- Hirdetés -

Közösséget épít a gazdasági elit

|

- Hirdetés -

A kompetenciánál is fontosabb a kapcsolati tőke a mai piacon, illetve a szorgalom és a gyors reagálás is lényeges – többek közt ezt emelték ki, mint a siker döntő tényezőit a Klub365 rendezvényen előadó, közismert sikeres üzletemberek. A tavaly megjelent 365 üzleti történet című könyvből kinőtt vezetői klub rendezvényének célja az volt, hogy életre keltse a történeteket és tapasztalatcserére, kapcsolatépítésre adjon lehetőséget Magyarország üzleti elitjének.

Az Europa Congress Centerben Krizsó Szilvia vezette a beszélgetést, amelyben öt olyan tapasztalt, sikeres és ismert cégvezető osztotta meg gondolatait, akik szerepeltek az első, nagysikerű „365 üzleti történet” című könyvben. Közös bennük, hogy multinacionális vagy magyar nagyvállalatnál töltöttek be felsővezetői szerepet, majd elhagyták pozíciójukat, hogy saját vállalkozásukban érjenek el hasonló sikereket.

Ablonczy Balázs, az SAP volt ügyvezető igazgatója, most az AB2B Invest Kft. tulajdonos ügyvezetője, Antal Erzsébet, a Malév egykori vezérigazgatója ma a Profirent Gépkölcsönző ügyvezető igazgatója és a FlyBySense Kft. társtulajdonosa, Havas István, az EY volt vezérigazgatója, jelenleg a Regillus Tanácsadó Kft. tulajdonos ügyvezetője, Hild Imre vállalkozás-innovátor és cégépítész, a Global Traction Kft. ügyvezetője és Somody Imre, a Pharmavit és a Centrál Kávéház volt tulajdonosa, ma őstermelő elmondták, teljesen más készségekre és látásmódra van szükség egy kisebb saját cég irányításához, mint egy nemzetközi vállalat vezetéséhez.

Példaként hozták, hogy míg egy multinacionális vállalatban sok esetben muszáj követni a jóváhagyási és egyéb folyamatokra vonatkozó belső szabályozást, addig ma, a saját cégükben nagyon gyorsan hoznak meg akár fontos döntéseket is. Ahhoz, hogy ma sikeres saját céget vezessenek, szükség volt a szorgalmon és gyors reagáláson túl egyfajta türelmetlenségre és nagy bátorságra is. Hiszen nem csak ahhoz kell bátorság, hogy egy üzletember felérjen a csúcsra, hanem ahhoz is, hogy képes legyen mindezt hátra hagyni és merjen kisebbé válni, egy új rendszerben működni. Elmondták, hogy amikor váltottak a nagyvállalati vezérségből a saját vállalkozásba, nagyban támaszkodtak a korábban kiépített üzleti kapcsolataikra, főleg azok az emberek segítették, támogatták őket a váltásban, akikkel korábbi évek alatt az üzleti életben egyre inkább értékelt, bizalmi viszonyba kerültek.

Az üzleti bizalmi kapcsolatok kiépítését segítő, ötszáz tagvállalatot tömörítő Magyar Vállalatvezetők Üzleti Közössége, amely Magyarország piacvezető üzleti klubja és a „365 üzleti történet” könyveket kiadó BOOM Magazin 2020-ban hívta életre a zártkörű Klub365-öt. A gazdasági élet vezetőnek elit klubja több hasonló informatív üzleti találkozót szervez a jövőben, hogy alkalmat adjon inspiráló történetek meghallgatására és új üzleti kapcsolatok építésére.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Megvan Karas utódja az NMHH-nál

Koltay Andrást nevezte ki Áder János az NMHH elnökének, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem (NKE) rektora december 4-től 9 éven át irányíthatja a szervezetet. Elődje, Karas Monika októberben mondott le, kevesebb mint egy évvel megbízása...

Budapesti és szolnoki frekvenciák találtak gazdára

Budapesten a Katolikus Rádió Zrt., Szolnokon a Best Radio Kft. nyert újabb frekvenciát a Médiatanács döntése alapján. Az egykor a Klubrádió által használt frekvencia értékesítését is megkezdik. A Médiatanács eredményt hirdetett a Budapest 102,1...

Így hatott a régiós reklámpiacra a járvány

A járvány következtében átalakultak a tartalomfogyasztási szokások, és régiós szinten 1,2 milliárd euróval estek a reklámköltések 2020-ban, a magyar állam azonban 21 százalékkal többet fordított hirdetésekre az egy évvel korábbihoz képest, ennek jelentős részét...

Így találhatnak befektetőt a startupok

Rohamléptekben növekszik a budapesti startup ökoszisztéma, az induló cégek pedig egyre több finanszírozási lehetőség közül választhatnak. A Start it @K&H hazai kockázati tőkebefektetők és angyalbefektetők bevonásával szervezett befektetői napján a legnépszerűbb megoldásokról és a...

Erre érdemes figyelni az ünnepi vásárlásoknál

A karácsonyi akciók és az ajándékbeszerzési láz minden évben vásárlók ezreit csábítják az áruházakba, valamint az online webshopokra. A folyamatos marketingkampányok bűvöletében viszont a spórolás nem kis kihívás. A személyes vagy családi költségvetések védelme...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Zöld fogadalmak karácsonyra

Egy újabb csoki fondue a céges karácsonyon, már van egy a szekrényben, sohasem használom. Tetszetős „Boldog Karácsonyt” bögre egy baráttól, de már roskadásig tele a polc bögrékkel. Egy ing a nagynénitől, ami természetesen nem...

Újrahasznosított műanyaggal erősít a TotalEnergies

A TotalEnergies felavatta Synova nevű üzemének normandiai bővítését, mely vezető vállalat az újrahasznosított polipropilén gyártásában. A TotalEnergies ezzel megduplázza az újrahasznosítható műanyagok mechanikai feldolgozására szolgáló termelési kapacitását, hogy kielégítse a fenntartható anyagok iránti növekvő...

DATA