- Hirdetés -

Különleges címlappal jön az InStyle magazin

|

Történelmi címlappal és különleges üzenettel jelenik meg az InStyle magazin márciusi száma, amelynek címlapján Szalay Anna Lilla Down-szindróma aktivista látható. A magazin a korlátokat legyűrő, álmaikért töretlenül dolgozó embereket ünnepli ebben a mindenki számára nehéz időszakban. A lapot kiadó Marquard Media Magyarország társadalmi szemléletformáló kezdeményezéssel is jelentkezik, a következő hetekben a #képesvagyok kampány során hírességek, sikeres nők és a hétköznapok hősei is elmondják, hogy miként léptek át az akadályaikon.

A márciusi InStyle magazin címlapján Szalay Anna Lilla, Down-szindróma aktivista szerepel, mellette pedig Széles Adrienn vitiligo nagykövet és Illés Fanni paralimpikon úszó is őszintén vallanak arról, hogy milyen nehézségekkel kellett szembenézniük életük során, és hogyan győzik le nap mint nap a korlátaikat.

A közösségi média felületeken a magazin megjelenésével egyidőben újtára indul a #képesvagyok kampány, amelynek nem titkolt célja egymás erősítése. Minden élettörténet bizonyítja, hogy érdemes küzdeni az álmokért még akkor is, ha azok sokszor elérhetetlennek tűnnek. A különféle történetek mellett érzékenyítő videó-sorozat és szakértői cikkek hívják majd fel a figyelmet az ableizmus, vagyis a fogyatékosságellenesség jelenségére. A kampányt a #képesvagyok hashtag fogja össze.

„Az InStyle-lal, csakúgy, mint ezzel a kampánnyal is, szeretjük átlépni és ledönteni a korlátokat, konvenciókat. A márka nemzetközi és hazai szinten is kiemelten fontosnak tartja a belevaló, erős és példaértékű nők bemutatását a címlapon és a magazinban egyaránt. Reméljük, hogy a bemutatott történetek sokakat bátorítanak majd arra, hogy elfogadóak és támogatóak legyenek másokkal és önmagukkal szemben is – mert sokszor a legnagyobb korlátot az jelenti, hogy félünk hinni önmagunkban” – mondta Alberti Petra Bianka főszerkesztő.

„Mivel én ezzel az állapottal születtem, aki nem ismer engem, azt nézi ki belőlem, hogy én képtelen vagyok bármire is. Én úgy gondolom, hogy nekem minden napom azzal telik, hogy bizonyítsak. Duplán vagy triplán kell teljesítenem ahhoz, hogy el tudok menni autóval edzésre, vagy hogy le tudok vezetni az autópályán ezer kilométert is. Nekem nem gond fenntartani egy háztartást, úgy, hogy naponta kétszer edzek, utána pedig főzök, mosok és takarítok is. Néha olyan érzés, mintha mások kétkedve néznék, hogy mindez hogyan lehetséges” – mondta el Illés Fanni paralimpikon úszó.

„Nem érzem másnak magam. Tudom, hogy vannak korlátaim, például a matematikai képességeimnek is vannak korlátai. De nem érzem azt, hogy a Down korlátozna bármiben. Nem így élem meg. Nem érzem, hogy ez hátrány. A közvetlen környezetem mindig is természetesnek tekintette ezt. Nem mondhatjuk azt sem, hogy ez elfogadás, mert ami természetes, azt nem kell külön elfogadni. Mindenben úgy veszek részt, mint mindenki más. És ez természetes is számomra” – mondta el Szalay Anna Lilla, Down-szindróma aktivista, a márciusi InStyle magazin címlaplánya.

„A vitiligót csak és kizárólag elfogadni lehet. Én úgy vagyok vele, mint az esővel, hogy ha már így is, úgy is rajtad van, és semmit az égegyadta világon nem tudsz csinálni, akkor nem jobb inkább elfogadni? Szerintem ez az első lépés. A következő lépés az, amikor csinálsz egy belső munkát. Mi ez? Miért kaptam? Miben hátráltat ez engem? Miben fog előrevinni? Azért van a vitiligóm, hogy segíthessek” – nyilatkozta Széles Adrienn vitiligo nagykövet.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Keveset költenek digitalizációra a hazai kkv-k

Visszafogottság jellemzi a magyar kkv szektort, ha a digitalizációról van szó. A jelenlegi turbulens gazdasági környezetben sokan inkább a kivárásra játszanak, hátha javulnak a gazdasági mutatók. Noha a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves...

Már a mozikban a magyar Eufória

Két fiatal szerhasználó felépülésének első 1,5 évét követi nyomon a hazai mozikban december 5-től látható új magyar dokumentumfilm, a Nemzeti Filmintézet támogatásával elkészült Mélypont érzés. Miklós Ádám rendező és Száki Adrián producer úgy nyúltak...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...