Az emberek többségének legnagyobb problémája a karácsonyi készülődésben, hogy úgy érzik, semmire nincs idejük. Ezért a Telenor most időt ad: korlátlan belföldi mobilinternetet, hanghívást és SMS-ezést kínál 3 hónapon keresztül havi 5990 Ft-ért. A korlátlan Telenor-élményt kipróbáló ügyfeleknek elegendő ezután, mobilozási szokásaikat megismerve meghozni hosszú távú döntésüket, hogy milyen tarifa illik hozzájuk leginkább.
A május 15-e óta elérhető, korlátlan belföldi mobilinternetet kínáló Telenor Hello Data tarifacsomag felhasználóinak egy napi adatforgalma átlagosan 1,21 GB, és a tarifa bevezetése óta ez az érték folyamatosan növekszik – korábban ez az érték egy mobilnetező akár teljes havi forgalmát jelentette. A felhasználók körében végzett elégedettség-kutatásból* kiderült, hogy 91%-uk maximálisan elégedett a Hipernet hálózat sebességével és 84%-uk ugyanígy vélekedik a Telenor országos hálózati lefedettségéről is.
Akik a Telenor korlátlan csomagját választották, meglátásuk szerint a korábbinál több mobiladatot használnak, ritkábban bajlódnak „wifi-vadászattal”, ami kényelmesebbé teszi mindennapjaikat. Több online zenét hallgatnak, a spontaneitás lehetőségét kihasználva gyakrabban indítanak videóhívásokat és a korábbinál bátrabban, több adatot forgalmaznak külföldön. Adatforgalmi mennyiség szempontjából vezető a YouTube+MyTV összesített párosa, ezt a böngészés, a Facebook + Messenger páros, majd az online zene streaming (pl. Deezer, Spotify, online rádiózás, stb.) követi. A karácsony közeledtével a felhasználói szokások és az emberek visszajelzési alapján tovább tervezett a szolgáltató.
A Telenor Hello Data használóinak 70%-a azonnal ajánlaná barátjának vagy családtagjának a korlátlan mobilinternetes tarifacsomagot. A megkérdezettek 38%-ának vagy nincs is vezetékes internet előfizetése, vagy már felmondta, vagy tervezi megszüntetni azt, mivel annyira elégedett a korlátlan mobilinternetes csomagjával. A felhasználók 96%-a nyilatkozott úgy, hogy hosszú távon is meg szeretné tartani Telenor Hello Data tarifáját.
„Hello Telenor” – karácsonyra korlátlanságot és időt ad a Telenor a tökéletes döntésre
A karácsony közeledtével a Telenor kisebb csoporton felmérve, majd egy országos, reprezentatív kutatással hitelesítve megállapította, hogy miben segíthet egy mobilszolgáltató az embereknek a karácsonyi időszak alatt.
A kutatás eredményeiből kirajzolódott, hogy a karácsonnyal összefüggésben sokaknak a rohanás, a rendelkezésre álló idő szűksége és a túl sok kötelezően meghozandó döntés jelentik a fő kihívást. Annak érdekében, hogy ezeken a terheken enyhítsen, a Telenor most időt ajándékoz. Azon újonnan csatlakozó ügyfeleinek, akik nem tudják eldönteni, hogy melyik tarifacsomag illik leginkább hozzájuk most a Hello Telenor tarifával 3 hónapon keresztül korlátlanul beszélhetnek, SMS-ezhetnek, mobilinternetezhetnek belföldön, mindössze havi 5 990 Ft-ért; ráérnek a próbaidőszak végén meghozni a döntést, hogy melyik Telenor tarifát válasszák hosszú távon. Az ajánlatban a korlátlanság eleve gondtalansággal párosul, egyben lehetőséget ad az embereknek, hogy ez alatt az idő alatt kipróbálják a Telenor nyújtotta mobil-élményt, kockázat nélkül felmérjék saját mobilhasználati szokásaikat, belekóstoljanak a gondtalan mobilhasználat világába.
