- Hirdetés -

Különleges dizájnnal jönnek legújabb 8K-s tévék

|

- Hirdetés -

Magyarországon is megkezdi 2020-as televízióinak forgalmazását az LG Electronics (LG). Az új portfólió modelljei között megtalálhatók a gyártó valódi 8K képminőséget kínáló vadonatúj tévéi, és egyedi dizájnnal rendelkező 2020-as OLED csúcsmodellek is. Elsőként május elején az OLED CX és GX, valamint a prémium LCD tévécsalád, a NanoCell kategória modelljei kerülnek a boltokba, melyeket hamarosan a portfólió olyan további kiemelkedő tagjai követnek, mint az OLED ZX és WX széria. Az LG tévéi új területeken tesznek hozzá a nézői és játékélményhez, így film-, vagy sportrajongók és gamerek számára is izgalmas újdonságokat kínálnak.

Az OLED technológia kitűnő képminőséget garantál önálló fénykibocsátásra képes, egyesével vezérelhető pixeleivel: tökéletes fekete, valósághű színek és végtelen kontrasztarány jellemzi ezeket a készülékeket. Az új OLED tévék elegáns formai világa jól példázza az LG elkötelezettségét a különleges dizájnmegoldások iránt. A GX Gallery szériás modell egy ultravékony kialakítású készülékházat kapott, amit az OLED kijelzőtechnológia tesz lehetővé: a panelnek nincs szüksége külön háttérvilágításra, hiszen a képpontok maguk bocsátják ki a fényt. Így lehetséges, hogy a 65 hüvelykes GX Gallery TV mindössze 20 mm vastag, és különálló vezérlődobozra sincs szükség a működéséhez. A televízió tartóállványa a tévé hátába süllyed és résmentesen simul a falra, akárcsak egy műalkotás a galériában. A keretnélküli dizájnnal rendelkező CX sorozat egyik újdonsága a 48 hüvelykes modell. A készülék új kijelző méretet képvisel a korábban 55 hüvelyktől induló OLED portfólióban, és bármilyen enteriőrbe könnyedén beilleszthető.

A páratlan részletességű és tisztaságú képmegjelenítés miatt a ZX széria a portfólió egyik legizgalmasabb újdonsága, melynek Real 8K, azaz valódi 8K minőséget szolgáltató OLED televíziói (88 OLED ZX és 77 OLED ZX modellek) hamarosan a hazai kínálatban is elérhetőek lesznek. Ezek a tévék a 4K-hoz képest négyszeres, a Full HD-hoz képest pedig tizenhatszoros képfelbontást kínálnak. A valódi 8K élményre garancia, hogy a tévék mindegyike felülmúlja az amerikai Szórakoztatóelektronikai Szövetség (Consumer Technology Association, CTA) által a 8K Ultra HD termékekre és szolgáltatásokra meghatározott hivatalos iparági szabvány szigorú előírásait, mellyel a ZX széria modelljei az első 8K tévék voltak, amelyek megkapták a CTA 8K Ultra HD logót.

Az LG prémium LCD tévécsaládja, a NanoCell kategória is három valódi 8K-s készülékkel bővül (75 és 65 hüvelykes méretek a Nano99, 65 hüvelykes a Nano95 szériában), melyek mindegyike az OLED termékekhez hasonlóan a CTA 8K UHD logót viseli. Az LG 2020-as OLED és 8K NanoCell televízióinak többségében megtalálható a harmadik generációs α (Alpha) 9 mesterségesintelligencia-processzor. Az α9 Gen 3 processzor a korábbi tapasztalatokra épít, azonban még jobb feldolgozási teljesítménnyel és fejlettebb gépi mélytanulási algoritmusokkal javítja a filmek, sportok, játékok és egyéb tartalomtípusok kép- és hangminőségét.

Az LG 2020-as α9 Gen 3 processzorral rendelkező televíziói támogatják a legújabb HDMI specifikációkat, beleértve az eARC-ot és az ALLM-et, melyekkel a hangzás jobb minőségű, a játékok megjelenítése pedig gördülékeny és szakadásmentes. Az LG 8K modelljei HDMI és USB digitális bemenetekről is képesek a natív 8K tartalmak lejátszására és számos kodeket támogatnak, többek között a HEVC, VP9 és AV1 típusokat – utóbbi a YouTube és más nagy streaming szolgáltatók által preferált kodek. Az LG 8K televíziói továbbá másodpercenként 60 képkocka megjelenítésével képesek lejátszani a streamelt 8K tartalmakat és HDMI-n keresztül is gördülékenyen jelenítik meg a 8K 60P felvételeket.

A vállalat legújabb OLED modelljeit a Hollywood Professional Association „Kiváló mérnöki munka” díjjal tüntette ki, mivel ezek a készülékek az első és egyetlen olyan televíziók, amelyek integrált, hardverszintű kalibrációs szoftverrel rendelkeznek. Mivel támogatják a Dolby Vision IQ-t és az UHD Alliance Filmmaker Mode funkcióját, az LG OLED készülékein a filmek pontosan úgy jelennek meg, ahogy azt a készítők elképzelték.

A játékrajongók számára tökéletes választást jelentenek az LG 2020-as OLED televíziói, amelyek új gaming funkciókat is kínálnak. Az LG volt az első gyártó, amely hivatalosan is NVIDIA G-SYNC-kompatibilis televíziót alkotott, idén pedig már 12 új OLED modellt mutat be, amely támogatja ezt a gaming technológiát. A G-SYNC biztosítja, hogy a televízió frissítési rátája a csatlakoztatott eszköz képfrissítéséhez igazodjon, így a grafikák tökéletesen pontosan jelennek meg a tévéképernyőn. Azzal, hogy OLED kijelzők önálló fénykibocsátásra képes pixelei egyesével vezérelhetők, javul a képminőség, csökken a bemeneti késleltetés és ultragyorssá válik a válaszidő — mindennek köszönhetően a játékélmény más kijelzőkkel ellentétben az OLED televíziókon szakadás- és villódzásmentes lesz. Az LG 2020-as OLED és NanoCell tévéi támogatják a HDMI VRR technológiát, ezzel pedig az LG az egyetlen tévémárka, amely gaming eszközök — például grafikus kártyák és gaming konzolok — széles kínálatával kínál kompatibilitást.

Az LG OLED televíziók 120 Hz-es képfrissítési rátájával a gyors mozgások tökéletesen részletesek és kivehetők maradnak. Az olyan funkciók használatával, mint a sportriasztás, a felhasználók valós időben követhetik az eredményeket és mindig naprakész meccsbeosztásokat láthatnak az olyan professzionális sportágak széles körében, mint a baseball vagy a labdarúgás.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...

Jobban teljesítenek a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.A márka EQ-nak (MEQ) a márkák...

Még több sportot nézünk a tévében

Nőtt a sportközvetítések népszerűsége a tévénézők körében, az Altman Solon felmérése során vizsgált 8 ország mindegyikében béővült az ilyen műsorokat is nézők aránya az elmúlt két évben. Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Franciaországban mértek...

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....