- Hirdetés -

Különleges közösségi oldalt fejleszt egy magyar cég

|

- Hirdetés -

A jelenleg elérhető közösségi oldalak hibáit szeretné kiküszöbölni az a magyar cég által fejlesztett új rendszer, amely sokkal szabadabb hirdetési felületet és tevékenységet hirdet. A SocialQ fejlesztése már elkezdődött, funkciói között lesz a blogírás, a kriptofizetés, sőt még a társkeresés is könnyedén és biztonságosan bonyolítható rajta.

Az mindig egy érdekes kérdés, hogy milyen okok miatt lehet igény egy ilyen típusú közösségi platformra? A közösségi oldal megálmodói szerint, azok az emberek sarkalják ezt a változást, akik minőségi közösségi térre vágynak. Bándli Renátó, a Millionstarter alapítója úgy fogalmaz, hogy egészen egyszerűen elegük lett a jelenleg elérhető közösségi oldalak működéséből.

„Nem természetes az, hogy korlátozzák az ember szólásszabadságát, vagy tévesen kitiltják az embert a hirdetéskezelőkből úgy, hogy soha többé nem hirdetheti a vállalkozását. Ezekre a problémákra kerestünk megoldást, és így született meg a SocialQ. Sokkal szabadabban lehet hirdetni vállalkozásokat, mert mi ellenőrizzük a cégeket ezáltal a scam projektek, és a lehúzások is javulhatnak. Vállalkozóként gyakran akadályokba ütközik az ember a közösségi média hirdetési felületeken és ezáltal nagy versenyhátrányba kerülhet. Saját magam is tapasztaltam ennek a negatív hatásait” – mondta Bándli Renátó.

A gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy sokkal szabadabb, a vállalattól független irányelv politikát szeretnének folytatni.

„Olyan közeget szeretnénk teremteni, ahol valódi emberek, valódi szólásszabadságot gyakorolhatnak a nagyhatalmaktól függetlenül. Ebbe az irányításba csak az MST tokennel rendelkező holderek vehetnek részt. Úgy kell elképzelni, mintha az MST token tartói egy ország szavazópolgárai lennének, és minden döntésről igazságosan tudnak dönteni, közösen. Erről szólna a közösség valós ereje, ami itt megadatik. Minden országban az MST tulajdonosok kapnak egy felületet a rendszerben, ahol tudnak szavazni és részt vehetnek az irányításban is” – tette hozzá a Millionstarter alapítója.

A cél, hogy az Európai Unió első számú közösségi terévé váljanak. Ehhez persze rengeteg időre, pénzre és fejlesztésre lesz szükség, de több száz milliós felhasználó bázist szeretnének kiépíteni – árulta el a jövőbeli terveikről Bándli Renátó.

Új funkciókat ígér az oldal

A platform új funkcióinak köszönhetően, az adatbiztonság és szólásszabadság biztosítva lesz. De lehet majd blogot vezetni, megoszthatóak lesznek a fényképek, videók és a podcastek is.

„Ezek mellett saját oldalt is készíthetnek a felhasználók. A chat rendszerünk alatt küldhetnek majd kriptovalutát egymásnak és fizethetnek is ezzel a tartalmakért. Aki az iparágban kicsit jártasabb tisztában van vele, hogy ezeknek az ambíciózus terveknek a megvalósításához nagy tőkebevonásra van szükség, hogy nagyot tudjon egy ilyen projekt szólni, főleg nemzetközi szinten. Az elmúlt időszakban főleg a technikai fejlesztésekre koncentráltunk és a háttérvár megfelelő strukturálására. Jelenleg egy 3 fős csapat dolgozik a fejlesztésen, de szeretnénk 15-20 főre bővíteni. A közösségi oldal fejlesztése még csak pár napja kezdődött el, és egy hatalmas, de örömteli feladattal nézünk szembe, amiért minden nap aktívan tesz a csapat” – mondta Bándli Renátó.

