- Hirdetés -

Különleges minősítést kapott a BMW

|

A BMW Group az autógyártó vállalatok közül elsőként érdemelte ki a Car Connectivity Consortium (CCC) Digital Key minősítését.

A BMW Group a világ első autógyártó vállalata, amely a digitális járműhozzáférés terén kifejlesztett innovációjával kiérdemelte az autóipar és a felhasználói technológia iparágait egyesítő Car Connectivity Consortium (CCC) Digital Key minősítését. Az elismerés a nemzetközi szervezet stabil és átjárhatóságot biztosító járműhozzáférések terén meghatározott legszigorúbb szabványain alapul és ezáltal igazolja, hogy a BMW Digital Key okoskulcs mindezen követelményeknek maradéktalanul megfelel. A Car Connectivity Consortium (CCC) egy iparágakon átívelő szabványosítási szervezet, amely világszerte a járművek okoseszközökkel való összekapcsolhatóságának folyamatos továbbfejlesztését serkenti. A BMW Group 2017 óta a konzorcium tagja, amelynek égisze alatt konzorciumon belüli partnereivel a kezdetektől fogva vezeti az iparágakon átívelő technológiák és biztonsági szabványok kifejlesztését, illetve továbbgondolását. A számos autóipari vállalat mellett a konzorciumnak a legfontosabb okostelefongyártó vállalatok, az elsőszámú autóipari beszállítók, a félvezetőgyártók és a biztonsági termékek beszállítói is tagjai.

„Az okoskulcs-megoldások minősítése a jármű és az okoseszköz ökoszisztémájának minden pontján elengedhetetlen, hiszen a felhasználókat és az iparág egészét tekintve is az elfogadás és a bizalom kiépítésén dolgozunk” – fogalmazott Alysia Johnson, a Car Connectivity Consortium (CCC) elnöke. „A minősítési program decemberi elindítása óta minden tagunk segített e cél elérésében, és büszkék vagyunk arra, hogy a BMW az első olyan autógyártó, amely megkapta a CCC Digital Key minősítést” – tette hozzá.

„Ügyfeleinknek a lehető legjobb abszolút élményt szeretnénk kínálni, ezen élménynek pedig az innovatív, kényelmes járműhozzáférés is szerves része. A tény, hogy okoskulcsunk elsőként érdemelte ki a CCC Digital Key minősítését, az e téren betöltött iránymutató szerepünket nyomatékosítja” – mondta Kai Barbehön, a BMW Group központi vezérlőegység-fejlesztésért, fizikai járműhálózatért és energiaellátásért felelős részlegének vezetője. „Nagyon várjuk a CCC oldalán kiépített együttműködés folytatását, a CCC Digital Key minősítést kiérdemelt okoskulcs-technológiánkra pedig jelenlegi és jövőbeni járműplatformjaink szerves részeként tekintünk” – tette hozzá.

Az okoskulcs bevezetésével és az újabbnál újabb innovációk világpremierjével a BMW Group iránymutató szerepet tölt be

Autógyártóként a BMW Group nem csupán elsőként érdemelte ki az okoskulcs-technológia innovációit elismerő minősítést, de a digitális járműhozzáférés bevezetése és alkalmazása terén is iránymutató. A müncheni központú vállalatcsoport ügyfelei 2018 óta nyithatják ki, indíthatják el és zárhatják le autójukat a kényelmes BMW Digital Key okoskulcs innovációjával. 2021-ben a BMW iX világpremierjével és a vele párhuzamosan bemutatott BMW Digital Key Plus okoskulccsal a jövőbe mutató járműhozzáférés ultraszélessávú technológiája (UWB – Ultra-Wideband) is debütált. A BMW Digital Key Plus okoskulcs újabb funkciókat, még nagyobb biztonságot és még kényelmesebb használhatóságot garantál, hiszen az ügyfeleknek az autó kinyitásához, elindításához és lezárásához már elő sem kell venniük okostelefonjukat. A technológia már a BMW kompakt kategóriájába és a MINI új modellcsaládjába is megérkezett. A BMW Group okoskulcsai ráadásul barátokkal és családtagokkal is kényelmesen megoszthatók. Az UWB-alapú digitális járműhozzáférés specifikációját a BMW Group és partnerei közösen dolgozták ki, a Car Connectivity Consortium (CCC) keretében globális szabványként hozva létre az autóipar számára. A BMW Group célja, hogy a jövőben is a digitális járműhozzáférés meghatározó iránymutatója legyen és ezen a területen is innovatív szereplőként álmodja valóra ügyfelei abszolút élményét.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...