- Hirdetés -

Közösségi oldallal erősít a magyar kriptovaluta

|

- Hirdetés -

Hazai viszonylatban kiemelkedő eredményeket ért el az indulását követő első két hónapban a legújabb magyar kriptovaluta. A privát értékesítési szakaszban, több mint 70 millió forintért vásároltak MST tokent a világ legkülönbözőbb pontjairól. Többek között Kínából, Amerikából, Németországból, Angliából, Kanadából vagy épp Ausztráliából. Bándli Renátó, a Millionstarter alapítója arról beszélt, aki most egy bicikli árát fekteti az új valutába, az két év múlva akár egy budai villát is meg tud majd vásárolni magának a haszonból, ha a számításaik beigazolódnak.

Idén ősztől lehet vásárolni abból az új magyar kriptovalutából, amelyet a mögötte álló koncepció tesz különlegessé. Az MST tokenhez ugyanis egy innovatív közösségi felület is kapcsolódik majd, amit a Facebookkal és társaival ellentétben a felhasználók üzemeltetnek, nem cenzúrázható és a teljesen szabad véleménynyilvánítást fogja képviselni.

Az új valuta fogadtatása magyar viszonylatban figyelemre méltónak mondható, hiszen alig két hónap alatt, több mint 70 millió forint értékben vásároltak belőle az érdeklődők, közölte Bándli Renátó, a Millionstarter alapítója.

„A fizetőeszköz várakozásainknak megfelelően gyorsan fogyott, a több fordulós privát értékesítési szakaszban nemcsak hazánkból, de Kínából, Amerikából, Angliából, Németországból, Kanadából és Ausztráliából is voltak vásárlóink. Ők a legjobb áron tudtak befektetni, de már zajlik az előértékesítési folyamat, ahol továbbra is jó értéken lehet hozzájutni a kriptovalutához” – magyarázta.

Mint mondta, az MST token ára fokozatosan emelkedik: induláskor 5 forintért, majd 6.6 forintért kínálták, most 9 forintért vásárolható darabja. Így jutnak el egészen a 25 forintig, amikor az új magyar valuta kikerül a decentralizált listaoldalakra is.

Bándli Renátó elárulta, a nagyobb tőzsdéket jövő nyár elején szeretnék elérni.

„Az elkövetkező hónapokban két-három millió dolláros értékesítésre számítunk, hiszen a mostani eredményeink már bizonyítják, hogy komplex rendszert építettünk a token mögé. Ha minden a terveink szerint alakul, akkor három-négy éven belül már a nyolc dollárt is elérheti majd a token ára, ami azt jelenti, hogy ha valaki most egy bicikli áráért vesz a kriptovalutából, akkor később egy budai villát is hozzá tud jutni a haszonból” – mutatott rá a Millionstarter alapítója.

Számszerűsítve ez azt jelenti, hogy aki most 100 ezer forint értékben vásárol tokent, az az előzetes várakozások szerint 2025 elejére 256 millió forinttal lesz gazdagabb.

Mi garantálja a kriptovaluta értékét?

A magyar piacon már jelenlévő kriptovaluták zömével ellentétben az MST mögött már egy működő háttér áll. A Millionstarter a token-eladások nagy részét az applikáció és a weboldal fejlesztésébe forgatja vissza. Ilyen háttértartalommal eddig egyetlen magyar kriptopénz sem rendelkezett.

Bándli elmondása szerint, a token maga a Social Q nevű app meghajtóereje: ez egy decentralizált, prémium közösségi/ kapcsolatépítő hálózat, amelyet az MST token tulajdonosok működtetnek. Itt egy vállalatnak sem lesz beleszólása az oldal irányításába, nem lesznek kizárt profilok vagy letiltott tartalmak.

A közösségi háló mellett a Social Q koncepcióját a Date és a Meet funkció teszi teljesen egyedülállóvá. A Date funkció az app társkereső felülete, ami a tervek szerint a Tinder és hasonló ismert alkalmazások alternatíváját nyújtaná.

Az iPhone-ra és Androidra egyaránt jövőre letölthető app egyéb figyelemre méltó szolgáltatásokat is nyújt: Phantom chat, Kripto pénztárca, exchange funkció, web3 böngésző és telefonbiztosítás is helyet kap majd benne.

A közösségi oldalon és a társkeresőben a tokennel lehet majd hirdetést vásárolni a cégeknek és a magánszemélyeknek is. Ezek a felületek tehát tovább növelik majd az MST token értékét, ahogy a reklámbevételek és a társkereső fizetős funkciói is. Ugyanakkor a közösségi felület mindenki számára ingyenesen használható.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Oktatási intézményeket támogat a Telekom

Székesfehérvári, miskolci és budapesti technikummal kezdett együttműködést a Magyar Telekom a távközlési szakma népszerűsítése, a szakirányú képzés támogatása, valamint saját szakemberutánpótlásának érdekében. Az intézmények most több száz eszközt kapnak a távközlési vállalattól oktatási célokra....

Kevesebb adót kell fizetni a kriptovaluták után

Napjaink egyik állandó beszédtémája a kriptovalutákkal való kereskedés, az azokkal kapcsolatos ügyletek és az abból származó bevétel. Nemrég pedig megérkezett a törvénymódosítás, amely a kriptovaluták adózását szabályozza Magyarországon. A Process Solutions Kft. (PS) hazánk...
tőzsde

Kivárnak a cégek a részvénykibocsátásokkal

Világszinten rekorderedményeket értek el tavaly a tőzsdei bevezetések (IPO). Magyarországon is jelentős növekedés mutatott a nyilvános piac 2021-ben. A kiszámíthatatlan piaci körülmények miatt azonban az idei év első negyedévében már kevesebb volt az IPO...