Az új oldalon a Millionstarter saját kriptovalutája az MST token lesz a belső fizetőeszköz. Ezzel hirdetéseket, tagságokat, kiemeléseket lehet majd vásárolni. Aki szeretne részt venni ebben a projektben, mint korai befektető, ezt már 50 dollártól megteheti a millionstarter.com oldalán.

„Ez az összeg egy két fős éttermi vacsora árának felel meg jelenleg Magyarországon és ezzel szeretnénk elérni, hogy sok kisbefektető legyen és ne összpontosuljon túl nagy összeg egy-egy magánszemély kezében. A vásárlás menete nagyon egyszerű és forinttal is be lehet fizetni az összeget bankon vagy PayPalon keresztül. Sőt ezt a tokenszámot a vásárlás pillanatától kamatoztatni lehet. Ügyfélszolgálatunk szívesen nyújt vásárlási segítséget mindenkinek. A rendszerhez kapcsolódik egy saját társkereső oldal is, ehhez egyedi algoritmust fejlesztünk. Így biztonságosan és gyorsabban lehet majd párt találni, mert SocialQ-nak is az a célja, hogy közösséget, kapcsolatokat teremtsen és építsen” – zárta gondolatait a platform kitalálója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új évaddal folytatódik a Marvel sorozat

Az első évad meglepő lezárása után október 6-án folytatódik a Marvel Studios egyik közönségkedvenc sorozata a Disney+-on.Loki, a csínytevés istene visszatér, és rögtön a Téridő Variancia Alapítvány – egy időn és téren kívül létező,...

Ezúttal az ATV-t büntette a Médiatanács

Az ATV március 16. és 22. közötti adáshetének hatósági ellenőrzése során több szabálytalanságot is megállapított a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület három jogsértés miatt összesen 775 ezer forint bírságot rótt...

Újabb részletek derültek ki a BrandFestivalról

Mesterséges intelligencia kutató és termelékenységi coach is lesz az idei BrandFestival nemzetközi előadói között. Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozóját november 9-10-én rendezik meg az ETELE CINEMA-ban. Az eseményen a „Digitális transzformáció”...

A kisebb településeken is lesznek GLS automaták

Újabb jelentős mérföldkőhöz érkezett a GLS Hungary: 300 településen összesen már több mint 1250 csomagautomatát üzemeltet a vállalat. A csomaglogisztikai szolgáltató egyúttal bejelentette, elkötelezett az iránt, hogy az ország minden szegletében elérhetővé tegye a...

Kiállítással ünnepel a National Geographic

A National Geographic Magyarország idén lett 20 éves. A kerek évforduló alkalmából a World Press Photo kísérő-kiállításán, a Magyar Nemzeti Múzeumban vonultatja föl a magazin két évtizedének legizgalmasabb és legszebb magyar anyagait.Húsz év, kétszáznegyvennél...

A KNK-val kampányol a Haier

Szeptember elejétől október végéig tart a világ elsőszámú nagy háztartási gép gyártó márkájának őszi reklámkampánya, amelyet online felületeken, social médiában, közterületi eszközökön, plázákban és printben látható hirdetések, valamint PR-megjelenések támogatnak. A potenciális vásárlói útvonalak...

Egyre népszerűbb a munkaerő-kölcsönzés

A munkaerő-kölcsönzés egyre elterjedtebb fogalom munkavállalói körben is, de számos tévhit kering körülötte. Az Ipsos átfogó munkaerőpiaci kutatást végzett a Prohuman megbízásából. A vizsgált 12 hónapos időszakban a magyar közösségi térben kb. 14 ezer...

Természeti katasztrófák áldozatainak segít a L’Oréal

Becslések szerint az elmúlt 50 évben ötszörösére nőttek az éghajlatváltozás okozta katasztrófák, jelenleg közel hárommilliárd ember él katasztrófáknak kitett területeken, és az előrejelzések szerint 2050-re ez a szám egymilliárddal fog emelkedni. A L'Oréal Groupe...

