- Hirdetés -

Különleges dizájnnal jönnek legújabb 8K-s tévék

|

- Hirdetés -

Magyarországon is megkezdi 2020-as televízióinak forgalmazását az LG Electronics (LG). Az új portfólió modelljei között megtalálhatók a gyártó valódi 8K képminőséget kínáló vadonatúj tévéi, és egyedi dizájnnal rendelkező 2020-as OLED csúcsmodellek is. Elsőként május elején az OLED CX és GX, valamint a prémium LCD tévécsalád, a NanoCell kategória modelljei kerülnek a boltokba, melyeket hamarosan a portfólió olyan további kiemelkedő tagjai követnek, mint az OLED ZX és WX széria. Az LG tévéi új területeken tesznek hozzá a nézői és játékélményhez, így film-, vagy sportrajongók és gamerek számára is izgalmas újdonságokat kínálnak.

Az OLED technológia kitűnő képminőséget garantál önálló fénykibocsátásra képes, egyesével vezérelhető pixeleivel: tökéletes fekete, valósághű színek és végtelen kontrasztarány jellemzi ezeket a készülékeket. Az új OLED tévék elegáns formai világa jól példázza az LG elkötelezettségét a különleges dizájnmegoldások iránt. A GX Gallery szériás modell egy ultravékony kialakítású készülékházat kapott, amit az OLED kijelzőtechnológia tesz lehetővé: a panelnek nincs szüksége külön háttérvilágításra, hiszen a képpontok maguk bocsátják ki a fényt. Így lehetséges, hogy a 65 hüvelykes GX Gallery TV mindössze 20 mm vastag, és különálló vezérlődobozra sincs szükség a működéséhez. A televízió tartóállványa a tévé hátába süllyed és résmentesen simul a falra, akárcsak egy műalkotás a galériában. A keretnélküli dizájnnal rendelkező CX sorozat egyik újdonsága a 48 hüvelykes modell. A készülék új kijelző méretet képvisel a korábban 55 hüvelyktől induló OLED portfólióban, és bármilyen enteriőrbe könnyedén beilleszthető.

A páratlan részletességű és tisztaságú képmegjelenítés miatt a ZX széria a portfólió egyik legizgalmasabb újdonsága, melynek Real 8K, azaz valódi 8K minőséget szolgáltató OLED televíziói (88 OLED ZX és 77 OLED ZX modellek) hamarosan a hazai kínálatban is elérhetőek lesznek. Ezek a tévék a 4K-hoz képest négyszeres, a Full HD-hoz képest pedig tizenhatszoros képfelbontást kínálnak. A valódi 8K élményre garancia, hogy a tévék mindegyike felülmúlja az amerikai Szórakoztatóelektronikai Szövetség (Consumer Technology Association, CTA) által a 8K Ultra HD termékekre és szolgáltatásokra meghatározott hivatalos iparági szabvány szigorú előírásait, mellyel a ZX széria modelljei az első 8K tévék voltak, amelyek megkapták a CTA 8K Ultra HD logót.

Az LG prémium LCD tévécsaládja, a NanoCell kategória is három valódi 8K-s készülékkel bővül (75 és 65 hüvelykes méretek a Nano99, 65 hüvelykes a Nano95 szériában), melyek mindegyike az OLED termékekhez hasonlóan a CTA 8K UHD logót viseli. Az LG 2020-as OLED és 8K NanoCell televízióinak többségében megtalálható a harmadik generációs α (Alpha) 9 mesterségesintelligencia-processzor. Az α9 Gen 3 processzor a korábbi tapasztalatokra épít, azonban még jobb feldolgozási teljesítménnyel és fejlettebb gépi mélytanulási algoritmusokkal javítja a filmek, sportok, játékok és egyéb tartalomtípusok kép- és hangminőségét.

Az LG 2020-as α9 Gen 3 processzorral rendelkező televíziói támogatják a legújabb HDMI specifikációkat, beleértve az eARC-ot és az ALLM-et, melyekkel a hangzás jobb minőségű, a játékok megjelenítése pedig gördülékeny és szakadásmentes. Az LG 8K modelljei HDMI és USB digitális bemenetekről is képesek a natív 8K tartalmak lejátszására és számos kodeket támogatnak, többek között a HEVC, VP9 és AV1 típusokat – utóbbi a YouTube és más nagy streaming szolgáltatók által preferált kodek. Az LG 8K televíziói továbbá másodpercenként 60 képkocka megjelenítésével képesek lejátszani a streamelt 8K tartalmakat és HDMI-n keresztül is gördülékenyen jelenítik meg a 8K 60P felvételeket.

