- Hirdetés -

Különleges mezben lépnek pályára a fradi focistái

|

A Magyar Telekom és a Ferencvárosi Torna Club különleges aktivitással készül a vasárnapi derbire: a játékosok február 5-én, az FTC-UTE mérkőzésen egyedi mezben lépnek pályára, mellyel egy fontos, jó ügyre kívánják felhívni a figyelmet.

A Magyar Telekom által 2020-ban életre hívott Mobildonor program célja, hogy a fiókban pihenő régi, de még kiválóan működő mobilokat begyűjtse és olyanokhoz juttassa el, akik számára ezek a készülékek segítséget jelentenek a digitális világ megismerésében. A kezdeményezéshez csatlakozók felajánlhatják a használaton kívüli, de még működőképes okostelefonjukat rászorulóknak, vagy támogató szervezeteknek, így Mobildonorokká válhatnak. A Telekom vállalja, hogy a felajánlott készülékeket begyűjti, felújítja, az adatokat törli és a Telekom civil partnerei bevonásával eljuttattatja a leginkább rászorulók részére. Azzal, hogy új életet kap egy régi készülék és eljut egy hátrányos helyzetben lévőhöz, hozzájárulhatunk ahhoz, hogy ténylegesen megváltoztathassuk valaki életét.

Ennek a kezdeményezésnek ad új lendületet a Fradi csatlakozása. A Telekom 2014 óta kiemelt támogatója az Ferencvárosi Torna Club felnőtt férfi futballcsapatának és labdarúgó utánpótlás-nevelésének, 2018 óta pedig a női labdarúgó, a vízilabda, a jégkorong szakosztályok, valamint a férfi torna szakosztály névadó támogatójaként is hozzájárul a klub sikereihez. A jótékony ügyet támogatva, a vasárnapi mérkőzésen a játékosok mezein látható lesz a Mobildonor program logója is.

„Hisszük, hogy ha a digitalizációt jól használjuk, bármit elérhetünk és bármit megváltoztathatunk. A digitális világhoz azonban a belépési küszöb még mindig sokak számára magas. Mobildonor programunkat azért indítottuk, hogy a már nem használt telefonoknak egy új életet adva új lehetőséget kínáljunk azoknak, akik számára az okostelefon még nem lenne elérhető közelségben. A Fradival közös fellépésünknek pedig külön örülök, mert ez is tovább erősíti az eddig is sikeres együttműködésünket!” - mondta el Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója.

„A Fradi márkaértéke kimagasló, nekünk nem csak lehetőségünk, hanem kötelességünk is, hogy ezt a rendkívüli emocionális erőt jó célokra használjuk. A klub népszerű sportolói, kiváltképpen labdarúgói örömmel csatlakoznak egyik legnagyobb támogatónk, a Telekom innovatív és sikeres Mobildonor programjához!” – jelezte Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója.

A Telekom és az FTC ilyen jellegű együttműködése nem új keletű, a program létezése óta már gyűjtöttek közösen eszközöket. Azonban a jótékony ügy melletti elköteleződést erősíti, hogy a klub már helyszíni gyűjtőpontként is a nemes cél mellé áll, így a szurkolók további két gyűjtőponton keresztül tudják leadni a fiókban lapuló, használaton kívüli eszközeiket, így a Groupama Aréna jegypénztárban, valamint a Fradi Boltban (FTC-MVM Népligeti Sportközpont, 1101, Vajda Péter utca 6. )

A következő hetekben érdemes figyelni a két szervezet online felületeit, hiszen több aktivitásra is sor kerül, köztük a játékosok által a mérkőzésen viselt, Mobildonor logóval ellátott egyedi, dedikált mezek árverezésére. Az árverésből befolyt összeget jótékony célra fordítják.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...