- Hirdetés -

Közösségeket díjazott a Telenor

|

- Hirdetés -

Két kimagasló közösségi erővel bíró társaság nyerte a Telenor Együtt/tér című pályázatát. A felhívás szerint olyan kisközösségek pályázhattak közösségi tér kialakítására, akik összefogásuk és közös értékteremtés révén vannak hatással környezetükre. A 177 beérkezett pályázat közül győzteseként az agárdi Szitakötő Vízi- és Extrémsport Egyesület és a Zabszalma Alapítvány gazdagodhatott egy-egy különleges faépítménnyel, melynek megépítésében a Hello Wood nyújtott szakmai támogatást.

A Zabszalma Alapítvány eltérő fejlődésű, főként autista gyerekek fejlesztését segíti többek között lovas terápia segítségével. Hisznek abban, hogy a korai fejlesztésben, amellyel egy-egy nehéz kezdet, elakadás is behozható, a lovak a legjobb segítőik. Zuglói lovardájukban fejlesztő foglalkozásokat tartanak, családi napokat, speciális táborokat szerveznek. A fejlesztéseken túl közösséget építenek, segítik a szülőket, helyet adnak csoportos találkozóknak, megbeszéléseknek, és sokszor a szülinapokat is náluk tartják, mert máshol nem szívesen fogadják az eltérő fejlődésű, “furcsa” gyerekeket.

Az Együtt/tér pályázat keretében egy kör alakú, jurtára emlékeztető épületet terveztek meg és építettek fel a lovarda területén. Az új közösségi tér biztonságos környezetet jelent, ahol a szülők, gyerekek, szakemberek nyugodtan le tudnak ülni terápia előtt és után, ahol van lehetőség a konzultációra, a gyerekek felmérésére, vagy akár tornára, játékra is. Korábban mindez esőben, hóban, tűző napon a szabadban történt, így az új építmény minőségi ugrást jelent a program komfortosabb működtetésében.

A 2017-ben alakult Szitakötő Vízi- és Extrémsport Egyesület célja a vízi- és extrémsportok népszerűsítése a Velencei-tó térségében, a fiatalok mozgásra való ösztönzése, a tehetségek gondozása. Az edzések mellett táborokat, sportrendezvényeket szerveznek, és büszkék arra, hogy az elmúlt években nagyrészt önerőből, különösebb támogatás nélkül sokaknak adták át a mozgás örömét. A megpályázott közösségi teret a Velencei-tó népszerű, agárdi szabadstrandjára álmodták meg. A közösség évek óta ezen a helyszínen találkozik, hogy képezzék, fejlesszék magukat a vízi sportokban és a helyszínen minden érdeklődőnek lehetőséget biztosítanak ezen sportok kipróbálására.

A pályázat keretében – a helyi önkormányzat beleegyezésével – létrejött bázis egy olyan frekventált helyszín, ami napközben sportolásra ad lehetőséget, nyáresténként pedig kulturális programokat terveznek, mint például kertmozi, élőzene. A Szitakötő agárdi bázisán sportoktatás, tehetséggondozás és közösségi sportprogramok kapnak majd helyet, illetve az egyesület eszközeinek tárolására is alkalmas, ami nagyban megkönnyíti a nonprofit szervezet nyári munkáját.

“A bázis deszkái egyesületünk életében “a világot jelentő deszkák”. Eddig nem volt állandó helyünk, csak sportrendezvényeken, spontán közösségi alkalmakkor találkozhattak velünk az érdeklődők. Az állandó közösségi tér létrejötte lehetőséget ad számunkra arra, hogy az általunk képviselt, helyben űzhető vízi- és extrémsportokat (windsurf, kitesurf, sup, longboard) színvonalas formában ismertessük meg másokkal. Várunk mindenkit a kezdőktől a haladókon át, egészen a versenyzőkig. A jelenlegi bázis helye már évek óta a közösségünk magjának találkozóhelye, és most végre fedél is van a fejünk felett” – mondta el Orova Zita, a Szitakötő Egyesület egyik alapítója.

De mi is az az Együtt/tér, amire 177 pályázat érkezett?

Legyen szó színpadról, stégről, játszótérről vagy kutyás akadálypályáról, egy közös tér sokat jelenthet azoknak a közösségeknek, akiket egy hobbi, az együtt sportolás vagy egy jó cél megvalósítása hoz össze. A közösség teremtő erejét felszínre hozó Együtt/tér pályázat apropóját a Telenor aktuális reklámkampánya adta, amely arra az alapigazságra épül, hogy az emberek együtt mindig többre mennek: az aktuális akcióban ugyanis baráti ajánlás révén mindketten mobilos kedvezményekhez jutnak. A Telenor az egyedi faépítményeiről, installációiról ismert Hello Wood alkotóközösséget hívta segítségül, hogy egy közös pályázattal összetartó kisközösségeket támogasson. Mintaprojektként, és a leendő pályázók számára inspirációként a Fehérvári Rugby Club közösségének épített egyedi fa lelátót a mobilszolgáltató.

Az Együtt/tér pályázatra 177 pályázat érkezett a legkülönfélébb ötletekkel, mint kerékpártároló, hála-park, mobil-színpad, játszótér, közösségi télikert vagy csűr. Végül a zsűri döntése alapján a Szitakötő Egyesület és a Zabszalma Alapítvány számára épült fel egy-egy új közösségi tér.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új hirdetési lehetőség a kkv-knak

A tudatos kis- és középvállalatok most már a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül a DisplayNOW hirdetési webshop segítségével. A podcast egyre hasznosabb hirdetési eszköznek számít, az IAB...