Magyar közösségi piactér indul

A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is. A Brancs az első hazai közönségre szabott online piactér, ahol az ország legújabb termék- és...

Így változtak online vásárlási szokásaink

Az online vásárolható szolgáltatások terén megváltoztak a szokásaink az elmúlt két évben: óvatosabban döntünk, átalakult a keresett szolgáltatások köre, miközben a döntés ideje egyre inkább az utolsó pillanatra tolódik, így előtérbe kerültek a last...

Egyre többet kérnek a munkavállalók

2020 óta évről évre 12 százalékot emelkedtek átlagosan a munkavállalói nettó bérigények Magyarországon. Ezzel párhuzamosan a cégek többsége is dolgozik a bérfejlesztéseiken a munkavállalóik megtartása érdekében, lekövetve az inflációt – derül ki a Profession.hu...

Közel félmilliárddal nő a streaming előfizetések száma

A 2021 és 2027 közötti időszakban közel félmilliárddal nő a streaming előfizetések száma a Digital TV Research friss előrejelzése szerint. A vizsgált időszak végére a Disney+ megelőzi a Netflixet. A prognózis szerint 2027-re 1,69...

Hosszú szünet után visszatér a Főzdefeszt

Még 2011-ben, a Mikszáth téren rendezték meg az első Főzdefesztet, az esemény is szerepet játszott abban, hogy beindult itthon a kézműves sörök forradalma. Hat év szünet után idén visszatér a rendezvény, június közepén a...

Minden patika! – Így kampányol Istenes Bence a Rossmannak

Új kampányt indított a Rossmann, amelynek gyártója és főszereplője Istenes Bence. A Rossmann futár-kampánnyal a cég azt a szolgáltatást népszerűsíti, amellyel az online felületükön vásárlók 5 órán belül hozzájuthatnak a megrendelt árukhoz Budapesten és...

Rekordáron kelt el két Star Wars plakát Budapesten

Hazai viszonylatban rekordáron kelt el a Falra fel! 7.0 plakátaukcióján több tétel is egy budapesti árverésen. Star Wars poszterért magyarországi teremárverésen ennyit korábban még senki sem fizetett: a kalapács egymillió-kétszázezer, valamint egymillió forintnál csapott...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges dartsközvetítésre készül a Sport TV

Nagy fába vágja a fejszéjét a Sport TV és az Antenna Hungária kedd este a Hungarian Darts Show-n az MVM Arenában, hiszen olyan sportközvetítést láthat majd a közönség, amelyet magyar stáb még nem készített...

Oktatási intézményeket támogat a Telekom

Székesfehérvári, miskolci és budapesti technikummal kezdett együttműködést a Magyar Telekom a távközlési szakma népszerűsítése, a szakirányú képzés támogatása, valamint saját szakemberutánpótlásának érdekében. Az intézmények most több száz eszközt kapnak a távközlési vállalattól oktatási célokra....

Kevesebb adót kell fizetni a kriptovaluták után

Napjaink egyik állandó beszédtémája a kriptovalutákkal való kereskedés, az azokkal kapcsolatos ügyletek és az abból származó bevétel. Nemrég pedig megérkezett a törvénymódosítás, amely a kriptovaluták adózását szabályozza Magyarországon. A Process Solutions Kft. (PS) hazánk...
tőzsde

Kivárnak a cégek a részvénykibocsátásokkal

Világszinten rekorderedményeket értek el tavaly a tőzsdei bevezetések (IPO). Magyarországon is jelentős növekedés mutatott a nyilvános piac 2021-ben. A kiszámíthatatlan piaci körülmények miatt azonban az idei év első negyedévében már kevesebb volt az IPO...

Magyar közösségi piactér indul

A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is. A Brancs az első hazai közönségre szabott online piactér, ahol az ország legújabb termék- és...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...

A napi pénzügyeket régóta mobilról intézem

Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója   - Februárban indult el az új sárga ajtós kampányotok, milyenek az eddigi visszajelzések, hogyan fogadta a piac, a fogyasztók? - Nagyon hittünk ebben a kampányban, és jól tettük. Az eddig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb Auchan áruházakban lehet majd használt ruhát venni

Éppen két hónapja vágott bele az Auchan Magyarország a jó minőségű, átválogatott, fertőtlenített használt ruhák forgalmazásába, ami olyan népszerű lett, hogy az eddigi hét áruház mellé ma újabb hat csatlakozik. Ezentúl Budakalászon, Óbudán, Fóton,...

Ökotudatos sorsjegyekkel rukkolt elő a Szerencsjáték Zrt.

Új, 100 százalékban újrahasznosított papír alapanyagból gyártott, környezetbarát sorsjegyeket vezetett be a Szerencsejáték Zrt., amelyre Magyarországon eddig még nem volt példa. Az Ökokaland sorsjegypár főnyereménye 50, illetve 75 millió forint.A Szerencsejáték Zrt. stratégiai céljaival...

Izgalmas ötletekkel tennék fenntarthatóbbá a jövőt a fiatalok

A program utolsó fázisára készülnek a Samsung x EdisonKids Megoldások a holnapért kihívás résztvevői, a zsűri tagjai szerint pedig idén is ígéretes ötleteket hoztak magukkal a fiatalok. Több mint 300 diák és tanár vett...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....