- Hirdetés -

Különlegességekkel fokozza az ünnepi hangulatot a Starbucks

|

Kezdődhet az évszak egy forró vagy épp jeges kávéval? A Starbucks az ünnepi szezonra idén is izgalmas italkülönlegességekkel készül, amelyek épp úgy passzolnak a hideg hónapok apró örömeihez, mint a Cream Cold Foam a jeges italokhoz. A klasszikus visszatérők és a merész újdonságok mellett, a kávézólánc több millió okot kínál azok számára, akik a kanapés kuckózást hátrahagyva szeretnék megélni ezt a csodálatos évszakot.

Az ünnepi időszak tele van apró, szívet melengető élményekkel és lehetőségekkel, amelyeket kár lenne kihagyni. A Starbucks szezonális menüje pedig épp ezek megélésére csábít.

Visszatérő örök kedvencek

Ha a mókusok is élvezhetnék a kávézólánc különlegességeit, egészen biztosan a vajkaramella és a pirított mogyoró aromájában gazdag Toffee Nut Latte lenne az egyik kedvencük, de a karamellás mogyoróval megszórt kemény krémhabos verzióját, a Toffee Nut Cream Cold Brew-t sem hagynák ki. Idén is hódító útjára indul a gofri és a fűszeres karamella találkozásából született Caramel Waffle Latte, épp úgy, mint az ünnepi időszak kihagyhatatlan kedvence, a mézeskalács ízvilágú Gingerbread Latte, amely most is szerecsendióval megszórt tejszínhab koronával érkezik. A kávézás szerelmeseinek legnagyobb örömére, mindhárom szezonális kedvenc elérhető jeges és Frappuccino változatban is, hiszen ki mondta, hogy a hűvös időben nem kívánhatunk hideg italokat?

Hideg újdonságok a hűvös napokra

Ha már a jeges élvezeteknél tartunk. Azok számára, akik valami ismerősen egyedire vágynak, az újonnan belépő Gingerbread Cream Iced Chai Latte lehet a tökéletes választás, amelyben a fűszerek, a tej és a fekete tea lágyan járják jeges táncukat a mézeskalács ízű, fahéjas hideg hab alatt. Mivel télen a karamellából sosem elég, frissen megálmodott italkülönlegességként érkezik a karamellás gofri ízű hideg krémhabbal csábító Caramel Waffle Cream Iced Latte.

Jeges forróság

A Fudge Brownie Hot Chocolate nemcsupán felmelegíti a hangulatot, de visszarepít a gondtalan gyermekkorba is. Azzal, hogy a nosztalgikus forró csokoládét kombinálja a gazdag karamellás brownie-val, az ismerős ízvilág a jelenben megélt pillanatokat is gazdagabbá és teltebbé varázsolja. A csokoládés brownie-morzsával meghintett csokoládéízű tejszínhab azonban nemcsak forrócsokoládét rejthet, idén először ugyanis jeges verzióban is kipróbálhatjuk, a Fudge Brownie Iced Chocolate formájában.

Ahol csak a kedvünk és ízlésünk szabhat határt

A kávézólánc valamennyi forró és jeges itala növényi tejalternatívákkal is kérhető*, méghozzá plusz költség nélkül, de a személyre szabhatóság itt még korántsem ér véget. A Starbucks szezonális kedvencei mellett ugyanis, a több millió variáció közül bárki kedve szerint összeállíthatja az ideális italát, attól függően, hogy épp mit kíván: jegesen vagy melegen, dupla vagy szimpla eszpresszóval, koffeinmentesen, keverve az ízeket vagy egyetlen fűszerességet kiemelve, tejszínhabbal vagy Cream Cold Foam-mal.

A Starbucks vendégei könnyedén csatlakozhatnak a márka fenntartható törekvéseihez, hiszen azok számára, akik termoszukba vagy reusable cupba kérik az italukat, 250 Ft kedvezményt biztosít italuk árából. Ugyanakkor azokra is gondol, akik otthonukban, saját bögréjükben élveznék a téli kávézást, hiszen a két szezonális szemeskávéja bárhol képes ünnepi hangulatot csepegtetni a szívekbe. A Christmas Blend a fűszeres csokoládé és a bársonyos citrusosság jegyeiben, míg a Starbucks Christmas Blonde Roast a füge, a fűszeres narancs és a juharszirup aromáiban bővelkedik.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyarországon is kapható az év egyik legjobb találmányának titulált okosmobil

A Honor még november elején árulta el, hogy a Honor Magic V3 felkerült a TIME magazin 2024-es, az év legjobb találmányait tartalmazó listájára. A készülék már kapható Magyarországon, ahogy elődje, a szintén kiváló Honor...

Ezeket a filmeket és sorozatokat néztük idén a Maxon

Év vége közeledtével itt az ideje, hogy megnézzük, mely tartalmak érdekelték a hazai nézőket mind a lineáris csatornákon (Discovery, TLC, Investigation Discovery, Eurosport, HGTV), mind pedig streamingen (Max). Az adatok 2024. január 1. és...

Indul az új Star Wars-sorozat

Decemberben ismét elrepülhetünk a messzi-messzi galaxisba, ugyanis újabb sorozattal bővül a Star Wars univerzum. A „Star Wars: Kóbor alakulat” egy csapat gyerek kalandját meséli el, akik biztonságosnak tűnő bolygójukon titokzatos felfedezést tesznek, majd eltévednek...

Az RTL Saleshouse értékesíti januártól a SWEET.TV hirdetési felületeit

Jövő év januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház...

Tovább nőtt a topvezetők aránya a digitális TOP50-ben

Az idén is helycsere történt a digitális szakembereket összegyűjtő rangsorunk élén. Bán Zoltán Net Média Zrt.-vezérigazgató – a tavalyi listavezető – a második helyen végzett, a partizános Gulyás Márton pedig a harmadikról az elsőre...

Összefogott a SkyShowtime és a Magyar Telekom

Európa legújabb streaming-szolgáltatója, a SkyShowtime tovább bővíti szolgáltatás-kínálatát és szórakoztató tartalmai elérhetőségét: az első magyarországi együttműködése keretében egyesíti erőit a Magyar Telekommal, az ország vezető távközlési szolgáltatójával.Először lesz elérhető a SkyShowtime hazánkban TV előfizetéssel...

Szimfónia született Európa mobilhálózati adataiból

A Deutsche Telekom szakértői Európa tíz országának aggregált, anonimizált mobilhálózati adataiból komponáltak zenét a mesterséges intelligencia bevonásával. Az úttörő megoldás nyomán - amelynek előképét tavaly Budapesten alkották meg - Európa fővárosainak sokszínű, mégis összecsengő...

Látványos 3D-kampánnyal erősít a Red Bull

Még megtekinthető a XIX. kerületben az a térhatású digitális plakát, amely a Red Bull Winter Edition idei Jeges áfonya & Vanília termékét hirdeti. Az energiaitalgyártó Magyarországon először jelentkezik nagyszabású, addicionális és innovatív digitális citylight...

Komoly elismerést kapott a K&H jövő gyógyítói díj

A kommunikációs szakma is elismerte a K&H jövő gyógyítói díjat, amely most bronz díjat nyert a Prizma Kreatív PR verseny CSR megoldások kategóriájában. A tavaly indult kezdeményezés célja, hogy elismerje a szívvel-lélekkel gyógyító és...

Hivatalos Binance-csatorna indult a WhatsAppon

A kereskedelmi volumen és felhasználók száma alapján a világ legnagyobb kriptotőzsdéje, a Binance az iparágon belül az elsők között csatlakozik a WhatsApphoz. A több mint 2 milliárd ember által használt üzenetküldő alkalmazásban mostantól egy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Változás az autópálya-matrica vásárlásoknál

Még mindig a heti autópálya-matrica a legkelendőbb, igaz, az áprilisban bevezetett egynapos e-matricát is egyre több autós választja elsősorban a heti és a havi helyett – derül ki a Simple mobilapplikáció idei statisztikájából. Vasárnaptól...

Magyarországon is kapható az év egyik legjobb találmányának titulált okosmobil

A Honor még november elején árulta el, hogy a Honor Magic V3 felkerült a TIME magazin 2024-es, az év legjobb találmányait tartalmazó listájára. A készülék már kapható Magyarországon, ahogy elődje, a szintén kiváló Honor...

Ezeket a filmeket és sorozatokat néztük idén a Maxon

Év vége közeledtével itt az ideje, hogy megnézzük, mely tartalmak érdekelték a hazai nézőket mind a lineáris csatornákon (Discovery, TLC, Investigation Discovery, Eurosport, HGTV), mind pedig streamingen (Max). Az adatok 2024. január 1. és...

Indul az új Star Wars-sorozat

Decemberben ismét elrepülhetünk a messzi-messzi galaxisba, ugyanis újabb sorozattal bővül a Star Wars univerzum. A „Star Wars: Kóbor alakulat” egy csapat gyerek kalandját meséli el, akik biztonságosnak tűnő bolygójukon titokzatos felfedezést tesznek, majd eltévednek...

Az RTL Saleshouse értékesíti januártól a SWEET.TV hirdetési felületeit

Jövő év januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...