Ma van a kávé világnapja

Már 40 éve ünnepeljük szeptember 29-én a kávét - a világ egyik legkedveltebb itala először Japánban, 1983-ban kapott saját napot. A tradicionális kávézás mellett a 21. században egyre több új fogyasztási mód, szokás alakult...

Közösségi közlekedésre buzdít a Westend

Új eszközökkel bővítette mobilitási parkját a város szívében található Westend. A bevásárlóközpont ezzel szeretne még több alternatív lehetőséget biztosítani közönségének. Továbbra is arra bátorítják látogatóikat, érkezzenek a közösségi közlekedés valamelyik kényelmes és fenntartható eszközével,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezt hozta a nyár a lakáspiacon

Továbbra is a hazai lakáspiac egyik motorja az alku, tűnik ki az OTP Ingatlanpont legfrissebb lakásértékesítési adataiból. A nyári hónapokban ez átlagosan 6,5 százalékos árcsökkentésre adott lehetőséget, ami éppen megfelel az előző negyedévben elérhetőnek....

Új évaddal folytatódik a Marvel sorozat

Az első évad meglepő lezárása után október 6-án folytatódik a Marvel Studios egyik közönségkedvenc sorozata a Disney+-on.Loki, a csínytevés istene visszatér, és rögtön a Téridő Variancia Alapítvány – egy időn és téren kívül létező,...

Ezúttal az ATV-t büntette a Médiatanács

Az ATV március 16. és 22. közötti adáshetének hatósági ellenőrzése során több szabálytalanságot is megállapított a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület három jogsértés miatt összesen 775 ezer forint bírságot rótt...

Újabb részletek derültek ki a BrandFestivalról

Mesterséges intelligencia kutató és termelékenységi coach is lesz az idei BrandFestival nemzetközi előadói között. Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozóját november 9-10-én rendezik meg az ETELE CINEMA-ban. Az eseményen a „Digitális transzformáció”...

A kisebb településeken is lesznek GLS automaták

Újabb jelentős mérföldkőhöz érkezett a GLS Hungary: 300 településen összesen már több mint 1250 csomagautomatát üzemeltet a vállalat. A csomaglogisztikai szolgáltató egyúttal bejelentette, elkötelezett az iránt, hogy az ország minden szegletében elérhetővé tegye a...
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Nincs felső határ egy konferencia esetén – interjú Csermely Ákossal

Kell-e félnünk a mesterséges intelligenciától, átveheti-e az MI a konferenciaszervezést, mennyi látogatót várnak idén az Internet Hungary-re – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Csermely Ákos. Az esemény főszervezője elárulta azt...

Formabontó ötletek

Az MI és a digitalizáció átszövi a mindennapjainkat, ami lehetőséget ad arra, hogy a meglévő erőforrásainkat a leghatékonyabban tudjuk használni – mondta el Pantl Péter a legsikeresebb hazai PR-szakembereket felvonultató Top50-es rangsor első helyezettje....

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezek a legfenntarthatóbb úticélok Magyarországon

Az emberiség megnyitotta a pokol kapuit - jelentette ki néhány nappal ezelőtt az ENSZ főtitkára, Antonio Guterres, hangsúlyozva, hogy jelenleg egy 2,8 fokos hőmérséklet emelkedés felé tartunk. De vajon hogyan ítélik meg az emberek...

Erre költött közel 3 milliárd forintot az AutoWallis

Elkészítette éves Zöld allokációs és hatás jelentését az AutoWallis Zöld Bizottsága, mely a társaság által két évvel ezelőtt kibocsátott 6,6 milliárd forint összegű, zöld kötvényekből befolyt forrás felhasználásáról és azok környezeti hatásairól szól. A...

Sokkal zöldebbek lehetnének az irodaépületek

Digitális épület- és energiagazdálkodási megoldások alkalmazásával, valamint elektrifikációval, illetve megújuló energiaforrások használatával és mikrohálózatok telepítésével akár 70 százalékkal is csökkenteni lehetne az irodaépületek szén-dioxid-kibocsátását a Schneider Electric kutatása szerint. Az alacsony CO2-kibocsátású épületekre történő...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....