- Hirdetés -

Különleges borokkal csábít az OMV

|

- Hirdetés -

Májustól az OMV kiszélesíti borkínálatát, így gourmet termékei mellett most már egy gondosan szelektált válogatás is várja a betérőket a nap 24 órájában. Szik Mátyás háromszoros magyar bajnok sommelier neve a garancia arra, hogy a felfrissült borkínálat ne okozzon csalódást senkinek. A 100 rendkívüli bor között a nívós hazai márkákon túl, megtalálhatjuk a kisebb pincészetek, illetve külföldi borászatok különlegességeit.

Légli Géza, Pátzay Borbirtok, Sárga Borház – olyan nevek, melyek a borkedvelőknek ismerősen csenghetnek, de az átlagos fogyasztók ritkán találkoznak velük. A felsorolásból jól látszik, hogy az OMV komoly hangsúlyt fektet az olyan borászatok termékeinek bemutatására, melyek igazán új élményeket tartogatnak az igényes borfogyasztók számára. A kínálatban a kevésbé ismert termelők borai is teret kapnak: a nagy borászatok mellett több olyan név is megjelenik a választékban, amelyek a hazai vásárlók között kevésbé ismertek, ám kiemelkedő gasztronómiai élményt nyújtanak.

A portfóliót Szik Mátyás háromszoros magyar bajnok sommelier segítségével állították össze, akivel a cégcsoport május elejétől működik együtt. A legújabb szortimentbe a neves magyar márkák mellé bekerült néhány külföldi specialitás is, argentin, új-zélandi és portugál pincészetekből.

„A Mátyással való együttműködésünk elsődleges szerepe, hogy a vásárlóink számára olyan borválasztékot biztosítsunk, mely részben eltér a szupermarketek megszokott kínálatától, de mégis biztonságos választást ígér egy szakértő ajánlásával. A töltőállomásokon megtalálható tételek a nap 24 órájában elérhetőek, így ha valaki este munka után egy tartalmas beszélgetésre vágyik a barátaival vagy családtagjaival, nálunk biztosan megtalálja az alkalomhoz vagy az étkezéshez illő bort – keressenek akár külföldi vagy hazai különlegességeket” – mondta Kováts Botond, az OMV marketing menedzsere.

A töltőállomásokon jelenleg 106 bortétel érhető el, amelyek folyamatosan frissülnek a fogyasztói preferenciák és érdeklődés alapján. A kínálat széleskörű bemutatását „A hónap bora” kezdeményezés is segíti, melynek keretében Szik Mátyás választja ki a kivételes termékeket. A szortiment változatosságát az is mutatja, hogy az OMV legelső, májusi bora a hazai Kislaki pincészet Vitéz nevű Cabernet Sauvignonja volt, míg júniusban az új-zélandi Yealands Sauvignon Blanc lesz a hónap tétele.

„A hónap bora kiválasztásával az a célunk, hogy a borkedvelők kilépjenek a komfortzónájukból, és a megszokott kedvenceik mellett merjenek kipróbálni más, hazai és külföldi különlegességeket is. A válogatásban különböző területekről ismerhetnek meg kiváló, minőségi ízeket: a Vitéznek a piros bogyós gyümölcsössége és friss, de határozott karaktere adja az egyediségét, az új-zélandi Sauvignon Blanc-t a friss, bodzás illata és üdítő savérzete teszi feledhetetlenné. Számomra a legfontosabb kihívás, hogy átadjam a minőségi italkultúra szeretetét és elmondjam, hogy a jó minőségű hazai és nemzetközi borok fogyasztása nem luxus hóbort. Ennek legékesebb példája, hogy gondos válogatás eredményeképpen beszerezhetőek akár a töltőállomásokon is” – emelte ki Szik Mátyás sommelier.

A borválaszték bővülése mellett az OMV gourmet kínálata is megújult. Május közepétől már Palágyi Eszter desszertjei is elérhetőek a töltőállomásokon. Az újraálmodott két klasszikus a hazai ízek jegyében született. Az Eszter-házi sütemény alapja egy diós linzermorzsa, amelyet vanília és mogyorókrém, grillázs, valamint csokoládés pattogós cukorka egészít ki. A házi almás pite linzermorzsáját pedig a vaníliakrém, az almaragu és házi baracklekvár teszi teljessé.

A széleskörű borválaszték és Palágyi Eszter pohárdesszertjei országszerte szinte minden, az OMV-hez tartozó VIVA kávézóban megtalálhatóak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Erősödött tavaly a régió reklámpiaca

Tavaly a közép-kelet-európai régióban összesen 9,5 milliárd eurós volt a reklámköltés, ami éves összevetésben 14 százalékos bővülést jelentett – derül ki a CANnual Report idei kiadásából. Rácáfolva a korábbi pesszimista várakozásokra a magyar reklámpiac...

Többet gondolkozunk a karácsony ajándékok beszerzése előtt

Benne vagyunk az adventi időszakban, de ez a korábbi években nem jelentette azt, hogy el is kezdik az emberek a karácsonyi ajándékok beszerzését – mégis úgy tűnik, hogy ebben az évben többen vannak azok,...

