- Hirdetés -

Különleges évaddal jön a Nyerő Páros

|

- Hirdetés -

Október 18-tól tér vissza a képernyőre az RTL Klub sztárpárshow-ja, a Nyerő Páros. A hétköznap esténként látható műsor új évadában nyolc híresség bizonyíthatja, hogy mekkora az összhang a párjával, azonban lesznek nem várt fordulatok is, ahol néha muszáj kiszúrni a többiekkel.

Sebestyén Balázs az idei évadban is a legkeményebb próbatételek elé állítja a szerelmeseket, akiknek vadonatúj játékokban kell megküzdeniük nap mint nap, számos szórakoztató pillanatot garantálva. A játékok során a műsorvezető segítségére lesz lelkes segítője, Kabát Peti, aki a tőle megszokott módon ezúttal is állandó humor forrása.

A népszerű sztárpárshow – melynek gyártója a Solaz Média - vadonatúj évadában nyolc sztárpár költözik be a megújult villába és küzd meg a Nyerő Páros címért. Nádai Anikó műsorvezető, akit többek között a Reggeliből, vagy a Házasodna a gazda című társkereső reality-ből ismerhetnek a nézők, és párja, Hajmásy Péter, vagy ahogy a barátai nevezik, Hagyma, marketing menedzser száll idén versenybe, hogy bebizonyítsák, 8 hónapja tartó kapcsolatuk kiáll minden próbát.

Szintén ringbe száll a Nyerő Páros trófeáért LL Junior, azaz Lesi László Csaba zenész, dalszerző és felesége, Lesi-Körtvélyessy Kinga művészeti titkárságvezető, valamint Pataki Zita, az RTL Klub meteorológiai hírszerkesztője, kommunikációs tréner és férje, Szárnyas Attila informatikus, asztalos. Október 18-tól kiderül, hogy házasságuk az ádáz viadal ellenére is viharfelhőktől mentes marad-e.

A küzdelemben ott lesz Kulcsár Edina egykori szépségkirálynő is, aki üzletember férjével, Szabó András Csutival mindent megtesz majd, hogy idén ők nyerjék el a Nyerő Páros címet. De erre hajt Kárpáti Rebeka műsorvezető, szépségkirálynő is fodrászként dolgozó párjával, Frohner Ferenccel, azaz Fecóval.

Molnár Gusztáv színész kedvesével, Fazekas Vivien közgazdász és műkörömépítővel vág neki az idei megmérettetésnek. A versengés nem idegen Somfai Péter kétszeres Európa-bajnok, világbajnoki ezüstérmes és olimpiai bronzérmes magyar párbajtőrvívónak, aki feleségével, a vívóedző Somfai Krisztinával lép a pástra, hogy újabb trófeával gazdagíthassák a családi gyűjteményt.

Az Éjjel-Nappal Budapest hozta meg a szerelmet Kamarás Norbinak, akit a sorozat Lalijaként ismert meg az ország, és aki a sorozatbeli barátnőjét alakító Kármán Odett személyében találta meg az igazit. Most ők is harcba szállnak, hogy bebizonyítsák, szerelmük mindent túlél, még a Nyerő Páros legbrutálisabb kihívásait is.

A Nyerő Párosban a győzelem titka ugyanaz, mint a jó párkapcsolaté: csak az nyerhet, aki jól ismeri párját, bízik a döntéseiben, jól veszi az akadályokat és éppen olyan ügyesen igazodik el a szerelem útvesztőiben, mint a bravúros feladatokban. A párok azonban nemcsak magukért, hanem egymás ellen is játszanak, ugyanis bizonyos feladatokban lehetőségük lesz akadályozni, hátráltatni az ellenfelet. Emellett a szerelmeseknek a villában is ügyesen kell taktikázniuk, hiszen mindannyiuk számára a cél az, hogy ők álljanak ott az utolsó szimpátia-szavazáson, ők kapják a többi pártól a legtöbb szavazatot, és övék legyen a Nyerő Páros trófea.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ismét szavazhatnak a Tesco vásárlói

Tavaly ősszel 10. alkalommal lehetett pályázni közösségépítő tevékenységek támogatására a Tesco „Ön választ, mi segítünk” programjának keretén belül. A 176 továbbjutott pályázat közül az áruházlánc vásárlói által február 13-ig leadott szavazatok döntik majd el,...

Nagy változásokat hozhat a VR és az AR

Az elmúlt évtizedben számos ígéretes virtuális- és kiterjesztett valóság (VR/AR) alapú megoldás született, a mindennapjainkat azonban mégsem szőtte át eddig a technológia. A világjárvány viszont ezen a területen is lényeges változást hozott, hiszen miközben...

