Szerződést bontott a Szallas.hu az Expediával, így annak kínálata augusztus 11-étől nem elérhető az oldalukon. A cégcsoport a közép-európai jelenlétét erősíti tovább a direkt szerződéses saját kínálat építésével.
A korábban 5 kontinens 175 országát kínáló Szallas.hu Csoport közép-európai úti célokra összpontosítja online szálláskínálatát. „A régióban meghatározó piaci szereplők lettünk, a környező országokban, így Horvátországban, Ausztriában, Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban és Romániában, valamint itthon is saját, ismert márkánk és kínálatunk van – mondta Szigetvári József, a Szallas.hu Csoport vezérigazgatója. – A saját kínálat bővítésével a közvetlen szerződési lehetőségek számát növeljük, így magasabb minőségű tartalmat, pontosabb információkat és szolgáltatásnyújtást tudunk biztosítani.”
A válság után az autóval elérhető, szomszédos országok és a belföldi utazás szerepe középtávon is megnő, ezzel indokolják a közép-európai fókusz erősítését. „A foglalások legnagyobb részét eddig is a belföldi foglalások tették ki, ezt követik a szomszédos irányok – magyarázta Szigetvári József. – Legfontosabb középtávú stratégiai céljaink között már évek óta a közép-európai B2C piaci jelenlétünk erősítése szerepelt.”
A külföldre való utazások tekintetében az elkövetkezendő években megerősödik az emberekben a biztonság iránti vágy és erősebb lesz az akciós utak iránti igény. Ezt a Szallas.hu a Maiutazas.hu termékével és az Utazok.hu utazási irodával fogja kiszolgálni.
Augusztus 11-e után a leutazandó, már megtett foglalások továbbra is aktívak maradnak és az Expedia ügyfélszolgálata is rendelkezésre áll az utolsó leutazott foglalásig, de jövőbeni dátum már nem foglalható – írta a turizmus.com.