Közösségi médiában erősít a FOREO

A svéd beauty-tech brand, a FOREO tavasszal elindította magyar Instagram és TikTok csatornáit, ezzel erősítve jelenlétét a hazai social media platformokon. Az arctisztító készülékeiről ismert cég kiemelt figyelmet fordít a felhasználók által készített és a storytelling tartalmakra, hogy a követői számára valóban hatékony szépségápolási ötleteket és megható emberi történeteket mutasson be.

A lokális social media csatornák indításával új lehetőség nyílt a #FOREOfan-ek számára, hogy a márka más rajongóival összekapcsolódva még több magyar FOREO-s tartalmat fedezhessenek fel. A márciusban indított Instagram csatornán jelenleg 30-40%-os arányban találhatóak hazai kontentek, de a brand célja ezt az arányt jelentősen emelni a jövőben. Az első tapasztalatok szerint a hazai beauty rajongók leginkább a magyar influencerek által készített dinamikus, vicces videókért lelkesednek. A cég arról is meg van győződve, hogy e tartalmak újbóli megosztásával a véleményvezérek is újabb közönség előtt mutatkozhatnak be. A szórakoztató tartalmak mellett a FOREO dedikált nyereményjátékokat is indít majd az Instagram csatornáján. Továbbá speciális promóciókról, akciókról is itt számol be elsőként.

„Elérkezett az idő, hogy a magyar rajongókkal a saját nyelvükön beszélgessünk. Szeretnénk hozzájuk még közelebb kerülni, egy igazi közösséget teremteni, miközben a brandről egy átfogóbb képet mutathatunk nekik” – kommentálta a csatornák indulását Anja Zlatarov Latincic, a FOREO regionális PR és Kommunikációs Managere.

A magyar Instagram oldallal egy időben a cég elindította hazai TikTok csatornáját is. Mivel ez a platform speciális tartalmakat kíván, ezért a korábbi kontentek itt nem használhatók. Épp ezért már a legelső lépéseknél úgy döntött a márka, hogy dedikált, magyar TikTokereket kér fel kollaborációra, akik tehetségükkel, tapasztalatukkal és kreatív szemléletmódjukkal képviselhetik a márkát ezen a platformon.

“Mivel a TikTok algoritmusa nagyon speciális, ezért itt kifejezetten kreatívnak, gyorsnak és eredetinek kell lennünk. Ugyanakkor a digitális trendek fanatikusként ez a hely számunkra igazi játszótér! Az új csatorna új kihívásokat, de új lehetőségeket is kínál. Minden őrült megoldásra nyitottak vagyunk, amellyel elérhetjük a fiatalabb közönségünket és színesebbé tehetjük a márkát” – mondta Macher Flóra, a FOREO Digitális Marketing és Média Managere.

A svéd vállalat gyorsan reagált a járvány okozta megváltozott életkörülményekre is, finomította és személyre szabta üzeneteit és aktivitásait: pozitív előjellel indított szórakoztató kihívásokat, valamint az otthoni időtöltéshez és szépségápoláshoz adott hasznos tippeket. Ebbe a gondolatmenetbe illeszkedett a FOREO legutóbbi, #watchingyoutouch kihívása is; a TikTok-on indított challenge kandi-kamerás stílusban szembesítette az embereket azzal, hogy hányszor érintik meg önkéntelenül az arcukat egy nap alatt. Ezzel játékosan, és szórakoztatóan hívta fel a figyelmet arra, hogy ne nyúljunk gyakran az arcunkhoz a járvány ideje alatt sem!