- Hirdetés -

Közösségi médiában erősít a FOREO

|

A svéd beauty-tech brand, a FOREO tavasszal elindította magyar Instagram és TikTok csatornáit, ezzel erősítve jelenlétét a hazai social media platformokon. Az arctisztító készülékeiről ismert cég kiemelt figyelmet fordít a felhasználók által készített és a storytelling tartalmakra, hogy a követői számára valóban hatékony szépségápolási ötleteket és megható emberi történeteket mutasson be.

A lokális social media csatornák indításával új lehetőség nyílt a #FOREOfan-ek számára, hogy a márka más rajongóival összekapcsolódva még több magyar FOREO-s tartalmat fedezhessenek fel. A márciusban indított Instagram csatornán jelenleg 30-40%-os arányban találhatóak hazai kontentek, de a brand célja ezt az arányt jelentősen emelni a jövőben. Az első tapasztalatok szerint a hazai beauty rajongók leginkább a magyar influencerek által készített dinamikus, vicces videókért lelkesednek. A cég arról is meg van győződve, hogy e tartalmak újbóli megosztásával a véleményvezérek is újabb közönség előtt mutatkozhatnak be. A szórakoztató tartalmak mellett a FOREO dedikált nyereményjátékokat is indít majd az Instagram csatornáján. Továbbá speciális promóciókról, akciókról is itt számol be elsőként.

„Elérkezett az idő, hogy a magyar rajongókkal a saját nyelvükön beszélgessünk. Szeretnénk hozzájuk még közelebb kerülni, egy igazi közösséget teremteni, miközben a brandről egy átfogóbb képet mutathatunk nekik” – kommentálta a csatornák indulását Anja Zlatarov Latincic, a FOREO regionális PR és Kommunikációs Managere.

A magyar Instagram oldallal egy időben a cég elindította hazai TikTok csatornáját is. Mivel ez a platform speciális tartalmakat kíván, ezért a korábbi kontentek itt nem használhatók. Épp ezért már a legelső lépéseknél úgy döntött a márka, hogy dedikált, magyar TikTokereket kér fel kollaborációra, akik tehetségükkel, tapasztalatukkal és kreatív szemléletmódjukkal képviselhetik a márkát ezen a platformon.

“Mivel a TikTok algoritmusa nagyon speciális, ezért itt kifejezetten kreatívnak, gyorsnak és eredetinek kell lennünk. Ugyanakkor a digitális trendek fanatikusként ez a hely számunkra igazi játszótér! Az új csatorna új kihívásokat, de új lehetőségeket is kínál. Minden őrült megoldásra nyitottak vagyunk, amellyel elérhetjük a fiatalabb közönségünket és színesebbé tehetjük a márkát” – mondta Macher Flóra, a FOREO Digitális Marketing és Média Managere.

A svéd vállalat gyorsan reagált a járvány okozta megváltozott életkörülményekre is, finomította és személyre szabta üzeneteit és aktivitásait: pozitív előjellel indított szórakoztató kihívásokat, valamint az otthoni időtöltéshez és szépségápoláshoz adott hasznos tippeket. Ebbe a gondolatmenetbe illeszkedett a FOREO legutóbbi, #watchingyoutouch kihívása is; a TikTok-on indított challenge kandi-kamerás stílusban szembesítette az embereket azzal, hogy hányszor érintik meg önkéntelenül az arcukat egy nap alatt. Ezzel játékosan, és szórakoztatóan hívta fel a figyelmet arra, hogy ne nyúljunk gyakran az arcunkhoz a járvány ideje alatt sem!

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...