- Hirdetés -

Különleges közösségi oldalt fejleszt egy magyar cég

|

- Hirdetés -

A jelenleg elérhető közösségi oldalak hibáit szeretné kiküszöbölni az a magyar cég által fejlesztett új rendszer, amely sokkal szabadabb hirdetési felületet és tevékenységet hirdet. A SocialQ fejlesztése már elkezdődött, funkciói között lesz a blogírás, a kriptofizetés, sőt még a társkeresés is könnyedén és biztonságosan bonyolítható rajta.

Az mindig egy érdekes kérdés, hogy milyen okok miatt lehet igény egy ilyen típusú közösségi platformra? A közösségi oldal megálmodói szerint, azok az emberek sarkalják ezt a változást, akik minőségi közösségi térre vágynak. Bándli Renátó, a Millionstarter alapítója úgy fogalmaz, hogy egészen egyszerűen elegük lett a jelenleg elérhető közösségi oldalak működéséből.

„Nem természetes az, hogy korlátozzák az ember szólásszabadságát, vagy tévesen kitiltják az embert a hirdetéskezelőkből úgy, hogy soha többé nem hirdetheti a vállalkozását. Ezekre a problémákra kerestünk megoldást, és így született meg a SocialQ. Sokkal szabadabban lehet hirdetni vállalkozásokat, mert mi ellenőrizzük a cégeket ezáltal a scam projektek, és a lehúzások is javulhatnak. Vállalkozóként gyakran akadályokba ütközik az ember a közösségi média hirdetési felületeken és ezáltal nagy versenyhátrányba kerülhet. Saját magam is tapasztaltam ennek a negatív hatásait” – mondta Bándli Renátó.

A gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy sokkal szabadabb, a vállalattól független irányelv politikát szeretnének folytatni.

„Olyan közeget szeretnénk teremteni, ahol valódi emberek, valódi szólásszabadságot gyakorolhatnak a nagyhatalmaktól függetlenül. Ebbe az irányításba csak az MST tokennel rendelkező holderek vehetnek részt. Úgy kell elképzelni, mintha az MST token tartói egy ország szavazópolgárai lennének, és minden döntésről igazságosan tudnak dönteni, közösen. Erről szólna a közösség valós ereje, ami itt megadatik. Minden országban az MST tulajdonosok kapnak egy felületet a rendszerben, ahol tudnak szavazni és részt vehetnek az irányításban is” – tette hozzá a Millionstarter alapítója.

A cél, hogy az Európai Unió első számú közösségi terévé váljanak. Ehhez persze rengeteg időre, pénzre és fejlesztésre lesz szükség, de több száz milliós felhasználó bázist szeretnének kiépíteni – árulta el a jövőbeli terveikről Bándli Renátó.

Új funkciókat ígér az oldal

A platform új funkcióinak köszönhetően, az adatbiztonság és szólásszabadság biztosítva lesz. De lehet majd blogot vezetni, megoszthatóak lesznek a fényképek, videók és a podcastek is.

„Ezek mellett saját oldalt is készíthetnek a felhasználók. A chat rendszerünk alatt küldhetnek majd kriptovalutát egymásnak és fizethetnek is ezzel a tartalmakért. Aki az iparágban kicsit jártasabb tisztában van vele, hogy ezeknek az ambíciózus terveknek a megvalósításához nagy tőkebevonásra van szükség, hogy nagyot tudjon egy ilyen projekt szólni, főleg nemzetközi szinten. Az elmúlt időszakban főleg a technikai fejlesztésekre koncentráltunk és a háttérvár megfelelő strukturálására. Jelenleg egy 3 fős csapat dolgozik a fejlesztésen, de szeretnénk 15-20 főre bővíteni. A közösségi oldal fejlesztése még csak pár napja kezdődött el, és egy hatalmas, de örömteli feladattal nézünk szembe, amiért minden nap aktívan tesz a csapat” – mondta Bándli Renátó.

Az új oldalon a Millionstarter saját kriptovalutája az MST token lesz a belső fizetőeszköz. Ezzel hirdetéseket, tagságokat, kiemeléseket lehet majd vásárolni. Aki szeretne részt venni ebben a projektben, mint korai befektető, ezt már 50 dollártól megteheti a millionstarter.com oldalán.

„Ez az összeg egy két fős éttermi vacsora árának felel meg jelenleg Magyarországon és ezzel szeretnénk elérni, hogy sok kisbefektető legyen és ne összpontosuljon túl nagy összeg egy-egy magánszemély kezében. A vásárlás menete nagyon egyszerű és forinttal is be lehet fizetni az összeget bankon vagy PayPalon keresztül. Sőt ezt a tokenszámot a vásárlás pillanatától kamatoztatni lehet. Ügyfélszolgálatunk szívesen nyújt vásárlási segítséget mindenkinek. A rendszerhez kapcsolódik egy saját társkereső oldal is, ehhez egyedi algoritmust fejlesztünk. Így biztonságosan és gyorsabban lehet majd párt találni, mert SocialQ-nak is az a célja, hogy közösséget, kapcsolatokat teremtsen és építsen” – zárta gondolatait a platform kitalálója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...

Jobban teljesítenek a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.A márka EQ-nak (MEQ) a márkák...

Még több sportot nézünk a tévében

Nőtt a sportközvetítések népszerűsége a tévénézők körében, az Altman Solon felmérése során vizsgált 8 ország mindegyikében béővült az ilyen műsorokat is nézők aránya az elmúlt két évben. Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Franciaországban mértek...

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....