- Hirdetés -

Korlátlan újítás a Vodafone-tól

|

- Hirdetés -

A Vodafone Magyarország megújult Red csomagjai az országban elsőként tesznek lehetővé korlátlan nemzetközi hívást EU-s számokra belföldről, így biztosítva mintegy 500 millió európai ember korlátlan elérését.

A Vodafone Magyarország tarifa portfólió megújításának középpontjában a határok lebontása, az előfizetők szabadságának növelése áll. Az EU-s roaming díjak eltörlése után a Vodafone most még nagyobb szabadságot biztosít a hang terjedésének Európában. Az új Red díjcsomagokkal a hazai piacon egyedülálló módon korlátlanul lehet EU-s számokat hívni belföldről. Ez azt jelenti, hogy Magyarországról 27 EU-s és még ezen kívül 6 EU-n kívüli ország hívószámait korlátlanul hívhatják az új Red csomagok ügyfelei.

A magyar és EU-s normáldíjas számokra korlátlan hívást, SMS-t és MMS-t is tartalmazó új Vodafone Red S tarifa ára minden eddiginél alacsonyabb, mindössze havi 7990 forint.

„A jövőt építő telekommunikációs vállalatként célunk a folyamatos innováció. Az új Red csomagokat is ezzel a szemlélettel alakítottuk ki. Mi vagyunk Magyarországon az elsők, akik az EU-n belüli nemzetközi hívások lehetőségét korlátlanul, a havidíjba beépítve kínáljuk. Ezzel Európában is úttörők vagyunk, hiszen a Vodafone leányvállalatok közül nálunk az elsők között érhető el ez a szolgáltatás minden egyes új Red csomagban. Az előnyöket lakossági és vállalati ügyfeleink egyaránt élvezhetik” – mondta el Amanda Nelson, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója.

Noha a körülöttünk lévő világ gyors ütemben digitalizálódik, az emberi hang továbbra is meghatározó a személyes kapcsolatok terén. Gondolatainkat beszéddel továbbítjuk, hangunk segítségével információt és érzelmeket adunk át. A hangunk által közvetített érzelmeket nem képes átadni egy szöveges üzenet, és a bonyolultabb témákról is kézenfekvőbb telefonon beszélni. A hanghívás egyszerűbb és gyorsabb megoldást jelent olyankor is, amikor utazás előtt sürgősen információt akarunk kérni külföldi szállásadónktól, vagy programokat szeretnénk előzetesen egyeztetni.

„A korlátok lebontása évek óta legfontosabb törekvéseink közé tartozik, folyamatosan azon dolgozunk, hogy ügyfeleinknek egyre nagyobb szabadságot nyújtsunk. Ezt a célt szolgálják a portfóliónkban megjelenő új Red csomagok, melyekkel minden eddiginél szélesebb körű a korlátlanság. Lehetővé tesszük a korlátlan beszélgetéseket nem csak belföldön, hanem az összes uniós és további 6 ország nemzetközi hívószámaira is. Noha az adatkommunikáció napjainkban egyre inkább előtérbe kerül, nem feledkezhetünk meg a hanghívások fontosságáról sem, ami ügyfeleink egy jelentős része esetében mit sem veszített az évek során fontosságából” – mondta el Carra Anita, a Vodafone Magyarország lakossági üzletágának vezérigazgató-helyettese.

A Vodafone úgy alakította ki a megújult tarifákat, hogy a korlátlan EU-s beszélgetés mellett mindenki számára biztosítsa a szokásainak megfelelő és az egyre növekvő internet éhséget lefedő adatforgalmat. A portfólióban újonnan megjelenő Red S tarifa 7.990 Ft-ért 1 GB-ot, a Red M 9.990 Ft-os havidíjért már 4 GB-ot, a Red L 12.990 Ft-ért 10 GB-ot, míg a Red Infinity+ 15.990 Ft-ért korlátlan adatot biztosít.