11 országban látható a Paprika Studios dokumentumfilm-sorozata

Múlt hét csütörtöktől nem csak Lengyelországban, de a Viaplay platformján keresztül további 10 országban is elérhető az „Embertől emberig” című, ukrajnai menekültek életét bemutató mini dokumentumfilm-sorozat. Amióta Oroszország megszállta Ukrajnát egyetlen ország sem fogadott...

Ingyen nézhetünk kisfilmeket és animációkat

Január 6-ig a Cinemira Gyerek-és Ifjúsági Filmfesztivál 45, fiataloknak szóló kisfilmet és animációt tesz elérhetővé ingyenesen, korosztály szerinti keresési lehetőséggel a Cinemira Stream szolgáltatás keretében. A fesztivál keddtől egy hónapon át az eddigi legjobb versenyfilmjeiből...

Ezekkel a kihívásokkal küzdenek a webáruházak

A webáruházak közel fele számolt be forgalomcsökkenésről az idén jelentősen megugró infláció és az orosz-ukrán háború következményeképp. A szereplők már a kereslet visszaesését is érzékelik. A legtöbben a szállítási nehézségeket és az inflációt jelölték...

A 24.hu-n mutatják be a Compact TV új dokumentumfilm-sorozatát

A sorozat hét szereplőn és hét történeten keresztül mutatja be, hogyan látják a világot a mai huszonévesek. Mind más háttérrel és életfelfogással rendelkeznek, ám sok szempontból nagyon hasonló kérdésekkel találják szembe magukat a felnőtté...

Saját stúdiót épített a Ringier

Dinamikusan bővíti videós tartalomkínálatát a Ringier Hungary, ehhez pedig egy saját, a televíziós stúdiók technikai tudásával konkuráló technikai teret épített székházában a médiavállalat. A november közepi indulás óta napi két-három felvétel készül elsősorban a...

A KNK-nál landolt a Candy

PR és digitális fronton erősít a KNK-val a hazai háztartási készülék forgalmazók egyik meghatározó szereplője, a Candy Hoover Hungary. Az ügynökséget a társaság meghívásos tenderen választotta ki. A KNK december 1-től segíti a cég...

Nagyot ment a TikTokon a Stabilo és a VALMAR duó kampánya

A nemrégiben megjelent, Színvak című VALMAR-sláger egyik napról a másikra berobbant a köztudatba, alig 5 nap leforgása alatt 1 milliós nézettséget ért el a legnépszerűbb videómegosztó portálon, és jelenleg is a második legfelkapottabb zeneszám,...

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ünnepi kampányt indított a Budapest Airport

Értékes nyereményekért és adományokért cserébe a Budapest Airport advent harmadik vasárnapjáig várja mindenkitől a karácsonyhoz és utazáshoz kapcsolódó történeteket. A legjobban sikerült sztorikat Kautzky Armand felolvasásában is megismerhetik a repülőtér közösségimédia-felületeinek követői. A Budapest...

Erősödött tavaly a régió reklámpiaca

Tavaly a közép-kelet-európai régióban összesen 9,5 milliárd eurós volt a reklámköltés, ami éves összevetésben 14 százalékos bővülést jelentett – derül ki a CANnual Report idei kiadásából. Rácáfolva a korábbi pesszimista várakozásokra a magyar reklámpiac...

Többet gondolkozunk a karácsony ajándékok beszerzése előtt

Benne vagyunk az adventi időszakban, de ez a korábbi években nem jelentette azt, hogy el is kezdik az emberek a karácsonyi ajándékok beszerzését – mégis úgy tűnik, hogy ebben az évben többen vannak azok,...

11 országban látható a Paprika Studios dokumentumfilm-sorozata

Múlt hét csütörtöktől nem csak Lengyelországban, de a Viaplay platformján keresztül további 10 országban is elérhető az „Embertől emberig” című, ukrajnai menekültek életét bemutató mini dokumentumfilm-sorozat. Amióta Oroszország megszállta Ukrajnát egyetlen ország sem fogadott...

Ingyen nézhetünk kisfilmeket és animációkat

Január 6-ig a Cinemira Gyerek-és Ifjúsági Filmfesztivál 45, fiataloknak szóló kisfilmet és animációt tesz elérhetővé ingyenesen, korosztály szerinti keresési lehetőséggel a Cinemira Stream szolgáltatás keretében. A fesztivál keddtől egy hónapon át az eddigi legjobb versenyfilmjeiből...
- Hirdetés -

Don't Miss

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

Krízisálló értéket teremt az ESG

Az üzleti életben a fenntarthatóság túlmutat az önkéntes kezdeményezéseken, és már nem megkerülhető – hangzott el a CBRE szakmai konferenciáján. A tágabban vett gazdaság és a kereskedelmi-ingatlanpiac szereplői egy olyan mérhető és átlátható rendszer...

Piacvezető zöldenergia-szolgáltatóvá válna az E.ON

Több hónapos előkészítő munkát követően megjelent az E.ON Hungária Csoport első fenntarthatósági jelentése. A vállalatcsoport stratégiájának egyik alappillére a fenntarthatóság, ide értve egyebek mellett a környezetre gyakorolt negatív hatások csökkentését, a zöld energiamegoldások és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....