Tízmilliós értékben kaptak digitális eszközöket az iskolák

Baranya, Békés, Hajdú-Bihar, Somogy és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei iskolák jutottak oktatási tevékenységet támogató eszközökhöz a Telenor HiperSuli program és a Magyar Református Szeretetszolgálat közös pályázatán. A digitális felzárkóztatás elősegítése céljából indított pályázaton öt hátrányos helyzetű...

Ezek a trendek hasítanak a közösségi médiában

Világszinten már több, mint négy és félmilliárd ember használja rendszeresen a közösségi médiát, méghozzá átlagosan közel két és fél órát naponta. Az utóbbi két évben közel egymilliárd fővel nőtt az aktív felhasználók száma, részben...

Online marketing: erre kell figyelni idén

Három meghatározó trend alakíthatja az idei évben az online marketinget: a videók előtérbe kerülése mellett az arc felvállalása és a 360 fokos marketingeszközök kerülhetnek középpontba 2022-ben. Napjainkban a hirdetéseknél már nemcsak a klasszikus értelemben...

Magyar szakemberekkel erősít a Diageo

Új vezetőt és brand managereket nevezett ki a Diageo kelet-európai marketing csapata. A szakemberek a vállalat budapesti központjából látják el a Diageo által forgalmazott alkoholos ital márkák marketingkommunikációjával és termékinnovációval kapcsolatos feladatokat a kelet-európai...

Huszonötödik évadával jön a díjnyertes sorozat

Hosszabb böjt és pár különkiadás után végre teljes évaddal térnek vissza a nyomdafestéket nem tűrő kisiskolások. Februártól a Comedy Central nézői is bekapcsolódhatnak a többszörös Emmy-díjas sorozat, a South Park 25. évadjába, mindjárt az...

Duplázott a Volkswagen az e-járművek kiszállításában

A tavalyi évben a vállalat minden eddiginél több, összesen 369 000 (2020-hoz viszonyítva + 73 %) elektromos járművet adott át ügyfeleinek, ezek közül 106 000 (2020-hoz viszonyítva + 33 %) hálózatról tölthető (plug-in) hibrid...

Új hírközlési szabályokról tájékoztat az NMHH

A hazai hírközlési szabályok legfontosabb módosításait összegezi a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) fogyasztói tájékoztató aloldala, az nmhh.hu/hirkozlesiszabalyok. Néhány fontosabb változásról a hatóság már korábban beszámolt, ebben a közleményben pedig további újdonságokat mutat...

Átalakulás vár a legtöbb iparágra

A megosztott főkönyvi megoldások jelenlegi helyzetét leginkább az internet '90-es években betöltött szerepéhez lehetne hasonlítani: a Deloitte szakértői szerint a blokklánc technológia alapvetően változtatja meg a telekommunikáció, média és szórakoztatás, termelés, egészségügy és kereskedelem...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vásárlókat is érintik az új jogszabályok

Az év elején több olyan jogszabályváltozás lépett hatályba, ami a mindennapi életünket és az általános ügyintézéseket is érinti. Az ingó vagy digitális áruk vásárlása esetén például 6 hónapról egy évre nőtt a kellékszavatosság időtartama....

Ismét szavazhatnak a Tesco vásárlói

Tavaly ősszel 10. alkalommal lehetett pályázni közösségépítő tevékenységek támogatására a Tesco „Ön választ, mi segítünk” programjának keretén belül. A 176 továbbjutott pályázat közül az áruházlánc vásárlói által február 13-ig leadott szavazatok döntik majd el,...

Nagy változásokat hozhat a VR és az AR

Az elmúlt évtizedben számos ígéretes virtuális- és kiterjesztett valóság (VR/AR) alapú megoldás született, a mindennapjainkat azonban mégsem szőtte át eddig a technológia. A világjárvány viszont ezen a területen is lényeges változást hozott, hiszen miközben...

Tízmilliós értékben kaptak digitális eszközöket az iskolák

Baranya, Békés, Hajdú-Bihar, Somogy és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei iskolák jutottak oktatási tevékenységet támogató eszközökhöz a Telenor HiperSuli program és a Magyar Református Szeretetszolgálat közös pályázatán. A digitális felzárkóztatás elősegítése céljából indított pályázaton öt hátrányos helyzetű...

Ezek a trendek hasítanak a közösségi médiában

Világszinten már több, mint négy és félmilliárd ember használja rendszeresen a közösségi médiát, méghozzá átlagosan közel két és fél órát naponta. Az utóbbi két évben közel egymilliárd fővel nőtt az aktív felhasználók száma, részben...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

Új technológiák pörgethetik fel a klímavédelmet

Hogyan segítheti a mesterséges intelligencia, az esővízgyűjtés és a közlekedési rendszerek gyökeres átalakítása a károsanyag-kibocsátás csökkentését – a többi között ez is kiderül a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott Schneider Electric és a CNBC Catalyst...

DATA