- Hirdetés -

Közel 70 ezres forgalom az AAA Auto-nál

|

- Hirdetés -

A régió egyik legnagyobb használtautó-kereskedési hálózata, az AAA AUTO csoportszinten 69 ezer használt autót értékesített 2016-ban. A társaság a jövőben tovább növeli telephelyeinek számát és bővíti az eladásra kínált gépkocsik mennyiségét.

 

A 2016-os értékesítési adatok alapján az Opel Astra, a Suzuki Swift és a Ford Focus voltak a legnépszerűbb modellek Magyarországon az AAA kínálatából – derül ki a cég közleményéből. „Az AAA AUTO Csoport összesen 69 ezer gépkocsit adott el 2016-ban, ami 9,1 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Büszkék vagyunk rá, hogy sikerült ennyire megközelítenünk a 70 ezer autó/év lélektani határt” – nyilatkozta Karolína Topolová, az AAA AUTO International ügyvezető igazgatója. Az AAA AUTO Csoport a harmadik negyedév mindhárom hónapjában havonta több mint 6000 gépkocsit értékesített 2016-ban, amivel új rekordot állított fel.

 

Az AAA AUTO a következő időszakban is folytatja a növekedést: mind a kínált autók mennyiségét, mind telephelyeinek számát tekintve. A vállalat jelenleg összesen 40 telephelyet üzemeltet Magyarország, Csehország, Lengyelország és Szlovákia területén, és 2017-ben továbbiak megnyitását tervezi. „Ez a piaci növekedéstől és a működési területeinkre jellemző relatív kilátásoktól függ” – tette hozzá Karolína Topolová. Az AAA AUTO által eladásra kínált használt autók napi állománya a négy országban együttesen 14 ezer körül mozgott tavaly, amiből a magyarországi napi kínálat megközelítőleg ezer gépkocsi volt.

 

A napi szintű értékesítési adatai alapján az AAA AUTO összesített elemzést készített Közép-Európa legnépszerűbb használtgépkocsi-márkáiról. 2016-ban Magyarországon az Opel, a Suzuki és a Ford volt a három legkeresettebb márka a használtautó-vásárlók körében, míg az AAA AUTO többi piacán a Škoda, a Volkswagen és a Ford voltak a legnépszerűbbek. Magyarországon 2015-höz hasonlóan 2016-ban is az Opel Astra, a Suzuki Swift és a Ford Focus volt a három legnépszerűbb modell. Az Astra népszerűségében volt némi visszaesés 2015-höz képest, ugyanakkor a két másik modell 2016-ban még népszerűbbé vált. Tavaly a Ford megelőzte a Volkswagent Magyarország legnépszerűbb márkái között – csak az Opel és a Suzuki volt keresettebb nála.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...

Az egész országban elérhető lesz a Telekom programja

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen...
- Hirdetés -