- Hirdetés -

Kommunikálni tanítják a vállalkozókat

|

Egy kisebb cég vagy egy egyszemélyes vállalkozás nem engedheti meg magának, hogy napi 8 órában marketingest alkalmazzon, annak ellenére, hogy a hatékony kommunikáció és az erős online jelenlét mérhetően nagyobb forgalmat generál. Az üzleti kommunikáció fortélyait jól ismerő Langmár Kommunikáció a koronavírus miatt kihívás elé állított vállalkozásoknak nyújt segítő kezet, hogy hiánypótló, ingyenes tanfolyamuk által, online képezhessék magukat.

Nincs sikeres vállalati stratégia folyamatos képzés nélkül. Ezt a tényt a munkaerőpiac változásain kívül az olyan, váratlan helyzetek is alátámasztják, mint amilyennel az elmúlt hónapokban szemben találtuk magunkat. A Langmár Kommunikáció 31 napos levélsorozatával támogatja a vállalkozókat, akik így elsajátíthatják a sikeres kommunikációhoz elengedhetetlen ismereteket. A tananyag a koronavírus miatt megrekedt, újrainduló, meglévő ügyfelekkel üzleti kapcsolatot folytatni szándékozó cégek mellett az új termék bevezetését tervező, nagy bevételcsökkenést elszenvedő, illetve iparágváltásra kényszerült vállalkozókat célozza meg.

„Az idei év komoly kihívások elé állította a vállalkozókat. Nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani. Ehhez azonban kommunikálni kell, hiszen minél több a kimenő kommunikáció, annál több a bevétel. De mire figyeljenek a webszövegeikben, mit kell tudni a hírlevélről vagy akár a közösségimédia-jelenlétről? E nélkül a tudás nélkül sokkal nehezebb a marketing- és az értékesítési folyamatokat összehangolni. Képezniük kell magukat ezen a téren is, hiszen a holnap kihívásainak nem lehet megfelelni a tegnap tudásával” – mondta Langmár Zsuzsanna, vezető tanácsadó.

Ingyen, otthonról

A fennmaradásukért küzdő vállalkozások vezetői jól tudják, hogy a krízishelyzetben egy percet sem szabad értelmetlen várakozással tölteni azt várva, hogy kívülről érkezik a megoldás. A Langmár Kommunikáció által ajánlott ingyenes, online lehetőségnek hála, saját időbeosztásuknak megfelelően, extra költségek nélkül, otthonuk kényelmét élvezve bővíthetik a tudásukat. A szövegírás szakértőitől tanulva, cégük jövője szempontjából pozitív változást garantáló információkkal fognak gazdagodni.

Miről szól?

Az oktatási anyag az ügyfelek igényeinek felmérésével, a célcsoport felderítésével, a célok meghatározásával és a profi tartalomgyártás mikéntjével indul, majd a főbb kommunikációs csatornák és az értékesítési szövegírás témakörére tér át. Az online képzés mindezeken kívül betekintést nyújt a hírlevélküldés fortélyaiba és az online marketingbe, amelynek elengedhetetlen része a hírlevéllista építése. A gerillamarketing, a válságkommunikáció és a vizuális kommunikáció (képek a Facebookon, YouTube-videók) titkairól szintén egy-egy e-mail formájában kapnak információt a vállalkozók. Aki a honlapstratégia megtervezése vagy a keresőoptimalizálás iránt érdeklődik, az is talál hasznos ismeretanyagot a 31 napos levélsorozatban.

„Ha az élet citromot ad, csinálj belőle limonádét!” – hangsúlyozzák, így buzdítva a vállalkozások vezetőit arra, hogy a nehéz helyzet ellenére optimistán tekintsenek a jövőbe és próbálják pozitív irányba terelni cégüket. Tananyagukkal szeretnék felhívni a figyelmet arra, hogy a gyakran alulértékelt weboldalak a hét minden napján, 0-24 órában ügyfeleket hozhatnak. De természetesen csak akkor, ha megfelelően használják őket az ügyfelekkel való kommunikációra.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...