- Hirdetés -

Közösségeket díjazott a Telenor

|

- Hirdetés -

Két kimagasló közösségi erővel bíró társaság nyerte a Telenor Együtt/tér című pályázatát. A felhívás szerint olyan kisközösségek pályázhattak közösségi tér kialakítására, akik összefogásuk és közös értékteremtés révén vannak hatással környezetükre. A 177 beérkezett pályázat közül győzteseként az agárdi Szitakötő Vízi- és Extrémsport Egyesület és a Zabszalma Alapítvány gazdagodhatott egy-egy különleges faépítménnyel, melynek megépítésében a Hello Wood nyújtott szakmai támogatást.

A Zabszalma Alapítvány eltérő fejlődésű, főként autista gyerekek fejlesztését segíti többek között lovas terápia segítségével. Hisznek abban, hogy a korai fejlesztésben, amellyel egy-egy nehéz kezdet, elakadás is behozható, a lovak a legjobb segítőik. Zuglói lovardájukban fejlesztő foglalkozásokat tartanak, családi napokat, speciális táborokat szerveznek. A fejlesztéseken túl közösséget építenek, segítik a szülőket, helyet adnak csoportos találkozóknak, megbeszéléseknek, és sokszor a szülinapokat is náluk tartják, mert máshol nem szívesen fogadják az eltérő fejlődésű, “furcsa” gyerekeket.

Az Együtt/tér pályázat keretében egy kör alakú, jurtára emlékeztető épületet terveztek meg és építettek fel a lovarda területén. Az új közösségi tér biztonságos környezetet jelent, ahol a szülők, gyerekek, szakemberek nyugodtan le tudnak ülni terápia előtt és után, ahol van lehetőség a konzultációra, a gyerekek felmérésére, vagy akár tornára, játékra is. Korábban mindez esőben, hóban, tűző napon a szabadban történt, így az új építmény minőségi ugrást jelent a program komfortosabb működtetésében.

A 2017-ben alakult Szitakötő Vízi- és Extrémsport Egyesület célja a vízi- és extrémsportok népszerűsítése a Velencei-tó térségében, a fiatalok mozgásra való ösztönzése, a tehetségek gondozása. Az edzések mellett táborokat, sportrendezvényeket szerveznek, és büszkék arra, hogy az elmúlt években nagyrészt önerőből, különösebb támogatás nélkül sokaknak adták át a mozgás örömét. A megpályázott közösségi teret a Velencei-tó népszerű, agárdi szabadstrandjára álmodták meg. A közösség évek óta ezen a helyszínen találkozik, hogy képezzék, fejlesszék magukat a vízi sportokban és a helyszínen minden érdeklődőnek lehetőséget biztosítanak ezen sportok kipróbálására.

A pályázat keretében – a helyi önkormányzat beleegyezésével – létrejött bázis egy olyan frekventált helyszín, ami napközben sportolásra ad lehetőséget, nyáresténként pedig kulturális programokat terveznek, mint például kertmozi, élőzene. A Szitakötő agárdi bázisán sportoktatás, tehetséggondozás és közösségi sportprogramok kapnak majd helyet, illetve az egyesület eszközeinek tárolására is alkalmas, ami nagyban megkönnyíti a nonprofit szervezet nyári munkáját.

“A bázis deszkái egyesületünk életében “a világot jelentő deszkák”. Eddig nem volt állandó helyünk, csak sportrendezvényeken, spontán közösségi alkalmakkor találkozhattak velünk az érdeklődők. Az állandó közösségi tér létrejötte lehetőséget ad számunkra arra, hogy az általunk képviselt, helyben űzhető vízi- és extrémsportokat (windsurf, kitesurf, sup, longboard) színvonalas formában ismertessük meg másokkal. Várunk mindenkit a kezdőktől a haladókon át, egészen a versenyzőkig. A jelenlegi bázis helye már évek óta a közösségünk magjának találkozóhelye, és most végre fedél is van a fejünk felett” – mondta el Orova Zita, a Szitakötő Egyesület egyik alapítója.

De mi is az az Együtt/tér, amire 177 pályázat érkezett?

Legyen szó színpadról, stégről, játszótérről vagy kutyás akadálypályáról, egy közös tér sokat jelenthet azoknak a közösségeknek, akiket egy hobbi, az együtt sportolás vagy egy jó cél megvalósítása hoz össze. A közösség teremtő erejét felszínre hozó Együtt/tér pályázat apropóját a Telenor aktuális reklámkampánya adta, amely arra az alapigazságra épül, hogy az emberek együtt mindig többre mennek: az aktuális akcióban ugyanis baráti ajánlás révén mindketten mobilos kedvezményekhez jutnak. A Telenor az egyedi faépítményeiről, installációiról ismert Hello Wood alkotóközösséget hívta segítségül, hogy egy közös pályázattal összetartó kisközösségeket támogasson. Mintaprojektként, és a leendő pályázók számára inspirációként a Fehérvári Rugby Club közösségének épített egyedi fa lelátót a mobilszolgáltató.

Az Együtt/tér pályázatra 177 pályázat érkezett a legkülönfélébb ötletekkel, mint kerékpártároló, hála-park, mobil-színpad, játszótér, közösségi télikert vagy csűr. Végül a zsűri döntése alapján a Szitakötő Egyesület és a Zabszalma Alapítvány számára épült fel egy-egy új közösségi tér.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA