Közel ötödével növelte forgalmát a Netflix

Netflix távkapcsoló

Az idei harmadik negyedévben közel ötödével növelte forgalmát a Netflix az egy évvel korábbihoz képest, a cég üzemi eredménye pedig több mint negyedével bővült. A július-szeptemberi időszak volt az eddigi legjobb negyedév a reklámbevételek szempontjából, amelyek 2025-ben duplájára nőhetnek.

Közzétette harmadik negyedéves üzleti beszámolóját a Netflix, amely szerint a cég 11,51 milliárd dolláros bevételt ért el, ez 17,2 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit. A társaság üzemi eredménye 3,5 milliárd dollár volt, ami 11,6 százalékos fejlődést jelentett éves szinten, Az adózott eredmény 7 százalékkal, 2,5 milliárd dollárra bővült. A vállalat jelentéséből kiderült, hogy az előzetes elemzői várakozásoktól elmaradó üzemi eredmény egy, a brazil adóhatósággal kialakult váratlan vita eredménye.

A streamingplatform már nem hoz nyilvánosságra előfizetői adatokat, inkább a pénzügyi eredményekről, valamint a nézettségről adnak tájékoztatást. A cég közlése szerint minden eddiginél magasabb nézettségi arányt értek el két kulcsfontosságú piacon, az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban.

A vállalat társ-vezérigazgatója, Greg Peters elemzőkkel beszélgetve elárulta azt is, hogy az eddigi legmagasabb negyedéves hirdetési bevételt érték el a július-szeptemberi időszakban. Ez alapján reálisnak tűnik, hogy idén a múlt évhez képest több mint duplájára nőjön ez a bevételi forma, vagyis úgy tűnik, kezd működni a cég azon stratégiája, hogy az előfizetési díjak mellett a reklámokra is építenek.