Különböző social platformokon népszerű tartalomgyártókkal fogott össze Szabyest, hogy egy új és közös formátumban érjenek el fontos üzenetekkel fiatalokat. A középpontban kisfilmek állnak, ezt övezi körül egy pre és post kommunikáció a szereplők önálló felületein és a közös csatornáikon egyaránt. Ez az összefogás több, mint 1 millió követőt érint a legnépszerűbb közösségi média platformokon. Ez a CREWFLiX.
“A szereplőink külön is nagy hatással vannak a mai fiatalokra, kedvelt véleményvezérek. Szerettünk volna egy olyan brandet létrehozni közösen a csapatunknak, ahol valóban fontos témákat feszegetünk, olyan témákat, melyek jelen vannak az életünkben, de kamaszként nem minden esetben van kivel megbeszélni, megoldani őket esetleg tabut képeznek a mai napig” – foglalta össze terveiket Szabyest, az ötletgazda. Pár hét leforgása alatt pedig már több ezer fős aktív közösségi chatet alakítottak ki a követőikkel, továbbá rengeteg követőt vonz ez az újdonság.
A szponzorációkért az Open Media felel kizárólagosan, olyan partnerek megkeresése a cél, akiknél jelenleg a hosszabb távú kommunikáció a cél és kevésbé az instant hatás. “Az első epizód majdnem félmilliós megtekintés felett jár, de talán fontosabb ennél a kommenteket elolvasni, hiszen az elmúlt években nem sok olyan videót látni youtube-on, ahol 95% ban pozitívan nyilatkoztak volna a nézők” – mondta Huber Kornél, a sales house tulajdonosa.