Különleges reklámfilm készült

Egy szappanopera-forgatás vicces momentumára épül a Paloma kávémárka legújabb, Scherer Péter főszereplésével készült tv-szpotja. A kampányt a reklámfilmszerepeket csak kivételes esetben vállaló ismert színész három, csak a közösségi médiában látható, meghökkentő mini videója teszi teljessé. A márka kreatívügynöksége a Human Telex Advertising & Event volt, amely tender során nyerte el a munkát.

A Paloma a közép árkategóriás őrölt-pörkölt feketekávék piacán szépen teljesítő márka, annak ellenére, az elmúlt években minimális marketing támogatást kapott. Így a tulajdonos Jacobs Douwe Egberts Hu Zrt. az intenzív növekedésben bízva úgy döntött, 2018-ban nagyobb hangsúlyt helyez a brandre, és imázs tv-kampánnyal is megerősíti.

A cél nemcsak a versenytársaktól jól megkülönböztethető reklámfilm elkészítése volt, hanem egy, a márka imázsát megalapozó, annak személyiséget adó kommunikáció elindítása is. A Paloma vásárlóközönségét jelenleg elsősorban a középkorú, vagy annál idősebb nők teszik ki, akik értékelik a termék intenzív ízét, megbízható minőségét és kedvező árát. Az ő megtartásuk mellett azonban a fiatalabb, városi közönséghez is szólni kívántak a humoros, laza, modern kampánnyal.

A szpot főszereplője a számtalan színházi előadásból, mozifilmből és legújabban a Válótársak című sorozatból is jól ismert Scherer Péter, aki „saját magát” alakítja a filmben. Éppen egy szappanopera egyik szerelmi jelenetének felvételét látjuk, a kávéra szomjazó szereplő azonban hiába szeretné nevén szólítani hölgy partnerét, a szájára Pamela helyett csak a Paloma kívánkozik. A helyzetkomikumot végül egy jó erős fekete oldja meg, amely átlendíti a fáradt színészt a holtponton.

A reklámfilm január 15-től fut a televízióban. Emellett azonban Scherer Péterrel három vicces és meghökkentő mini videó is készült, amelyek a képzeletbeli forgatás szüneteiben, színfalai mögött játszódnak. A kézi kamerával felvett, improvizációra épülő jeleneteket kifejezetten a közösségi média csatornára fejlesztették.

A film kreatívügynöksége a Human Telex Advertising & Event volt, amely tender során nyerte el a márka bizalmát.

Megbízó: Jacobs Douwe Egberts HU Zrt.

Marketing manager: Baranyay Tamás

Brand manager: Timkó-Lautner Zsófia

Reklámügynökség: Human Telex Advertising & Event

Vezető szövegíró: Nagy László

Senior art director: Lénárd György

Ügyfélkapcsolati igazgató: Bayer Ákos

Ügyfélkapcsolati menedzser: Vadász Kinga

Médiaügynökség: Havas Média

Médiatervező: Németh Virág

Produkciós cég: Partnersfilm Kft.

Producer: Pataki Ági

Rendező: Kiss Rudolf Péter

Operatőr: Garas Dániel

Gyártásvezető: Kenesei Edina

Utómunka: Melon Fx

Vágó: Lehel Olivér

Colorist: Stalter Anna

VFX: Nagy Miklós