- Hirdetés -

Közeledik az idei Marketing Summit – Business Lounge Hinora Ferenccel

|

Stratégiai és menedzsmenti témák, valamint a marketing eszközoldala is terítékre kerül majd az idei Marketing Summit konferencián, melynek előkészületeiről Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke mesélt a Business Lounge június 21-ei adásában. A műsor második felében pedig Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője egyenesen Cannes-ból jelentkezett be, hogy beszámoljon a Cannes Lions reklámfesztiválról.

Szeptember 14-én rendezik meg az idei Marketing Summitot, ami „a marketingszakma és az üzleti élet csúcstalálkozója”, fogalmaz Hinora Ferenc, eloszlatva a tévhitet, hogy az esemény csak marketingeseknek szólna. A helyszín – a Várkert Bazár – pedig a szakma jelentőségét sugallja, hiszen az üzleti döntéshozatalon túl már „a társadalmi és a környezeti kihívások kezelésében is szerepe van a marketingnek”.

A szakember elárulta, hogy az idei Summiton a Synergy Arénában „a fókusz a szinergiákra helyeződik át”, vagyis arra, hogy a növekedés érdekében egy adott szervezeten belül hogyan tudnak egymással együttműködni a különböző területek. A másik terem az Intelligence Aréna nevet viseli majd, ahol „elsősorban a digitális technológiák, a mesterséges intelligencia lesz terítéken”. Külföldön dolgozó magyar szakemberek és a hazai top marketingvezetők is előadnak majd az eseményen, a szervezők olyan páros előadásokkal is készülnek, ahol a cégvezető a marketing döntéshozóval együtt jelenik meg, illetve marketingvezérelt vállalatok is bemutathatják majd módszereiket.

A tavalyihoz képest változás, hogy idén külön díjátadó est keretében fogják megünnepelni a díjazottakat. Itt adják át többek között a Signature 40 és a TOP50 elismeréseket, az MMSZ életmű-díját. „Fontos megmutatni a jó példákat, mert az másokat is inspirál” – tette hozzá Hinora, aki szerint a szakmai díjak segítenek minket az eligazodásban.

Az adás Simon Krisztián bejelentkezésével folytatódott, a Marketing&Media főszerkesztője a Cannes Lions reklámfesztiválról és az idei reklámfilmes termésről mesélt. „Az egész város tele van reklámügynökségi arcokkal”, tizenkét-tizenháromezer ember tette tiszteletét Cannesban, mellettük pedig a világ legnagyobb márkái is. Mindennap vannak díjátadók, melyekről egy többszáz fős zsűri dönt, de nemcsak reklám- és rövidfilmek versenyeznek, hanem vannak többek között print, online kategóriák is. A nyertesek esténként vörös szőnyegen vonulnak fel ügyfeleikkel, hogy átvehessék a Bronz, Ezüst és Arany Oroszlánokat, a győzelemre viszont nagyon kicsi az esély, akkora a verseny.

Szó esett arról is, hogy a fenntarthatóság a fesztiválon is óriási téma, és már nem elég, ha egy cég csak érintőlegesen törődik a témával, mert a fogyasztó megérzi, észreveszi a greenwashingot. A másik fontos kérdés, amivel a Cannes Lions foglalkozik, hogy „megváltoztatja-e a kreatív iparágat a mesterséges intelligencia”? A téma rengeteg előadáson előjön, például olyan szempontból, hogy vajon helyettesítő vagy kiegészítő technika lesz, és egyáltalán: kell-e félnünk tőle?

A beszélgetésből kiderült még többek között, hogy hogyan változott a szakma megítélése és maga a Marketing Summit 1991 óta és milyen a hangulat, milyen témájú előadások voltak a Cannes Lions fesztiválon? A teljes adás itt hallgatható meg.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Decemberben is emelkednek az ingatlanárak

Jellemzően pozitívan ítéli meg az MNB friss jelentése a lakáspiac 2024-es alakulását. Az első félévben nőtt a forgalom, az árak emelkedtek, de az ingatlanok túlértékeltsége ez utóbbi ellenére is mérséklődött. Az elemzés az év...

Kiderült, mitől lesznek boldogok a munkavállalók

Változnak a prioritásaink: az MIT kutatása szerint az, hogy ott maradunk-e a munkahelyünkön vagy felmondunk, már nem elsősorban szakmai és karrierszempontok alapján dől el, azaz nem azon múlik, hogy mit csinálunk a megélhetésünkért, hanem...

