- Hirdetés -

Különleges kampánnyal búcsúzik a Gellért szálloda

|

- Hirdetés -

A Danubius Hotels december 1-ig üzemelteti a főváros egyik legismertebb történelmi szállodáját. Elindult a 6 hetes visszaszámlálás, a különleges búcsúkampány keretében Gellért nosztalgia ételek, épületséták és fényfestés is várja a Danubius Hotel Gellért törzsközönséget, kerületieket, fővárosiakat és vidékieket. A következő 6 hétben lehet még megszállni, vacsorázni, kávézni és rendezvényeket tartani a patinás épületben, mielőtt az épületet bezárják és annak felújításával egy új korszak kezdődik.

Gellért Grand Finale néven búcsúzik a Danubius Hotels az ikonikus szállodától, melyet 2021. december 1-ig üzemeltet. A Gellért szálloda ezt követően bezár és az Indotek Group, a szálloda tulajdonosa hamarosan megkezdi a szálloda felújítását. Az Indotek Group 2019-ben vásárolta meg a Gellért Hotelt a Danubius Zrt.-től, az elmúlt két évben a Danubius Hotels üzemeltette a szállodát.

Gellért Grand Finale - Még vár minden, amitől Gellért a Gellért! – hangzik a Gellértet búcsúztató kampány szlogenje. A Danubius Hotels munkatársai sok szép emléket őriznek a szállodáról, melynek 40 éves közös múltja van a Danubius-szal. Október 21-én indult el a zárásig tartó hathetes visszaszámlálás, melynek keretében szállodai épületséták, retro vacsoraest koncertekkel és az ikonikus Gellért Sörözőben múltidéző „Gellértes” menüsor várja az ide látogatókat. Azért, hogy a fővárosiak figyelmét is felhívják a közelgő búcsúzásra 2021. október 21-től egy héten keresztül, esténként különleges fényfestés díszíti Budapest ikonikus épületének homlokzatát. A kampány részletes programját a Danubius Hotel Gellért weboldalán tekinthetik meg az érdeklődők. A közösségi média felületeken a Danubius Hotels visszatekint a szecessziós Gellért szálló 103 éves történelmére, gasztronómiájára, a szálló világhírű lakóira és az országszerte ismert tematikus rendezvényeire.

„Az utolsó 6 hét következik, amikor a Danubius Hotel Gellértet még abban a formájában és hangulatában láthatjuk, ahogyan megismertük. Ebben az időszakban a vendégeinkkel együtt mi, a Danubius is búcsúzik a szállodától. Aki a szállodaiparban dolgozik, tudja, hogy minden egyes szállodának meg van a maga varázsa. A Gellértre ez különösen igaz, ezért méltó kampánnyal készülünk erre az időszakra” – mondta el Kovács Balázs a Danubius Hotels vezérigazgatója.

A szálloda foglalási felületeit a decembert követő időszakra már korábban lezárták, a már bent levő foglalásokat a vendégekkel egyeztetve áthelyezték a Danubius Hotels más szállodáiba, vagy a Danubius Hotel Gellértbe a zárást megelőző időpontra.

A szálloda munkatársaira a továbbiakban is számít a szállodalánc: „Kiváló munkatársakkal dolgozunk a Gellértben, mindenkire számítunk a jövőben is. A pandémia megmutatta, hogy a sikerünk a munkatársainkon alapszik, velük együtt tudjuk az utazásba vetett bizalmat újra megerősíteni. Munkatársaink vendégszeretetével és profizmusával a jövőben is találkozhatnak a Danubius Hotels többi szállodájában” – tette hozzá Kovács Balázs.

A Danubius 2019-ben kötött megállapodást a magyar ingatlan-befektető Indotek Csoporttal a Gellért szálloda eladásáról. A Danubius szállodalánc tulajdonosainak célja az volt, hogy megtalálják azt a befektetőt, aki lehetővé teszi, hogy az ikonikus épület újra elfoglalhassa méltó helyét Budapest luxusszállodái között. Az Indotek Group a Gellért hotel megvásárlásakor elmondta, hogy teljes rekonstrukciót kíván végrehajtani a műemléki védelem alatt álló létesítményben. Az eredeti külső megtartása mellett az épületet ötcsillagos szállodaként a minőségi turizmus szolgálatába kívánja állítani. A felek 2019 júniusában, a szerződéskötéskor megállapodtak, hogy a Danubius Hotels üzemelteti a Gellért szállodát az ezt követő években, az átépítés tervezési szakaszában, illetve az engedélyezési eljárás befejezéséig. Ez a szakasz zárult most le.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Megvan Karas utódja az NMHH-nál

Koltay Andrást nevezte ki Áder János az NMHH elnökének, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem (NKE) rektora december 4-től 9 éven át irányíthatja a szervezetet. Elődje, Karas Monika októberben mondott le, kevesebb mint egy évvel megbízása...

Budapesti és szolnoki frekvenciák találtak gazdára

Budapesten a Katolikus Rádió Zrt., Szolnokon a Best Radio Kft. nyert újabb frekvenciát a Médiatanács döntése alapján. Az egykor a Klubrádió által használt frekvencia értékesítését is megkezdik. A Médiatanács eredményt hirdetett a Budapest 102,1...

Így hatott a régiós reklámpiacra a járvány

A járvány következtében átalakultak a tartalomfogyasztási szokások, és régiós szinten 1,2 milliárd euróval estek a reklámköltések 2020-ban, a magyar állam azonban 21 százalékkal többet fordított hirdetésekre az egy évvel korábbihoz képest, ennek jelentős részét...

Így találhatnak befektetőt a startupok

Rohamléptekben növekszik a budapesti startup ökoszisztéma, az induló cégek pedig egyre több finanszírozási lehetőség közül választhatnak. A Start it @K&H hazai kockázati tőkebefektetők és angyalbefektetők bevonásával szervezett befektetői napján a legnépszerűbb megoldásokról és a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Zöld fogadalmak karácsonyra

Egy újabb csoki fondue a céges karácsonyon, már van egy a szekrényben, sohasem használom. Tetszetős „Boldog Karácsonyt” bögre egy baráttól, de már roskadásig tele a polc bögrékkel. Egy ing a nagynénitől, ami természetesen nem...

Újrahasznosított műanyaggal erősít a TotalEnergies

A TotalEnergies felavatta Synova nevű üzemének normandiai bővítését, mely vezető vállalat az újrahasznosított polipropilén gyártásában. A TotalEnergies ezzel megduplázza az újrahasznosítható műanyagok mechanikai feldolgozására szolgáló termelési kapacitását, hogy kielégítse a fenntartható anyagok iránti növekvő...

DATA