Ultramodern raktárat nyitott az Euronics

Az Euronics, a kizárólag magyar tulajdonban lévő műszaki áruházlánc a mai napon nyitotta meg új, 28 000 m2-es raktárát Üllőn. A vállalat 1,6 milliárd forintos beruházással Magyarország egyik legmodernebb, okos, robotizált raktárbázisát hozta létre,...

Gasztrovonalon erősített a Ringier

Célzott marketing megoldással válaszolt a gasztro tematika iránti fokozódó érdeklődésre a Ringier Hungary kiadó. A magyarok kedvenc ételeit interaktív módszerekkel kutató „Mit eszik az ország?” online felméréssorozat most, egy évvel a start után, már...

Szupertrendi okosórákkal rukkolt elő a Huawei

A klasszikus órák kialakítását idéző, prémium anyagokból készült WATCH GT 3 Pro amellett, hogy stílusos divatkiegészítő, számos egészségkövető funkciója között EKG-adatok mérését is lehetővé teheti a jövőben. A HUAWEI WATCH FIT 2 fejlett pulzusfigyelő...

Ötmilliárdos tőkeemelésre készül a Hiventures

5 milliárd forintos tőkeemelési tervezetről szóló megállapodást írt alá a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett UBM Holding Nyrt. és a Hiventures Zrt.. A Hiventures által tervezett zártkörű tőkeemelés június 30-ig történhet meg, mellyel az UBM Csoport...

Hosszú távon is távmunkával terveznek a cégek

VR-eszközökkel elvégzett távoli karbantartások, strandon készülő elemzések – pár éve ez még fel sem merült volna. Napjainkban azonban a cégek a pandémia okozta változások kapcsán, a munkaerőhiány miatt vagy a dolgozók megtartása érdekében a...

Rengetegen voltak a balatonfüredi autós fesztiválon

A kétéves kényszerszünet után május 13. és 15. között újfent megrendezett Balatonfüred Concours d’Elegance keretében több mint 17 000 látogató utazhatott vissza az autózás történelmébe a Tagore sétányon. A hagyományoknak megfelelően idén is a...

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

A gyerekek digitális biztonságát védi egy magyar startup

A gyerekek digitális biztonsága szerencsére már nem új fogalom – mégis meglepő helyen kerülhet veszélybe. A kicsikről készült képek, videók online felületeken történő megosztása ugyanis veszélybe sodorhatja a gyerekek digitális biztonságát – akkor is,...

TikTokon kampányolnak a civil szervezetek

A TikTok jelenleg a legdinamikusabb platform arra, hogy az 1%-os kampányok valóban célt érjenek. Kiváló példa erre az Intren és a Human Dialog közös projektje, amiben az Országos Mentőszolgálat Alapítványt és a Bátor Tábort...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb részletek a Disney+ reklámos terveiről

Azt már korábban bejelentette a Disney, hogy hirdetésekkel támogatott verziója is lesz a Disney+ streamingszolgáltatásnak, ami az Egyesült Államokban az év végén, a többi piacon pedig 2023-ban lesz elérhető. Úgy tűnik, hogy visszafogott reklámmennyiséggel...

Új hirdetési lehetőség a kkv-knak

A tudatos kis- és középvállalatok most már a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül a DisplayNOW hirdetési webshop segítségével. A podcast egyre hasznosabb hirdetési eszköznek számít, az IAB...

Ultramodern raktárat nyitott az Euronics

Az Euronics, a kizárólag magyar tulajdonban lévő műszaki áruházlánc a mai napon nyitotta meg új, 28 000 m2-es raktárát Üllőn. A vállalat 1,6 milliárd forintos beruházással Magyarország egyik legmodernebb, okos, robotizált raktárbázisát hozta létre,...

Gasztrovonalon erősített a Ringier

Célzott marketing megoldással válaszolt a gasztro tematika iránti fokozódó érdeklődésre a Ringier Hungary kiadó. A magyarok kedvenc ételeit interaktív módszerekkel kutató „Mit eszik az ország?” online felméréssorozat most, egy évvel a start után, már...

Szupertrendi okosórákkal rukkolt elő a Huawei

A klasszikus órák kialakítását idéző, prémium anyagokból készült WATCH GT 3 Pro amellett, hogy stílusos divatkiegészítő, számos egészségkövető funkciója között EKG-adatok mérését is lehetővé teheti a jövőben. A HUAWEI WATCH FIT 2 fejlett pulzusfigyelő...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...

A napi pénzügyeket régóta mobilról intézem

Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója   - Februárban indult el az új sárga ajtós kampányotok, milyenek az eddigi visszajelzések, hogyan fogadta a piac, a fogyasztók? - Nagyon hittünk ebben a kampányban, és jól tettük. Az eddig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

A Ford is csak elektromos hajtású autókat értékesítene

27 vállalattal együtt a Ford Európa is aláírta azt az Európai Unióhoz címzett petíciót, aminek lényege, hogy 2035-től Európában minden új személyautó és haszonjármű nulla károsanyag-kibocsátású legyen, és amelyben kötelező jellegű célkitűzéseket kérnek a...

Újabb Auchan áruházakban lehet majd használt ruhát venni

Éppen két hónapja vágott bele az Auchan Magyarország a jó minőségű, átválogatott, fertőtlenített használt ruhák forgalmazásába, ami olyan népszerű lett, hogy az eddigi hét áruház mellé ma újabb hat csatlakozik. Ezentúl Budakalászon, Óbudán, Fóton,...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....