Napjaink promóciós világa valóságos számháború: folyamatos a licitálás, hogy ki tud többet, nagyobbat, drágábbat vagy gyakrabban kiosztani a játékos kedvű fogyasztók között.
Általában a felhívások hasonlóan csengenek: „Minden X. vásárló nyerhet hetente, naponta, percenként, másodpercenként ismétlődő sorsoláson, ahol 10, 100, 1000 vagy akár 10 000 darab ajándék vár gazdára!” Jogosan merül fel tehát, hogy vajon mit jelentenek ezek a mennyiségek egy átlagos fogyasztó számára? Tisztában vannak a számok mögött rejlő tényleges esélyekkel? Fel tudja mérni, hogy pontosan mekkora mennyiséget takar például 10 000 db ajándék?
A Milka legújabb promóciója ezt nem bízza a véletlenre. A csokoládémárka ugyanis most egy igazán meglepő, több lábon álló promócióval állt elő: a vásárlók a nap bármely percében nyerhetnek vagy megszerezhetnek egyet az 50 000 darab Milka plüsstehén közül. Idáig nincs benne semmi meglepő, de ezúttal meg is jelenítik ezt, az elsőre talán elképzelhetetlen számot, hiszen a 10 000 kis plüsstehén egy szinte végtelenségig legörgethető microsite-on, egyesével kerül bemutatásra.
Azért, hogy ne csak online legyen érzékelhető a hatalmas mennyiség, népszerű plázákba szintén 10 000 darab tehén költözött be látványos indoor installáció formájában, ahonnan a kis tehenek egy lila csúszdán lecsúszva érkeznek meg új gazdáikhoz. És ha ez még mindig nem lenne elég, országszerte a szupermarketekben pedig 30 000 plüss tehén vár gazdára.
Offline megoldások esetén egy plüsstehén megszerzéséhez a fogyasztóknak nem kell mást tenniük, mint megvásárolni kedvenc Milka csokoládéikat minimum 1000 Ft. értékben.
A kreatív online és offline megoldásokért a HPS Experience felelt.
Február második felében az Allee bevásárlóközpont Milka pop up store-ja mellett egy fotófal és egy életnagyságú Milka tehén ösztönzi a gyerekeket és felnőtteket vidám fotózkodásra.