- Hirdetés -

Különleges startup-verseny indult

|

- Hirdetés -

Startupokat és újító kisvállalkozásokat céloz meg az iPon és a HRP közös üzletfejlesztési programja, az iPonNovation, melynek különlegessége, hogy a nyertesektől nem vár el sem tulajdonrész-átadást, sem kizárólagosságot. Ilyenre a közép-kelet európai régióban az online-retail alapú versenyek között még nem volt példa. A program szakmai megvalósítását és irányítását az XO.company végzi, mely a világ legnagyobb független startup-ökoszisztéma versenyét, a Global Startup Awards-ot is jegyzi. Ez garanciát jelent a professzionális lebonyolításra, míg a két cég szakmai tapasztalata és kapcsolatrendszere a három nyertes vállalkozás fejlődésére lesz jelentős pozitív hatással. A pályázatot életrehívó cégek célja a hazai innovatív tehetségek felkarolása és a hazai startup ökoszisztéma fejlődésének támogatása.

”Örömmel és izgatottan fogadtuk el az iPon és a HRP felkérését a közös munkára. Egy közel fél éves közös gondolkodás eredményeképp jött létre az iPonNovation, mely egy világszinten is egyedi üzletfejlesztési program startupok számára, ami sem kizárólagosságot, sem tulajdonrészt nem kér, viszont példa nélküli piaci löketet és tudást ad a nyerteseknek. Fontos, hogy a nyereménytől függetlenül akár egy 200 millió forint értékű befektetési lehetőséget is hozhat magával a HRP részéről ez a lehetőség” – értékelt Kovács Péter, az XO.company alapító tagja.

A verseny piacérett termékkel vagy szolgáltatással rendelkező vállalkozásoknak szól, akik szeretnének direkt hozzáférést szerezni a hatalmas üzleti és végfelhasználói ügyfélkörhöz, igényt tartanak a személyre szabott tanácsadásra és képzésre, illetve szívesen tanulnának Magyarország egyik vezető webáruházának és nagykereskedőjének kereskedelmi és marketing gyakorlatáról. A három nyertes startup mindegyike megkapja a több mint 25 millió forint értékű tudáscsomagot és marketing-büdzsét tartalmazó nyereményt, illetve a lehetőséget, hogy jelentős ismertségre tegyen szert. Legalább egy nyertes régiós szinten is bemutatkozhat, fogyasztókat érhet el az iPon segítségével. A verseny kimenetelétől függetlenül a HRP Europe Kft. potenciális tőkebefektetéssel is számol, igény és külön megállapodás esetén erre akár 200 millió forintos keretösszeget is hajlandó fordítani.

A versenyre jelentkezhet – iparágtól függetlenül – minden olyan innovatív, piackész termékkel vagy “pénzre váltható és mérhető” szolgáltatással rendelkező vállalkozás, amelyik túllépett az ötlet szinten, de még nem érte el a “felnőttkort”. A nevezés a novation.ipon.hu oldalon keresztül történik: a pályázók egy 2 perces videóban mutatkozhatnak be, illetve szükség van a cég, a vízió, illetve természetesen a termék/szolgáltatás részletes leírására is. A döntési folyamat két részből áll, független szakmai zsűri szűri elő a beérkező pályázatokat és választja ki a döntősöket, amit közönségszavazás egészít ki. A végső döntést az iPon, a HRP és az XO.company közösen választja ki. A jelentkezési időszak 2021. április 19. és június 20. között tart.

A szervezőkről

Az iPon a hazai e-kereskedelmi piac egyik meghatározó, folyamatosan erősödő szereplője, a tavalyi évben 12 milliárdos forgalmat generált 37,7 milliós éves oldalletöltés mellett. A 2004 óta működő innovatív vállalkozás folyamatos növekedése már a kelet-közép európai régióban is megindult, így jelen vannak Ausztriában, Horvátországban, Romániában és Szlovéniában is. A webáruházi tevékenység mellett online magazint is üzemeltet az IT világ és a hardverek legújabb trendjeiről, emellett tudományos, játék és filmes rovattal is rendelkezik. Több, mint 80.000 feliratkozóval rendelkező Youtube csatornáján ismert véleményvezérekkel dolgozik együtt, illetve szorosan együttműködik a Speedzone-nal is.

A HRP Europe Kft. közel 42 milliárd forintos éves árbevétellel 150 gyártó több tízezer termékének nagykereskedője, a játékkonzoloktól az egyedi PC konfigurációkon és felhőmegoldásokon keresztül a vállalatirányítási rendszerekig, és több, mint 3 ezer ügyféllel áll partnerségben. A hardver- és szoftverdisztribúción túl az oktatás és a tanácsadás területén is aktív. A közel három évtizedes sikeres működés és folyamatos fejlődés titka az innováció iránti elkötelezettség, az alázat és a nyitottság.

Az XO.company egy nemzetközi, magyar-dán alapítású innovációs tanácsadó ügynökség, mely -többek közt- a világ legnagyobb független startup-ökoszisztéma versenyének, a Global Startup Awards-nak is szervezője, ezáltal hatalmas kapcsolatrendszerrel és 8 éves nemzetközi tapasztalattal rendelkezik innovációs programok és versenyek tervezésében és lebonyolításában.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA