- Hirdetés -

Korlátlan lehetőségek a Telenornál

|

- Hirdetés -

Az emberek többségének legnagyobb problémája a karácsonyi készülődésben, hogy úgy érzik, semmire nincs idejük. Ezért a Telenor most időt ad: korlátlan belföldi mobilinternetet, hanghívást és SMS-ezést kínál 3 hónapon keresztül havi 5990 Ft-ért. A korlátlan Telenor-élményt kipróbáló ügyfeleknek elegendő ezután, mobilozási szokásaikat megismerve meghozni hosszú távú döntésüket, hogy milyen tarifa illik hozzájuk leginkább.
A május 15-e óta elérhető, korlátlan belföldi mobilinternetet kínáló Telenor Hello Data tarifacsomag felhasználóinak egy napi adatforgalma átlagosan 1,21 GB, és a tarifa bevezetése óta ez az érték folyamatosan növekszik – korábban ez az érték egy mobilnetező akár teljes havi forgalmát jelentette. A felhasználók körében végzett elégedettség-kutatásból* kiderült, hogy 91%-uk maximálisan elégedett a Hipernet hálózat sebességével és 84%-uk ugyanígy vélekedik a Telenor országos hálózati lefedettségéről is.
Akik a Telenor korlátlan csomagját választották, meglátásuk szerint a korábbinál több mobiladatot használnak, ritkábban bajlódnak „wifi-vadászattal”, ami kényelmesebbé teszi mindennapjaikat. Több online zenét hallgatnak, a spontaneitás lehetőségét kihasználva gyakrabban indítanak videóhívásokat és a korábbinál bátrabban, több adatot forgalmaznak külföldön. Adatforgalmi mennyiség szempontjából vezető a YouTube+MyTV összesített párosa, ezt a böngészés, a Facebook + Messenger páros, majd az online zene streaming (pl. Deezer, Spotify, online rádiózás, stb.) követi. A karácsony közeledtével a felhasználói szokások és az emberek visszajelzési alapján tovább tervezett a szolgáltató.
A Telenor Hello Data használóinak 70%-a azonnal ajánlaná barátjának vagy családtagjának a korlátlan mobilinternetes tarifacsomagot. A megkérdezettek 38%-ának vagy nincs is vezetékes internet előfizetése, vagy már felmondta, vagy tervezi megszüntetni azt, mivel annyira elégedett a korlátlan mobilinternetes csomagjával. A felhasználók 96%-a nyilatkozott úgy, hogy hosszú távon is meg szeretné tartani Telenor Hello Data tarifáját.
Hello Telenor” – karácsonyra korlátlanságot és időt ad a Telenor a tökéletes döntésre
A karácsony közeledtével a Telenor kisebb csoporton felmérve, majd egy országos, reprezentatív kutatással hitelesítve megállapította, hogy miben segíthet egy mobilszolgáltató az embereknek a karácsonyi időszak alatt.
A kutatás eredményeiből kirajzolódott, hogy a karácsonnyal összefüggésben sokaknak a rohanás, a rendelkezésre álló idő szűksége és a túl sok kötelezően meghozandó döntés jelentik a fő kihívást. Annak érdekében, hogy ezeken a terheken enyhítsen, a Telenor most időt ajándékoz. Azon újonnan csatlakozó ügyfeleinek, akik nem tudják eldönteni, hogy melyik tarifacsomag illik leginkább hozzájuk most a Hello Telenor tarifával 3 hónapon keresztül korlátlanul beszélhetnek, SMS-ezhetnek, mobilinternetezhetnek belföldön, mindössze havi 5 990 Ft-ért; ráérnek a próbaidőszak végén meghozni a döntést, hogy melyik Telenor tarifát válasszák hosszú távon. Az ajánlatban a korlátlanság eleve gondtalansággal párosul, egyben lehetőséget ad az embereknek, hogy ez alatt az idő alatt kipróbálják a Telenor nyújtotta mobil-élményt, kockázat nélkül felmérjék saját mobilhasználati szokásaikat, belekóstoljanak a gondtalan mobilhasználat világába.
A karácsonyi akcióban a Samsung J3 2006 okostelefon 0 Ft-ért érhető el, 2 év hűségvállalással, melynek első három hónapjában a Hello Telenor korlátlansága biztosított, a hosszú távú tarifa kiválasztásában pedig a Telenor szakemberei segítenek a kialakult felhasználói szokások alapján. A különleges ajánlat 2017. november 16-tól 2018. január 31-ig vagy visszavonásig érhető el lakossági és kisvállalati ügyfelek számára.
December 1-től a meglévő ügyfeleinek hűségét is karácsony-könnyítő meglepetésekkel hálája meg a Telenor. A különleges adventi kalendárium formájában érkező napi meglepetések mellett az adventi vasárnapok különleges szerepet játszanak majd.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így juthatunk olcsóbb hitelhez

A zöld hitel konstrukciók 2021-es bevezetésük után nagy sikert arattak a piacon azok körében, akik a fenntarthatóság és az alacsony rezsi miatt az energiatakarékosságot tartották az egyik fő prioritásnak új otthonuk kiválasztásakor. A Növekedési...

Felforgatta a könyvpiacot a TikTok

Öt éve működik Magyarországon a TikTok, amely nemcsak a tartalomfogyasztási szokásokat változtatta meg, hanem nagy hatással van a könyveladásokra és ezáltal a kulturális kommunikációra is. A rövid videós könyvajánlók képesek egy-egy régebbi vagy új...

Kiderült, melyik autót kedvelik legjobban a magyarok

Újra egyenesben a cseh márka, a koronavírus és a háború által okozott gazdasági és logisztikai nehézségek után visszatért a SKODA. Kiemelkedő első öt hónapot tudhat maga mögött a márka, ugyanis egy SKODA modell, az...

Durván bezuhant a hazai kiskereskedelem

Nem indult jól a második negyedév sem a kiskereskedelemben. A KSH által közzétett adatok szerint a forgalom volumene áprilisban éves szinten 12,6 százalékkal esett vissza. A tényadat kedvezőtlenebb lett az általunk várt -10,4 százaléknál.Továbbra...

Hatalmas sörös fesztivál lesz a Balatonnál

Hogy ne csak a borokról és a borozásról szóljon a nyár a Balatonon, hanem megmutathassák magukat a hasonló minőséget képviselő kisüzemi sörfőzdék is, július 7-9. között megrendezik az 1. Balaton Beer Weekend-et, Zamárdiban. Az...

A Google Ads ereje: Hirdetések célzása és hatékonyságának maximalizálása (x)

A Google Ads kampány lényege, hogy segítségével megfelelő számú érdeklődőt tudjunk a weboldalunkra irányítani, ahol hatékonyan meg is tudjuk őket szólítani. A kampány akkor lesz nyereséges, ha az érdeklődők végrehajtják a kitűzött céljainkat, például...

Évente 19 ezer tonna bútort égetünk el

Évente körülbelül 43-59 ezer tonna fabútorhulladék keletkezik Magyarországon, azonban a kiterjedten működő bútorhulladék-feldolgozó rendszer hiányában ennek a nagy része égetőkben végzi – derül ki az IKEA friss tanulmányából. Igény lenne a már nem használt...

A bankszektor is kizöldülhet

A piac minden szereplője, így egy pénzintézet is tehet a fenntarthatóságért, jól mutatja ezt a most létrejövő MBH Bank példája. Szege György ESG- és fenntarthatósági vezetőt kérdeztük az MBH Bank céljairól, törekvéseiről és zöldhitel...

Kiderült, hogy ki lesz az RTL új marketing és kommunikációs igazgatója

Július közepétől Baráth Péter tölti be az RTL Magyarország marketing és kommunikációs igazgatói pozícióját. Az új vezető feladata lesz az RTL hosszú távú márkastratégiájának kialakítása és menedzsmentje, a műsorkampányok tervezése és kivitelezésnek irányítása, valamint...

Újdonságokkal jön az Effie

Megújult logóval és új elemekkel indul a világszerte a marketingkommunikáció legfőbb célját, a hatékonyságot díjazó Effie verseny hazai megmérettetése. Az újdonságok között van, hogy az elmúlt két évben futott kampányokkal lehet nevezni és módosított...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Fenntartható ötleteket díjaztak

Alternatív környezettudatos ötlettel, a chipses zacskók kreatív és praktikus újrafelhasználásásával vihették haza a fődíjat a nyírségi diákok a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A harmadik alkalommal megrendezett versenyen 12-18 éves tanulók...

Így juthatunk olcsóbb hitelhez

A zöld hitel konstrukciók 2021-es bevezetésük után nagy sikert arattak a piacon azok körében, akik a fenntarthatóság és az alacsony rezsi miatt az energiatakarékosságot tartották az egyik fő prioritásnak új otthonuk kiválasztásakor. A Növekedési...

Felforgatta a könyvpiacot a TikTok

Öt éve működik Magyarországon a TikTok, amely nemcsak a tartalomfogyasztási szokásokat változtatta meg, hanem nagy hatással van a könyveladásokra és ezáltal a kulturális kommunikációra is. A rövid videós könyvajánlók képesek egy-egy régebbi vagy új...

Kiderült, melyik autót kedvelik legjobban a magyarok

Újra egyenesben a cseh márka, a koronavírus és a háború által okozott gazdasági és logisztikai nehézségek után visszatért a SKODA. Kiemelkedő első öt hónapot tudhat maga mögött a márka, ugyanis egy SKODA modell, az...

Durván bezuhant a hazai kiskereskedelem

Nem indult jól a második negyedév sem a kiskereskedelemben. A KSH által közzétett adatok szerint a forgalom volumene áprilisban éves szinten 12,6 százalékkal esett vissza. A tényadat kedvezőtlenebb lett az általunk várt -10,4 százaléknál.Továbbra...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A bankszektor is kizöldülhet

A piac minden szereplője, így egy pénzintézet is tehet a fenntarthatóságért, jól mutatja ezt a most létrejövő MBH Bank példája. Szege György ESG- és fenntarthatósági vezetőt kérdeztük az MBH Bank céljairól, törekvéseiről és zöldhitel...

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Fenntartható ötleteket díjaztak

Alternatív környezettudatos ötlettel, a chipses zacskók kreatív és praktikus újrafelhasználásásával vihették haza a fődíjat a nyírségi diákok a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A harmadik alkalommal megrendezett versenyen 12-18 éves tanulók...

Évente 19 ezer tonna bútort égetünk el

Évente körülbelül 43-59 ezer tonna fabútorhulladék keletkezik Magyarországon, azonban a kiterjedten működő bútorhulladék-feldolgozó rendszer hiányában ennek a nagy része égetőkben végzi – derül ki az IKEA friss tanulmányából. Igény lenne a már nem használt...

Visszavághatjuk az otthoni energiafogyasztást

Ha megbízható és takarékos háztartási gépeket, elektronikai készülékeket használunk, az jelentős szerepet játszhat ökológiai lábnyomunk csökkentésében, hiszen a hosszú élettartam és az energiatakarékos működés elengedhetetlen az otthonunk fenntartható működésének kialakításában. A ma elérhető készülékek...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....