Számíthatunk fizetésemelésre 2025-ben?

Ahogy közeledik az év vége, a dolgozók is egyre türelmetlenebbül várják, hogy számíthatnak-e béremelésre a következő évben. A bértervezési folyamatok jelenleg is zajlanak, és sok munkahelyen az éves teljesítményértékeléskor dől el végül, milyen megállapodás...

Rengeteget spóroltunk tankolás közben

Több mint 175 ezer felhasználó adatai alapján közel félmilliárd forintot spóroltunk már idén az ORLEN benzinkutakon. A régió legnagyobb olajipari vállalata ugyanis minden liter üzemanyag után 10 forint kedvezményt ad az applikációt használó autósoknak.A...

Új árstruktúrát vezetett be a GLS

A GLS Hungary 2024. november 20-tól új árstruktúrát vezetett be az ecsomag.hu platformon, amelynek keretében már külön díjszabást kínál a GLS Automatából GLS Automatába történő csomagfeladásokra is. A szolgáltatás a korábbi árakhoz képest akár...

Változás az autópálya-matrica vásárlásoknál

Még mindig a heti autópálya-matrica a legkelendőbb, igaz, az áprilisban bevezetett egynapos e-matricát is egyre több autós választja elsősorban a heti és a havi helyett – derül ki a Simple mobilapplikáció idei statisztikájából. Vasárnaptól...

Magyarországon is kapható az év egyik legjobb találmányának titulált okosmobil

A Honor még november elején árulta el, hogy a Honor Magic V3 felkerült a TIME magazin 2024-es, az év legjobb találmányait tartalmazó listájára. A készülék már kapható Magyarországon, ahogy elődje, a szintén kiváló Honor...

Ezeket a filmeket és sorozatokat néztük idén a Maxon

Év vége közeledtével itt az ideje, hogy megnézzük, mely tartalmak érdekelték a hazai nézőket mind a lineáris csatornákon (Discovery, TLC, Investigation Discovery, Eurosport, HGTV), mind pedig streamingen (Max). Az adatok 2024. január 1. és...

Indul az új Star Wars-sorozat

Decemberben ismét elrepülhetünk a messzi-messzi galaxisba, ugyanis újabb sorozattal bővül a Star Wars univerzum. A „Star Wars: Kóbor alakulat” egy csapat gyerek kalandját meséli el, akik biztonságosnak tűnő bolygójukon titokzatos felfedezést tesznek, majd eltévednek...

Az RTL Saleshouse értékesíti januártól a SWEET.TV hirdetési felületeit

Jövő év januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újradefiniálja a piackutatás jövőjét a YouGov

Tíz hónappal azután, hogy a fogyasztói vélemények, motivációk, igények és médiaszokások kutatása terén piacvezető YouGov felvásárolta a fogyasztói panelszolgáltatásokban, az európai háztartások vásárlási adatainak elismert vezető vállalataként ismert CPS GfK-t, a cég átnevezte magát...

Decemberben is emelkednek az ingatlanárak

Jellemzően pozitívan ítéli meg az MNB friss jelentése a lakáspiac 2024-es alakulását. Az első félévben nőtt a forgalom, az árak emelkedtek, de az ingatlanok túlértékeltsége ez utóbbi ellenére is mérséklődött. Az elemzés az év...

Kiderült, mitől lesznek boldogok a munkavállalók

Változnak a prioritásaink: az MIT kutatása szerint az, hogy ott maradunk-e a munkahelyünkön vagy felmondunk, már nem elsősorban szakmai és karrierszempontok alapján dől el, azaz nem azon múlik, hogy mit csinálunk a megélhetésünkért, hanem...

Számíthatunk fizetésemelésre 2025-ben?

Ahogy közeledik az év vége, a dolgozók is egyre türelmetlenebbül várják, hogy számíthatnak-e béremelésre a következő évben. A bértervezési folyamatok jelenleg is zajlanak, és sok munkahelyen az éves teljesítményértékeléskor dől el végül, milyen megállapodás...

Rengeteget spóroltunk tankolás közben

Több mint 175 ezer felhasználó adatai alapján közel félmilliárd forintot spóroltunk már idén az ORLEN benzinkutakon. A régió legnagyobb olajipari vállalata ugyanis minden liter üzemanyag után 10 forint kedvezményt ad az applikációt használó autósoknak.A...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...