Különleges születésnapi kampány a Johnnie Walkertől

A legismertebb skót whiskeymárka sétáló alakja jelen volt az elmúlt két évszázad legfontosabb eseményeinél és meghódította az egész világot. Johnnie Walker idén nyáron a magyar főváros utcáit “járja”; a szemfüles járókelők városszerte felfedezhetik az emberméretű installációkat, melyek megelevenítik az ikonikus márka évszázadokon átívelő, kalandos történetét.

A Johnnie Walker márka idén ünnepli születésének 200. évfordulóját. Ebből az alkalomból Anthony Wonke filmrendező dokumentumfilmet forgatott a világ legismertebb skót márkájának regénybe illő történetéről, ami mostantól magyar felirattal is megtekinthető online. A férfi, aki körbejárta a világot (The Man Who Walked the Earth) című alkotás bemutatja mindazokat a gazdasági, társadalmi és kulturális mérföldköveket, melyek igazi ikonná emelték a Johnnie Walkert. Ez az üveg tanúja volt az ipari forradalomnak, Winston Churchill háborús beszélgetéseinek, és még Leonard Cohen és Lady Gaga is énekelt róla – többek között ilyen mérföldköveket mutat be Wonke alkotása.

Ennek apropóján különleges nyereményjátékra hívnak a városszerte megbújó figurák. Nincs más dolgunk, mint megkeresni egyet, majd kommentben feltölteni egy képet az installációról a Johnnie Walker Facebook oldalán található játékposzt alá. A figurán található QR kód beolvasásával ráadásul rögtön meg is nézhetjük az ikonikus filmet! A játék június 17-től két hétig tart. A három szerencsés kiválasztott Johnnie Walker ajándékcsomagokat vagy 200.000 forint értékű Peek&Cloppenburg ajándékutalványt nyerhet. Az installációk a fotókon látható helyszíneken már feltűntek, de azóta megpihentek a Feneketlen-tó és a Bálna környékén, valamint a Margit-szigeten.