- Hirdetés -

Különleges címlappal ünnepel a JOY Magazin

|

25 éves a JOY Magazin, az első lapszám 1998 nyarán jelent meg, az ünnepi, negyed évszázados kiadás pedig már elérhető az újságos standokon. A jubileumi kiadás borítóján a magazin első magyar címlapsztárjai, Dobó Kata, Ónodi Esztert és Osvárt Andrea szerepelnek.

1998 nyarán új időszámítás kezdődött a magyar magazin piacon: megjelent a JOY, amely rövid időn belül a hazai olvasók kedvence lett. Negyed évszázaddal később a JOY Magazin továbbra is az egyik legismertebb brand a média világában, amely azóta multiplatformon, online formátumban és a social mediában is folyamatosan újabb közönségeket szólít meg. A JOY Hungary App 210 ezer letöltésnél tart. Magyarország egyik legnépszerűbb női és életmódmagazinjából eddig 15.118.306 példányt értékesítettek, a 2009-ben elindított joy.hu pedig ma már havi több mint 1 millió valós felhasználót vonz.

Az első lapszám 290 forintos bevezető áron jelent meg, címlapján olyan témákkal, mint az egyedüllét igénye a párkapcsolatokban, a sikeres flört titka, vagy éppen a hazai szexfelmérések. Szerepelt a lapban Erős Antónia, Kate Moss és Woody Harrelson is.

Az ünnepi kiadás borítóján három népszerű magyar színésznő látható. Ónodi Eszter volt 2000-ben az első hazai sztár a JOY címlapján, őt követte Osvárt Andrea és Dobó Kata is. Most mindannyian örömmel vállalták, hogy együtt idézik meg a múltat, szembesülnek régi vallomásaikkal és szerepelnek a fotókon.

„A JOY igazi trendszetterként indult útjára és ma is ezt a szerepet tölti be. A Marquard Group Hungary-nél a tartalomban hiszünk, ehhez pedig folyamatosan kutatjuk az újabb és újabb digitális megoldásokat” - mondta el Fenyővári Szilvia, a JOY Magazint is kiadó svájci médiavállalat ügyvezető igazgatója.

A JOY 2023-ban igazi multiplatform brand. A márkához kötődő JOY Napok immáron 15 éve ország egyik legjelentősebb vásárlói eseménye, a JOY Tündér CSR program pedig 2015 óta támogat értékes kezdeményezéseket, társadalmi ügyeket. A JOY Social Media Award már hét alkalommal díjazta az ország legkreatívabb, legnépszerűbb közösségi média sztárjait. A JOY Prix de Beauté 22 éve a magyar szépségipar legjelentősebb díja, a gálaműsor a szakma egyik fontos találkozóhelye.

A JOY 2018 őszén a magyar médiapiacon elsőként csatlakozott a Fur Free szőrmementes kezdeményezéshez - száműzött minden szőrméből készült terméket és azok hirdetéseit is a lapból.

Az alapító főszerkesztő Kuczogi Szilvia volt, őt Anry-Soós Éva és Balogh Edina követte a poszton. Alberti Petra 2009-ben, a JOY online kiadásának elindításakor csatlakozott a márkához, amelynek 2018 decembere óta főszerkesztője, valamint a teljes Marquard portfólió tartalomigazgatója is.

„Az a fajta kíváncsiság, életvidámság és minőség, amelyet a JOY képvisel, soha nem megy ki a divatból. Büszkék vagyunk rá, hogy a JOY márka a print magazinon, az online kiadáson és az egyéb tartalmakon keresztül az olvasók egy igen széles rétegét fedi le, mind korra, mind pedig érdeklődésre való tekintettel” - mondta Alberti Petra, a JOY főszerkesztője. „Az elmúlt hónapok a szerkesztőségben időutazással teltek. A régi lapszámokon keresztül megnéztük, hogy milyen világban éltünk, mi és kik érdekeltek bennünket tíz, húsz, vagy huszonöt évvel ezelőtt. Sokat változott a világ, de az alapvető emberi kérdések ugyanazok maradtak” - mondta Alberti Petra.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...