Egyedülálló, hogy minden csomag adatkerete az EU-n belül is 100%-ban felhasználható, beleértve a korlátlan adathasználatot és Vodafone Pass csomagokat is. Ugyanis minden Red tarifa a megújulást követően is automatikusan tartalmaz majd kétféle Vodafone Pass szolgáltatást. A Vodafone Pass csomagoknak köszönhetően a kedvenc alkalmazások nem fogyasztják a meglévő adatkeretet, így egészen addig gondtalanul használhatók, amíg az előfizetőnek minimális tarifába foglalt vagy vásárolt adatkerete a rendelkezésre áll. A Passok közül a Social (Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat és Pinterest) és a Connect Pass-t (Facebook Messenger, WhatsApp és Viber) mindegyik Red csomag díjmentesen tartalmazza.

A bevezetést követő első napokban, április 12. és 15. között a Vodafone biztosítja a határtalan hívások lehetőségének kipróbálását. Az Arena Mall első emeletén, a Vodafone üzlet melletti mozgólépcső tetején kihelyezett fülkében bárki kipróbálhatja a korlátlan nemzetközi hívások élményét. Az EU országai mellett Izlandra, Liechtensteinbe, Norvégiába, Svájcba, Monacóba és Törökországba is indítható hívás a fülkéből az új Red csomagokkal. Április 14-én, szombaton, 17 és 18 óra között pedig a rajongók telefonon beszélgethetnek a Németországban élő Istenes Bencével és Csobot Adéllal.

A következő hónapokban érdemes lesz követni a Vodafone Magyarország közösségi csatornáit is. Szabó Simon színész és rendező, Wossala Rozina szakács, étterem-tulajdonos és televíziós személyiség, Iszak Eszti műsorvezető és modell, Párizs szerelmese, Farkas Roland Wolfie, a Punnany Massif frontembere és dalszövegírója, valamint Liptai Dávid szörfös, snowboardos és szakács ugyanis az új Vodafone Red segítségével fedezik fel a korlátlan EU-s hívások által nyújtott szabadságot és olyan helyekre viszik el a nézőket, amiket az útikönyvek nem említenek.

A megújulás a Go tarifákat is érinti, melyek ezentúl Go S, Go M és Go L néven érhetők el. Köztük a különbség egyrészt a lebeszélhető percek száma másrészt az adatmennyiség. A Go S és a Go L egyaránt 100 perc lebeszélhetőséget vagy SMS-t kínál bármely belföldi hálózatba, míg a Go M hálózaton belül korlátlan hívásokat/SMS biztosít, hálózaton kívül pedig 200 perc lebeszélhetőséget vagy SMS-t tartalmaz. A felhasználható adatkeret mennyisége is változott a korábbi csomagokhoz képest: a Go S 1GB, a Go M díjcsomag már 2GB, míg a Go L 10GB felhasználható adatkeretet foglal magába, míg változatlanul minden új Go tarifa tartalmazza a Social Pass szolgáltatást. A Red tarifákhoz hasonlóan a Go tarifák adatkerete, illetve a Vodafone Pass is teljes egészében felhasználható az EU-ban, amely egy újabb korlát lebontását és a szabadságérzet további kiterjesztését jelenti a Vodafone ügyfelek számára.

A tarifa portfólió mellett megújul a 25 éven aluliaknak szóló, határozott idejű szerződés mellé igényelhető Vodafone You ajánlat is. A legjelentősebb újítás az egyedülállóan fiatalok számára elérhető kedvezmény a Vodafone Világ Napijegy termékére. A kedvezmény egy évben egyszer, a határozott idejű szerződés időtartama alatt díjmentesen aktiválható a My Vodafone Applikációban, melyet követően 30, egybefüggő napon keresztül az ügyfél úgy használhatja előfizetését, így adatkeretét is Amerika, Afrika és Ázsia partnerhálózatain, mintha itthon lenne. A megújuló ajánlatba két extra Vodafone Pass került be díjmentesen – az újonnan megjelenő Navigate Pass (Apple Maps, Waze) és a Music Pass (Deezer, Spotify, ClassFM, Apple Music, Tidal, SoundCloud), melyekkel a felsorolt applikációk a rendelkezésre álló adatkeret fogyasztása nélkül, korlátlanul használhatók egészen addig, amíg az előfizetőnek elérhető minimális tarifába foglalt vagy vásárolt adatkerete.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA