Különleges kampányt indított a Café és a Rama

A Café Communications csapata együttműködve az Intren, a Tintahal Design és a dentsu X ügynökségekkel és megbízójukkal, az Upfield Hungary-vel életre hívta a Rama Academy-t, az itthon piacvezető sütőmargarin új sütőműsorát.

A Rama több országot érintő tartalomstratégiájának megvalósításához kapcsolódik az új online tartalomsorozat, a Rama Academy, amely a márka egész éven átívelő kreatív platformja. Ahogy a koncepciót, úgy a teljes stratégiát is adaptálják Csehországra is az alkotók, az ottani Hera márkára, Hera Academy néven.

A kampány első felvonása már útjára is indult és hetente új részekkel jelentkezik: a karantén-helyzetre reflektálva fakanalat ragadó influencerek osztják meg bevált receptjeiket a közönséggel a Nagyon Süti YouTube csatornán.

Maga az ötlet még korábban került elfogadásra, majd az indulás kapcsán közbeszólt a vírushelyzet, így az első részek kivitelezését újra kellett gondolni. Így készült el a kampány „home edition” verziója.

Szórakoztatás helyett inkább az edukációra és a segítségnyújtásra került át a hangsúly. A videókban fontos szempont a praktikusság: a szereplők olyan eszközökkel és olyan alapanyagokkal sütnek, amelyek a legtöbb háztartásban megtalálhatóak, hogy a nézők akár a bevásárlást elkerülve próbálhassák ki a recepteket.

A kampány járvány utáni részei az edukációra erősítenek majd rá, illetve a folytatásban ismét nagyobb teret kap a szórakoztatás is. A szereplők tervezetten maradnak, de már stábbal kiegészülve a Tintahal Design konyhastúdiójában készülnek majd a vírushelyzet utáni epizódok.