A vállalat legújabb OLED modelljeit a Hollywood Professional Association „Kiváló mérnöki munka” díjjal tüntette ki, mivel ezek a készülékek az első és egyetlen olyan televíziók, amelyek integrált, hardverszintű kalibrációs szoftverrel rendelkeznek. Mivel támogatják a Dolby Vision IQ-t és az UHD Alliance Filmmaker Mode funkcióját, az LG OLED készülékein a filmek pontosan úgy jelennek meg, ahogy azt a készítők elképzelték.

A játékrajongók számára tökéletes választást jelentenek az LG 2020-as OLED televíziói, amelyek új gaming funkciókat is kínálnak. Az LG volt az első gyártó, amely hivatalosan is NVIDIA G-SYNC-kompatibilis televíziót alkotott, idén pedig már 12 új OLED modellt mutat be, amely támogatja ezt a gaming technológiát. A G-SYNC biztosítja, hogy a televízió frissítési rátája a csatlakoztatott eszköz képfrissítéséhez igazodjon, így a grafikák tökéletesen pontosan jelennek meg a tévéképernyőn. Azzal, hogy OLED kijelzők önálló fénykibocsátásra képes pixelei egyesével vezérelhetők, javul a képminőség, csökken a bemeneti késleltetés és ultragyorssá válik a válaszidő — mindennek köszönhetően a játékélmény más kijelzőkkel ellentétben az OLED televíziókon szakadás- és villódzásmentes lesz. Az LG 2020-as OLED és NanoCell tévéi támogatják a HDMI VRR technológiát, ezzel pedig az LG az egyetlen tévémárka, amely gaming eszközök — például grafikus kártyák és gaming konzolok — széles kínálatával kínál kompatibilitást.

Az LG OLED televíziók 120 Hz-es képfrissítési rátájával a gyors mozgások tökéletesen részletesek és kivehetők maradnak. Az olyan funkciók használatával, mint a sportriasztás, a felhasználók valós időben követhetik az eredményeket és mindig naprakész meccsbeosztásokat láthatnak az olyan professzionális sportágak széles körében, mint a baseball vagy a labdarúgás.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligencia a hazai magánegészségügyben

Technológiai innovációt vezet be a Doktor24 a betegellátás területén. A magyar-osztrák egészségdigitalizációs startuppal, a XUND-dal közösen fejlesztett egészségügyi asszisztens egy platformon képes tüneteket elemezni és konkrét megbetegedések gyanúját ellenőrizni. Ezzel a megoldással a páciensek...

A magyar vállalkozások háromnegyede megbukna

Az informatika az életünk alapvető eszköze, amely a mindennapjainkban és az üzleti világban is meghatározó szerepet játszik. Ennek tudatában azt gondolhatnánk, hogy az IT menedzsment jelenleg minden vállalkozás életében az egyik legfontosabb prioritás. Ennek...

Fontos ügyért futhatunk a hétvégén

Idén harmadik alkalommal rendezi meg az iRUNmore Futóegyesület és az AVON a Fuss MELLettünk! elnevezésű közösségi futását, amely célja, hogy minél több nő figyelmét felhívja a mellrákszűrések és az önvizsgálat fontosságára. Az ingyenes programon...

Magához tért a használtautó-piac

A DataHouse előzetes adatai szerint a hazai használtautó-piacon 72 500 személygépkocsi cserélt gazdát augusztusban, ami 2,9 százalékkal haladja meg a tavaly augusztusi szintet. Míg 2023 első félévében az adásvételek száma gyakorlatilag végig elmaradt az...

Ezek a legfenntarthatóbb úticélok Magyarországon

Az emberiség megnyitotta a pokol kapuit - jelentette ki néhány nappal ezelőtt az ENSZ főtitkára, Antonio Guterres, hangsúlyozva, hogy jelenleg egy 2,8 fokos hőmérséklet emelkedés felé tartunk. De vajon hogyan ítélik meg az emberek...

Kevesebbet költünk, de azért még reménykedünk

Az elmúlt évben tapasztalható kedvezőtlen gazdasági fejlemények egyre több háztartás mindennapjaira és terveire vannak hatással: 10-ből 9 magyar jelentősen visszavett a költekezéseiből és ugyanennyien gondolják úgy, hogy a gazdaság egyhamar nem áll helyre. A...

Hatalmas felmondási hullám jöhet

A válaszadók 62 százaléka tervezi elhagyni munkahelyét a közeljövőben, legtöbben magasabb fizetésért váltanának – derül ki a Work Force HR szolgáltató legfrissebb felméréséből. A cég nem csupán munkavállalói oldalról, de üzleti partnerei között is...

