Először forgatott reklámfilmet a takarítás Uberjeként is emlegetett Rendi.hu. A startup Fodor Zsókával a főszerepben a velük dolgozó takarítók gondos kiválasztására szeretné felhívni a figyelmet.
A Barátok közt Magdi anyusaként ismertté vált színésznő ezúttal fordított szerepben, nem takarítóként, hanem a takarítók vezetőjeként tűnik fel a Rendi.hu számára készült reklámfilmekben. A filmek gyártásával a Pixel Filmet bízták meg.
A Rendi.hu 2015 óta van jelen a piacon és Budapest mellett már Debrecenben, Győrött, Szegeden és Pécsett is közvetít takarítókat magánlakások és irodák számára. A startup sharing economy (vagyis közösségi gazdasági) rendszerben működik, mely azt jelenti, hogy egy weboldalon keresztül érkezik meg a rendelés az ügyfelektől, majd a takarítók alvállalkozóként látják el a munkát.
A mostani kampány célja, hogy felhívják a figyelmet arra, hogy a vállalatnál mennyire szigorú előírásoknak kell megfelelni, ha valaki takarítóként szeretne náluk munkát vállalni.
“Az volt a célunk, hogy egy olyan kampányt hozzunk létre, amellyel egyszerre szólunk a potenciális megrendelőinkhez, de a lehetséges alvállalkozóinkat, vagyis a takarítóinkat is megismertetjük a márkával. Amellett, hogy egy komoly témáról, a kiválasztásról beszélünk, mindenképpen szerettük volna szórakoztató módon bemutatni magunkat. Ehhez kerestünk egy olyan autentikus személyt, akit mindenki ismer és szeret, és személyét a takarítással is társítják, így találtuk meg Fodor Zsókát” – mondta el Csillik Timur, a Rendi.hu alapítója.
A négyrészes online terjesztésű azt mutatják be humoros formában, hogy a Rendi.hu takarítószolgálat mennyire szigorú kiválasztási folyamat mentén jelöli ki takarító partnereit. Mindegyikben más-más szerepben jelenik meg Zsóka: a takarítók pszichológusaként, keresztanyaként és takarító oktatóként is feltűnik a filmekben.
A kampány a filmek megjelenése mellett közösségi média és PR eszközökkel is kiegészül a következő 2 hónapban.