- Hirdetés -

Közös akcióban a Kifli.hu, a Mastercard és az Élelmiszerbank

|

A Magyar Élelmiszerbank Egyesület, a Mastercarddal és a Kifli.hu adománygyűjtő akciót indítanak, hogy támogassák a rászoruló gyermekek étkeztetését, és felhívják a figyelmet az élelmiszerpazarlás problémájára. A kezdeményezésben résztvevő Kifli.hu vásárlók minden Mastercard kártyával történő rendelés után 260 forinttal támogatják az Élelmiszerbankot.

A Kifli.hu és az Élelmiszerbank közötti együttműködés keretében az online szupermarket rendszeresen adományoz olyan élelmiszereket, amelyek kereskedelmi forgalomba már nem kerülhetnek, de fogyasztásra tökéletesen alkalmasak. Az idei évben eddig 42 501 kg élelmiszert adtak át az Élelmiszerbanknak, a 2020 óta tartó együttműködés során pedig összesen 191 544 kg élelmiszeradományt juttattak el a rászorulókhoz. A november 19-ig tartó akció egyszerű, mégis hatékony módját kínálja a segítségnyújtásnak: a Kifli.hu vásárlói a megszokott online bevásárlásuk során, a Mastercard fizetési mód választásával automatikusan hozzájárulnak 260 forinttal a nehéz helyzetben élő gyermekek élelmezéséhez.

Gabriel Makki, a Kifli.hu ügyvezetője a kampánnyal kapcsolatban elmondta: „Büszkék vagyunk arra, hogy a Mastercarddal és az Élelmiszerbankkal együttműködve ilyen egyszerű és hatékony módot találtunk arra, hogy vásárlóink segíthessenek a rászoruló gyermekeken. Ez a kezdeményezés tökéletesen illeszkedik a Kifli.hu fenntarthatósági törekvéseihez, és lehetővé teszi, hogy a mindennapi bevásárlás során hozzájárulhassunk a pozitív társadalmi változáshoz.”

Nagygyörgy András, az Élelmiszerbank külső kapcsolatokért felelős igazgatója az akcióval kapcsolatosan emlékeztetett, hogy napjainkban az élelmiszerpazarlás számít az egyik legsúlyosabb szociális és környezetvédelmi problémának. Hozzátette, hogy bár a bolygón mindenki számára terem elég élelmiszer, mégis rengetegen éheznek, ráadásul az üvegházhatású gázok 10 százaléka is a megtermelt, de el nem fogyasztott ételekkel hozható összefüggésbe. „A Kifli.hu és az Élelmiszerbank Egyesület már évek óta együttműködik azért, hogy a legutolsó falatnyi felesleget is megmentsük. Az online szupermarket munkatársai minden hajnalban átválogatják az előző napról megmaradt frissárukat, hogy amit csak lehet, a rászorulók ellátására tudjanak félre tenni. Az Élelmiszerbank pedig még aznap el is juttatja ezeket a termékeket a nélkülözőkhöz. Nagy lépés, hogy a MasterCardnak köszönhetően most bárki segítheti az erőfeszítéseinket, mégpedig az otthona kényelméből, pusztán néhány kattintással” – mondta Nagygyörgy András.

Szalkai Réka, a Mastercard marketing igazgatója a bejelentés kapcsán hangsúlyozta: „A Mastercard ESG stratégiájának része, hogy számos nagyszerű globális programot támogat világszerte, de abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy helyi szinten is van lehetőségünk beállni különböző segítő kezdeményezések mögé. Ezért is örültünk a lehetőségnek, hogy Kiflivel és vásárlóik segítségével ezúttal a rászoruló gyermekek étkeztetését tudjuk támogatni a közel egy hónapos kampány alatt.”

A kezdeményezés nem csak a rászoruló gyermekek támogatását célozza, hanem felhívja a figyelmet az élelmiszerpazarlás problémájára is. A Kifli.hu „Mentsd meg az élelmiszert!” programja szintén szorosan kapcsolódik ehhez a kezdeményezéshez. A program keretében a vásárlók kedvezményes áron vásárolhatnak olyan termékeket, amelyek hamarosan lejárnak, ezzel is csökkentve az élelmiszerpazarlást.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...