Összefogtak az amerikai streaming szolgáltatók

Streaming Innovation Alliance néven új szervezetet hoztak létre a vezető amerikai streaming szolgáltatók, köztük a Netflix, a Disney, a Comcast, a Warner Bros. Discovery és a Paramount. Az összefogás célja, hogy eredményesebben lobbizzanak a...

Nincs felső határ egy konferencia esetén – interjú Csermely Ákossal

Kell-e félnünk a mesterséges intelligenciától, átveheti-e az MI a konferenciaszervezést, mennyi látogatót várnak idén az Internet Hungary-re – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Csermely Ákos. Az esemény főszervezője elárulta azt...

Újabb műsorvezetők csatlakoztak a társkereső show-hoz

Hétfőn 20 órakor indul a taktikai társkereső reality, amit egy élő kibeszélőshow, később pedig egy filter nélküli különkiadás követ.Október 2-án, hétfőn 20 órától indul a VIASAT3 taktikai párkereső műsora, a Szingli vagy svindli. A...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Közösségi közlekedésre buzdít a Westend

Új eszközökkel bővítette mobilitási parkját a város szívében található Westend. A bevásárlóközpont ezzel szeretne még több alternatív lehetőséget biztosítani közönségének. Továbbra is arra bátorítják látogatóikat, érkezzenek a közösségi közlekedés valamelyik kényelmes és fenntartható eszközével,...

Mesterséges intelligencia a hazai magánegészségügyben

Technológiai innovációt vezet be a Doktor24 a betegellátás területén. A magyar-osztrák egészségdigitalizációs startuppal, a XUND-dal közösen fejlesztett egészségügyi asszisztens egy platformon képes tüneteket elemezni és konkrét megbetegedések gyanúját ellenőrizni. Ezzel a megoldással a páciensek...

A magyar vállalkozások háromnegyede megbukna

Az informatika az életünk alapvető eszköze, amely a mindennapjainkban és az üzleti világban is meghatározó szerepet játszik. Ennek tudatában azt gondolhatnánk, hogy az IT menedzsment jelenleg minden vállalkozás életében az egyik legfontosabb prioritás. Ennek...

Fontos ügyért futhatunk a hétvégén

Idén harmadik alkalommal rendezi meg az iRUNmore Futóegyesület és az AVON a Fuss MELLettünk! elnevezésű közösségi futását, amely célja, hogy minél több nő figyelmét felhívja a mellrákszűrések és az önvizsgálat fontosságára. Az ingyenes programon...

Magához tért a használtautó-piac

A DataHouse előzetes adatai szerint a hazai használtautó-piacon 72 500 személygépkocsi cserélt gazdát augusztusban, ami 2,9 százalékkal haladja meg a tavaly augusztusi szintet. Míg 2023 első félévében az adásvételek száma gyakorlatilag végig elmaradt az...
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Formabontó ötletek

Az MI és a digitalizáció átszövi a mindennapjainkat, ami lehetőséget ad arra, hogy a meglévő erőforrásainkat a leghatékonyabban tudjuk használni – mondta el Pantl Péter a legsikeresebb hazai PR-szakembereket felvonultató Top50-es rangsor első helyezettje....

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...

A felelős márka szerepe soha nem volt olyan fontos, mint ma

Ha a saját tevékenységünkre gondolunk, kulcsfontosságú lett, hogy felhívjuk a figyelmet a tudatosságra és a digitális és kiberbiztonságra ezeknek a technológiáknak a használata kapcsán, amiben a teljes piacnak óriási felelőssége van – mondta el...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezek a legfenntarthatóbb úticélok Magyarországon

Az emberiség megnyitotta a pokol kapuit - jelentette ki néhány nappal ezelőtt az ENSZ főtitkára, Antonio Guterres, hangsúlyozva, hogy jelenleg egy 2,8 fokos hőmérséklet emelkedés felé tartunk. De vajon hogyan ítélik meg az emberek...

Erre költött közel 3 milliárd forintot az AutoWallis

Elkészítette éves Zöld allokációs és hatás jelentését az AutoWallis Zöld Bizottsága, mely a társaság által két évvel ezelőtt kibocsátott 6,6 milliárd forint összegű, zöld kötvényekből befolyt forrás felhasználásáról és azok környezeti hatásairól szól. A...

Sokkal zöldebbek lehetnének az irodaépületek

Digitális épület- és energiagazdálkodási megoldások alkalmazásával, valamint elektrifikációval, illetve megújuló energiaforrások használatával és mikrohálózatok telepítésével akár 70 százalékkal is csökkenteni lehetne az irodaépületek szén-dioxid-kibocsátását a Schneider Electric kutatása szerint. Az alacsony CO2-kibocsátású épületekre történő...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....