- Hirdetés -

Külföldön is terjeszkedik a magyar környezettudatos autómosó

|

Míg néhány évvel ezelőtt csupán az emberek töredéke tudta, mi az a nanotechnológiás autómosó, mára már teljesen beépült a köztudatba ez a környezettudatos megoldás, így a magánszemélyek és a cégek is egyre nyitottabbak iránta. Maróti Árpád, a Greenline Clean alapító tulajdonosa elmondta, Magyarországon csak az elmúlt fél évben fél tucat új helyszínnel bővült az elérhetőségük, egységeik számát az év végére szeretnék megduplázni, de osztrák, német és holland mosójuk után újabb európai piacokra is belépnének 2024-ben.

Egyre többen ismerik fel a vállalati és a privát szektorban is a nanotechnológiás autómosók előnyeit. Míg egy hagyományos autómosó 100-150 liter vizet használ el egy jármű mosásához – ami ugyanennyi szennyvizet is jelent –, addig a nanotechnológia lehetővé teszi, hogy egy liternyi folyadékkal lemossunk egy kocsit, ráadásul 3-4-szer kevesebb áramot is fogyaszt mindamellett, hogy a felhasznált alapanyagok 99 százalékban lebomlanak.

A nanotechnológia esetében az autók takarítása kézzel történik, ami alaposabb és kíméletesebb, mint a gépekkel történő eljárások, mégis nagyjából ugyanannyi időt vesz igénybe a folyamat. A technológia ráadásul házhoz is megy. Időspórolásra vágyóknak nagyszerű megoldást jelenthet az applikációs megoldás, amelyen keresztül nem csak helyszínre lehet rendelni a szolgáltatást, de azt is megmutatja, hol található a legközelebbi nanotechnológiás mosó.

A MOL-toronyba kifejezetten nanotechnológiás mosót terveztek

Maróti Árpád, az innovációban élenjáró Greenline Clean alapító tulajdonosa elmondta, nagyon nehezen indult annak idején a vállalkozásuk, mert senki nem tudta, mit is tud valójában a nanotechnológia, és ez miért jó a felhasználóknak. Beszélgetéseik mindig onnan indultak, hogy víz nélkül nem lehet autót mosni, így eleinte nehezen tudtak új lokációkat szerezni. Ehhez képest ma már ott tartanak, hogy őket keresik az ügyfelek.

„A Margitszigeten és az Opera parkolóházában már eddig is jelen voltunk, de az elmúlt fél évben a teljesség igénye nélkül a Városligetben – a Néprajzi Múzeum alatti mélygarázsban –, a Parlament melletti Akadémia Üzletházban, az Agora Irodaházban, valamint a MOL Campusban is új mosókat nyitottunk, így több mint 30 fölötti egységre bővültünk” – magyarázta.

A Mol-toronnyal kapcsolatban kiemelte, ez volt az első olyan projektjük, ahol már eleve úgy álmodták meg a helyszínt, hogy nanotechnológiás autómosót képzeltek el bele. Úgy hívták őket meg a tenderre, hogy a parkolón belül egy két beállásos mosónak volt hely, de vizes mosó szóba sem jöhetett a kiírás szerint. Azóta egyre több pályázattal találkoznak, ahol kifejezetten nanotechnológiás mosókat versenyeztetnek a beruházók.

2024-ben az összes megyeszékelyen megjelennének

A szakember elárulta, jelenleg 39 cég flottája tartozik hozzájuk, és jelenleg több mint 5000 autó mosásáért felelnek csak ebben a szektorban.

Maróti Árpád kiemelte, Németországban, Ausztriában és Hollandiában már megnyitották az első mosóikat, de itt nem állnak meg. 2024-ben szeretnének újabb európai piacokra belépni, és a tervek szerint akár két-három másik országban is megnyithat majd az első Greenline autómosó.

Ami pedig a hazai pályát illeti, idén az összes megyeszékhelyen elérhetővé szeretnék tenni a szolgáltatást, miközben megduplázzák az egységeik számát, amihez folyamatosan keresik a franchise partnereket.

Fotó: Greenline Clean

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...