A karácsonyi akcióban a Samsung J3 2006 okostelefon 0 Ft-ért érhető el, 2 év hűségvállalással, melynek első három hónapjában a Hello Telenor korlátlansága biztosított, a hosszú távú tarifa kiválasztásában pedig a Telenor szakemberei segítenek a kialakult felhasználói szokások alapján. A különleges ajánlat 2017. november 16-tól 2018. január 31-ig vagy visszavonásig érhető el lakossági és kisvállalati ügyfelek számára.
December 1-től a meglévő ügyfeleinek hűségét is karácsony-könnyítő meglepetésekkel hálája meg a Telenor. A különleges adventi kalendárium formájában érkező napi meglepetések mellett az adventi vasárnapok különleges szerepet játszanak majd.
- Hirdetés -
Korlátlan lehetőségek a Telenornál
|

- Hirdetés -
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Így juthatunk olcsóbb hitelhez
A zöld hitel konstrukciók 2021-es bevezetésük után nagy sikert arattak a piacon azok körében, akik a fenntarthatóság és az alacsony rezsi miatt az energiatakarékosságot tartották az egyik fő prioritásnak új otthonuk kiválasztásakor. A Növekedési...
Felforgatta a könyvpiacot a TikTok
Öt éve működik Magyarországon a TikTok, amely nemcsak a tartalomfogyasztási szokásokat változtatta meg, hanem nagy hatással van a könyveladásokra és ezáltal a kulturális kommunikációra is. A rövid videós könyvajánlók képesek egy-egy régebbi vagy új...
Kiderült, melyik autót kedvelik legjobban a magyarok
Újra egyenesben a cseh márka, a koronavírus és a háború által okozott gazdasági és logisztikai nehézségek után visszatért a SKODA. Kiemelkedő első öt hónapot tudhat maga mögött a márka, ugyanis egy SKODA modell, az...
Durván bezuhant a hazai kiskereskedelem
Nem indult jól a második negyedév sem a kiskereskedelemben. A KSH által közzétett adatok szerint a forgalom volumene áprilisban éves szinten 12,6 százalékkal esett vissza. A tényadat kedvezőtlenebb lett az általunk várt -10,4 százaléknál.Továbbra...
Hatalmas sörös fesztivál lesz a Balatonnál
Hogy ne csak a borokról és a borozásról szóljon a nyár a Balatonon, hanem megmutathassák magukat a hasonló minőséget képviselő kisüzemi sörfőzdék is, július 7-9. között megrendezik az 1. Balaton Beer Weekend-et, Zamárdiban. Az...
A Google Ads ereje: Hirdetések célzása és hatékonyságának maximalizálása (x)
A Google Ads kampány lényege, hogy segítségével megfelelő számú érdeklődőt tudjunk a weboldalunkra irányítani, ahol hatékonyan meg is tudjuk őket szólítani. A kampány akkor lesz nyereséges, ha az érdeklődők végrehajtják a kitűzött céljainkat, például...
Évente 19 ezer tonna bútort égetünk el
Évente körülbelül 43-59 ezer tonna fabútorhulladék keletkezik Magyarországon, azonban a kiterjedten működő bútorhulladék-feldolgozó rendszer hiányában ennek a nagy része égetőkben végzi – derül ki az IKEA friss tanulmányából. Igény lenne a már nem használt...
A bankszektor is kizöldülhet
A piac minden szereplője, így egy pénzintézet is tehet a fenntarthatóságért, jól mutatja ezt a most létrejövő MBH Bank példája. Szege György ESG- és fenntarthatósági vezetőt kérdeztük az MBH Bank céljairól, törekvéseiről és zöldhitel...
Kiderült, hogy ki lesz az RTL új marketing és kommunikációs igazgatója
Július közepétől Baráth Péter tölti be az RTL Magyarország marketing és kommunikációs igazgatói pozícióját. Az új vezető feladata lesz az RTL hosszú távú márkastratégiájának kialakítása és menedzsmentje, a műsorkampányok tervezése és kivitelezésnek irányítása, valamint...
Újdonságokkal jön az Effie
Megújult logóval és új elemekkel indul a világszerte a marketingkommunikáció legfőbb célját, a hatékonyságot díjazó Effie verseny hazai megmérettetése. Az újdonságok között van, hogy az elmúlt két évben futott kampányokkal lehet nevezni és módosított...
- Hirdetés -