- Hirdetés -

Közös cselekvésre hív az E.ON új kampánya

|

- Hirdetés -

A klímaváltozás életünk része, de vannak folyamatok, amiket még megállíthatunk: együtt, összefogással. Ezekkel az üzenetekkel buzdít cselekvésre az E.ON új márkakampánya és a hozzá kapcsolódó Föld bajnokai fenntarthatósági kihívás. A novembertől 2022 februárjáig futó kampány célja, hogy felhívja az emberek figyelmét arra, hogy gyermekeink jövőjét, bolygónkat egy módon lehet megvédeni: közösen, összefogással. A fenntarthatóság iránt évek óta elkötelezett energiavállalat a kampányban a zöld energiára és az innovációkra épülő új megoldásokat is bemutatja.

„Évek óta hangsúlyozzuk a közösség jövőalakító erejét, melynek mi is felelős része vagyunk. Hiszünk abban, hogy a jövő kulcsa az összefogás. Ügyfeleink, munkatársaink, partnereink és mindenki, aki ehhez csatlakozik pozitív energiát, lendületet és erőt ad a kitűzött fenntarthatósági célok eléréséhez. Az egész világ figyelme erre összpontosul napjainkban, ennek fontosságáról nyilatkoznak a világ neves tudósai, véleményformálói. Új kampányunkban is erre szeretnénk felhívni a figyelmet: ha összefogunk, bármire képesek lehetünk” – mondta Károlyi Zsuzsanna, az E.ON Hungária Csoport márka és marketing vezetője.

A kampány 3 pillérre épül: egy 30 másodperces nemzetközi TV szpotra, 15 másodperces magyar TV szpotra, valamint a Föld bajnokai fenntarthatósági kihívások meghirdetésére. A fenntarthatósági szempontok a kampány kivitelezésében kiemelt szerepet játszottak. Az E.ON a nemzetközi szpot ausztriai forgatási helyszínét úgy választotta ki, hogy a szereplőknek a lehető legkevesebbet kelljen utazniuk. Ezenkívül a forgatás alatt keletkezett szén-dioxid kibocsátást is nyomon követték és kiváltották egy újrafásítási projektet támogatva a nicaraguai Rio Kamában, így maga a reklám is karbonsemlegesen készült. A nemzetközi videóban olyan elkötelezett emberek szerepelnek, akiknek szenvedélyük a klímaváltozás elleni harc: legyen szó akár az E.ON vezetőiről és fenntartható szolgáltatásaiért felelős munkatársairól, vagy olyan kisvállalkozások alapítójáról, amelyek segítenek a felhasználók energiafogyasztásának csökkentésében, vagy akár a kisközösségi műanyaghulladék-gyűjtés aktivistáiról (Lilly’s Plastic Pickup). A reklámot Reinhold Messner, a legendás olasz hegymászó, környezetvédő narrálja.

„Közelebb szeretnénk hozni a magyar emberekhez a fenntarthatóság témáját, ezért Ürge-Vorsatz Diána klímakutató és Szele Sára, egy fiatal, lelkes környezetvédő, az E.ON és a TEDxDanubia pályázatának résztvevője emelik ki a kampányunk magyar videójában, hogy csak mindannyiunk összefogásával, közösen tehetünk a klímaváltozás ellen” – tette hozzá Kovács Alexandra, az E.ON Hungária Csoport marketingkommunikációs szakterület-vezetője.
A kampány harmadik pillérével, a Föld bajnokai kihívássorozattal az energiavállalat azt szeretné megmutatni ügyfeleinek, hogy az egyén szintjén is számtalan lehetőség van fenntartható döntéseket hozni. A könnyen teljesítő kihívásokat hat témakörben hirdetik meg az eon.hu/egyutt oldalon és a márka Instagram felületén. A kihívásokat teljesítők között növényiital-készítő gépeket és két elektromos robogót sorsolnak ki.

A november elejétől február elejéig futó kampányban a videók a főbb tévécsatornákon kívül a legnagyobb elérésű online portálokon és a közösségi médiában lesznek láthatók. A Föld bajnokai kihívásra PR- és citylight-kampány, illetve Budapesten a Szent Gellért téren és a Széna téren zöld növényekkel telepített látványos buszmegálló hívja fel a figyelmet. A megállók különlegessége, hogy az ott elhelyezett speciális eszköz a növények rezgését zenévé alakítja, így a buszra várakozást a zenei aláfestés és a zöld környezet teszi kellemesebbé.

Az E.ON fenntartható szolgáltatásaival, megoldásaival és energiahálózatának folyamatos, innovatív fejlesztésével azon dolgozik, hogy zöldebbé tegye az otthonok, vállalatok és városok, települések mindennapjait. Az energiavállalat fő célja, hogy 2030-ig felére csökkentse károsanyag-kibocsátását, 2050-re pedig karbonsemlegessé tegye működését.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...

Különleges kisfilmmel kampányol a Pfizer

Verset szavalni sokaknak egyáltalán nem okoz gondot, kivéve, ha van a dologban egy kis csavar. Adott egy vers, és egy igen nehéz feladat: egyetlen levegővel kell végig mondani a strófákat. A Pfizer egy nem...

Izgalmas hajsza a NatGeo új sorozatában

Az amerikai lépfenetámadások 20. évfordulója alkalmából a National Geographic 2021 decemberében műsorára tűzi a biológiai terrorcselekmény és az azt követő izgalmas nyomozás történetét feldolgozó Halálzóna: Antrax című filmsorozatot. A hatrészes széria a Halálzóna című...

Új megoldásokat keresnek a munkavállalók

A dolgozók megéléseiből táplálkozó „nagy felismerés" jelenség következményeként újabb jelentős mozgás indulhat be világszerte a munkaerőpiacokon – mutat rá a Randstad Workmonitor 2021-es második felmérése. A több mint 27,000 dolgozó megkérdezésével 34 piacon, köztük...

Zenélő növényekkel kampányol az E.ON és az ACG

Az ACG Reklámügynökség és az E.ON zenélő mikrooázisokat hozott létre a vállalat klímaváltozás elleni küzdelem fontosságáról szóló kampányának részeként. A különleges installációknak köszönhetően a budapesti Széna- és Szent Gellért téren várakozó utasok nemcsak a...

Erős negyedévet zárt az Allianz

2021-ben az Allianz Csoport a harmadik negyedévben is erős működési teljesítményt mutatott fel az összes üzletágában. Ez azt bizonyítja, hogy az üzleti modellünk jól működik, segítségével ki tudjuk használni a globális gazdasági környezet és...

Eldőlt, viszi a 4iG a DIGI-t

Végleges megállapodást kötött a 4iG Nyrt. a román RCS & RDS csoporttal a médiakonszern magyarországi érdekeltségeinek megvásárlásáról. A tranzakció lezárásával, illetve az elmúlt egy évben az infokommunikációs szektorban végrehajtott akvizícióival a 4iG a legnagyobb...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Digitális lízinggel újít a Péntech

A digitális faktoring úttörője, a Péntech novembertől új szolgáltatással bővíti portfólióját, amelynek köszönhetően most még könnyebb lehet a vállalkozások növekedésének finanszírozása. A digitális lízing megoldásnak köszönhetően a Péntech weboldalán keresztül a piacon egyedülállóan gyorsan...

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...
- Hirdetés -

CMO

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA