiderül a VIASAT3 műsorán június 22-től minden szombat és vasárnap reggel. A június 15-16-i hétvégén a cukrász show különleges kiadását, a Krémek krémje versenyt követhetjük nyomon, amelyben már profi cukrászok mérettetnek meg a fortélyos cukrászpróbák során.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Megvan Karas utódja az NMHH-nál

Koltay Andrást nevezte ki Áder János az NMHH elnökének, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem (NKE) rektora december 4-től 9 éven át irányíthatja a szervezetet. Elődje, Karas Monika októberben mondott le, kevesebb mint egy évvel megbízása...

Budapesti és szolnoki frekvenciák találtak gazdára

Budapesten a Katolikus Rádió Zrt., Szolnokon a Best Radio Kft. nyert újabb frekvenciát a Médiatanács döntése alapján. Az egykor a Klubrádió által használt frekvencia értékesítését is megkezdik. A Médiatanács eredményt hirdetett a Budapest 102,1...

Így hatott a régiós reklámpiacra a járvány

A járvány következtében átalakultak a tartalomfogyasztási szokások, és régiós szinten 1,2 milliárd euróval estek a reklámköltések 2020-ban, a magyar állam azonban 21 százalékkal többet fordított hirdetésekre az egy évvel korábbihoz képest, ennek jelentős részét...

Így találhatnak befektetőt a startupok

Rohamléptekben növekszik a budapesti startup ökoszisztéma, az induló cégek pedig egyre több finanszírozási lehetőség közül választhatnak. A Start it @K&H hazai kockázati tőkebefektetők és angyalbefektetők bevonásával szervezett befektetői napján a legnépszerűbb megoldásokról és a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Zöld fogadalmak karácsonyra

Egy újabb csoki fondue a céges karácsonyon, már van egy a szekrényben, sohasem használom. Tetszetős „Boldog Karácsonyt” bögre egy baráttól, de már roskadásig tele a polc bögrékkel. Egy ing a nagynénitől, ami természetesen nem...

Újrahasznosított műanyaggal erősít a TotalEnergies

A TotalEnergies felavatta Synova nevű üzemének normandiai bővítését, mely vezető vállalat az újrahasznosított polipropilén gyártásában. A TotalEnergies ezzel megduplázza az újrahasznosítható műanyagok mechanikai feldolgozására szolgáló termelési kapacitását, hogy kielégítse a fenntartható anyagok iránti növekvő...

DATA