- Hirdetés -

Különleges tartalom érkezik a Philips tévékre

|

- Hirdetés -

A Philips TV-k dizájnjáért, marketing és értékesítési tevékenységéért felelős TP Vision bejelentette, hogy partnereivel, az Abbey Road Studios-szal és a Globe Universal Music brit Kreatív és Kereskedelmi Partnerségért felelős részlegével együttműködnek egy különleges, részben élő, részben rögzített tartalmat magába foglaló projekten a világhírű csellista Sheku Kanneh-Mason közreműködésével.

A projektet kifejezetten úgy tervezték, hogy bemutassa az Abbey Road Studios-nál már nevet szerzett Philips TV és Bowers & Wilkins hangrendszer kivételes összhangját, illetve, hogy a Universal Music sokoldalú stúdiója, a Mercury Studios által rögzített páratlan tartalom segítségével bemutassa az augusztusban érkező, jelenlegi és következő generációs Philips OLED+ TV-k piacvezető, referencia minőségű hang- és képteljesítményét.

Az OLED+ TV egy, a TP Vision által létrehozott exkluzív termék kategória, mely a jelenleg elérhető legjobb hang- és képminőséget biztosítja. Ezen készülékek mindegyike a legkorszerűbb OLED képernyővel, a Philips díjnyertes P5 képfeldolgozó rendszerével, az egyedi élményt nyújtó Ambilight technológiával, és a legendás Bowers & Wilkins hangmérnökei által tervezett exkluzív hangrendszerrel vannak felszerelve.

A három vállalat között a partneri viszony nem újkeletű. A TP Vision az Abbey Road Studios hivatalos televízió partnereként biztosítja azokat a csúcstechnológiás Philips TV készülékeket, melyek a stúdió egész területén referencia képernyőként működnek. A Bowers & Wilkins, az Abbey Road Studios hivatalos hangszóró és fejhallgató partnerének ikonikus 800-as szériájú hangfalai pedig több mint 40 éve a stúdió kontrol szobáiban szolgálnak a referencia minőség ellenőrzésére.

Sheku Kanneh-Mason világszerte elismert brit csellista, a Brit Birodalmi Rend tagja először akkor került a nemzetközi érdeklődés központjába, mikor megnyerte a BBC Young Musician díját, majd ezt követően 21 éves korára kettő, a TOP 20-ba került albumot is kiadott. Ő eddig az egyetlen előadó, akit másodszorra is felkértek, hogy a Brit Film- és Televíziós Akadémia díjátadóján (BAFTA) színpadra álljon. Shekunak sem ez az első találkozása az Abbey Road Studiosszal, ugyanis itt rögzítette Elgar című albumát, mely először juttatott csellistát a slágerlista történetében a Top 10 album közé, és a stúdióban vette fel a testvérei közreműködésével készített Carnival című albumot is.

A beharangozott projekt keretében a klasszikus zene egyik legizgalmasabb tehetsége olyan különleges körülmények közt játszhat, melyek a közreműködők képességeinek legjavát bemutatva a legjobbat hozzák ki a Philips OLED+ TV-készülékekből.

„A Bowers & Wilkinsszel való, OLED+ termékeket érintő partnerségünk már eddig is új minőségi határokat nyitott meg a televíziók piacán, azonban a színfalak mögött az Abbey Road Studios-szal együttműködve azon dolgoztunk, hogy segítsük az olyan tartalmak létrehozását, melyek kielégítik az új minőségi standardokat. Örülünk, hogy nyilvánosan, egy különleges és magával ragadó műsor és egy különleges művész közreműködésével mutathatjuk be kombinált képességeink gyümölcsét” – mondta el a TP Vision marketing vezetője, Martijn Smelt.

„Az Abbey Road Studios a hang és a látvány metszéspontjában állva ott volt a modern filmtörténelem néhány legnagyobb filmzenéjének rögzítésekor. A TP Vision-nel és a Bowers & Wilkinsszel együttműködve izgatottak vagyunk, hogy bemutathassuk, miként lehet a kiváló hang és látvány kombinálásával újradefiniálni a felhasználók által tapasztalt élményt és megteremteni a nézők bevonásának egy új szintjét” – nyilatkozott az Abbey Road Studios vezérigazgatója, Jeremy Huffelmann.

„Nagyon boldog voltam, hogy felkértek a projektben való részvételre, ugyanis azon szerencsések közt vagyok, akik már megtapasztalhatták milyen nagyszerű felvételt készíteni az Abbey Road Studios-ban. A stúdió történelme és ikonikus státusza lenyűgöző, és minden, amihez közük van, a lehető legmagasabb technológiai színvonalon történik. Mindig nyitott vagyok a klasszikus zene bemutatásának új módjaira, és ez a mostani a hang és látvány ötvözése révén nagyszerű lehetőségnek tűnt erre” – fejtette ki Sheku Kanneh-Mason.

Az együttműködés végeredménye augusztus végén, a Philips TV & Sound őszi-téli termékbemutatóján lesz látható.

 

fotó: shekukannehmason.com

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA