- Hirdetés -

Kultúrára éheznek a magyarok

|

- Hirdetés -

Évről évre nő a kulturális eseményekre járók száma Magyarországon, az EU többi tagállamához képest arányaiban hozzávetőlegesen kétszer többet költünk színházjegyre. Erre a megnövekedett igényre reagálva a Bónusz Brigád több mint 2000 új kulturális élmény kínálatával nyitja a 2019/20-as színházi szezont, jelenleg összesen 96 színház több mint 1100 színielőadására kínálnak jegyet az oldalon.

Eddig csak korlátozott számban voltak elérhetőek Magyarország piacvezető bónuszos oldalán a színházi, zenei és egyéb kulturális ajánlatok – ennek mostantól vége, ugyanis augusztustól más kulturális események mellett közel 1200 színházi előadás és több mint 600 koncert, zenei esemény is elérhető a Bónusz Brigádon. Gyakorlatilag az összes hazai színház és koncertterem ajánlata felkerült az oldalra, a színházi és egyéb események jegyadatait a Bónusz Brigádon élőben követhetjük, így naprakészen, csakis a valóban rendelkezésre álló jegyek között lehet válogatni.

„A Bónusz Brigád a vásárlókért jött létre, azt követjük amit a brigádosok kérnek. Egyre töben keresik nálunk a koncerteket és a színházi élményeket, így már akár a Vígszínházba, a Müpába, a Fővárosi Nagycirkuszba vagy az A38-ra is el tudjuk vinni a vásárlóinkat, hogy csak pár kedvencet említsek a több mint 2 700 kulturális ajánlat közül” – mondta Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik alapítója. „Reményeink szerint az év végéig egyre több magyar vásárol majd jegyet a brigádon, szeretnénk a jövő év végéig 20 ezer jegyet eladni. Középtávon 10 százalékkal szeretnénk növelni a bevételünket a kulturális ajánlatoknak köszönhetően. A Bónusz Brigád 9 éves történetének legnagyobb ajánlatbővítésén vagyunk túl: Magyarország legnagyobb online kulturális marketplace-évé váltunk, bízunk benne, hogy azokat az online vásárlókat is elérjük akiket eddig nem sikerült.

A KSH adatai szerint évről évre nő a színházba járók száma: míg 2010-ben még évente országosan 4,5 millió színházlátogatást regisztráltak, addig 2015-ben már 6,7 milliót és 2017-ben ez a szám már közel 8,4 millió volt. Folyamatosan nő tehát a kultúra iránt érdeklődők száma, ezért döntött úgy a piacvezető kuponos értékesítéssel foglalkozó oldal, hogy felveszik kínálatukba a kulturális élményeket is. Budapest abszolút élen jár a színházlátogatások számában, itt 2016-ban 1000 főre évente közel 2700 színházlátogatás jutott. Ez a Bónusz Brigád vásárlási adatain is látszik: a vásárlók 70 százalékát Budapest és vonzáskörzete adja. Második a sorban a nyugat-dunántúli régió, ahol ezer lakosra 465 színházlátogatás jut. Érdekes módon a legkevesebben Pest megyéből járnak színházba, itt 1000 emberre mindössze 138 színházi eseményt regisztráltak.

A Bónusz Brigádon egy vásárló átlagosan 2,5 jegyet vásárol, a kulturális élményt vásárlók kosárértéke 15 ezer forint. A jegyvásárlók kétharmada nő, 55 százalékuk az aktív, 25-44 éves korcsoportból kerül ki. A jegyek 80 százalékát több, mint hét nappal az adott rendezvény előtt vásárolják, ezen belül óriási a szóródás: vannak nagy koncertek, ahol az értékesítési ciklus egy évnél is hosszabb, és egyre jellemzőbb az utolsó pillanatos, last minute döntés a jegyvásárlásban.

Az Eurostat adatai szerint a magyarok az Európai Unió más tagállamaihoz képest kiemelkedően sokat költenek kultúrára, átlagosan a GDP 2,1 százalékát, ebben az összes tagország mögöttünk kullog. A KSH adatai szerint a nők szabadidejük 0,8, a férfiak 0,7 százalékát töltik színházi szórakozással.

1000 forint ajándék

Aki legalább 5000 forint értékben vásárol jegyeket az oldalon, 1000 forint ajándékot kap, amit aztán az oldalon beválthat akár egy éttermi vacsorára, sétahajózásra, utazásra vagy több ezer más ajánlatra.

A jegyvásárlás természetesen beleszámít a Brigád hűségprogramjába is, mellyel további kedvezményekre lesz jogosult az, aki színház-, koncert- vagy egyéb jegyét a Bónusz Brigádon veszi meg. A vásárláskor egyedi kedvezményekre is szert lehet tenni, melyeket a kosárba helyezés után extra kedvezménnyel ajánl fel a rendszer a jegyvásárlóknak. Az indulás óta eltelt időszak legnépszerűbb színházi ajánlatai között az Operettszínház Csárdáskirálynője, Csányi Sándor nőkről szóló egyszemélyes estje, szintén az Operettszínház Szépség és a Szörnyeteg musicalje és az Erkel Színház karácsonyra készülődő A diótörő előadása szerepel.

Nem csak a színházi előadások, a koncertek is népszerűek: a brigádon a Halott pénz jubileumi koncertjére vettek legtöbben jegyet.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges futamot nézhetnek a száguldás szerelmesei

Minden idők talán legkülönlegesebb NASCAR versenyét rendezik meg vasárnap Austinben. A texasi pályán két Formula-1-es világbajnok, Kimi Räikkönen és Jenson Button is próbára teszi a tudását - a finn másodjára, Button először fut neki...

Új ízzel indítja a szezont a Dreher

A Dreher Sörgyárak egyik fontos jelképe, a körben elhelyezett háromszög hangsúlyosabban jelenik meg a márka teljes, alkoholos és alkoholmentes portfóliójának új, egységesebb csomagolásán. Az ősi sörfőző szimbólum, a kőbányai gyár megnyitásának éve, illetve az...

Akciós mobilokra vadásznak a magyarok

A közelmúltban zajlott barcelonai Mobil Világkongresszuson számos készülékgyártó mutatott be új mobilokat: a csúcskészülékek bejelentése mellett jól kirajzolódó tendencia a középkategória erősödése. A Yettel adatai szerint a magyar mobilhasználók többsége is a középkategóriás, jó...

Élőben közvetítik a tévés díjátadót

Március 29-én a TV2 Csoport és az RTL Magyarország közösen, élőben közvetíti online felületein a Televíziós Újságírók Díja gálaestet. Az eseményen kiderül, hogy mely televíziós produkciók és személyek nyerik el a rangos elismerést. (kiemelt fotó:...

A magazinpiacon megkerülhetetlen a Central (x)

Recesszió, infláció, háború, energiaválság, digitalizáció. Ilyen környezetben is erősítették pozíciójukat a Central magazinok. A kiadóvállalat és a hazai magazinpiac legfontosabb 2022-es eredményei 10 percben. (X) Erdélyi Péter, a Central Médiacsoport értékesítési marketing vezetője így foglalta...

Csatlakozik az EqualVoice-hoz a Ringier Hungary

Tegnap este, az idei Glamour Women of The Year Gálán jelentette be a Ringier Hungary médiavállalat, hogy portfóliójával csatlakozik a nemzetközi EqualVoice kezdeményezéshez, melynek célja, hogy növelje a nők láthatóságát, szakértői jelenlétét a médiatermékekben....

Egy új kezdet korszaka – interjú az RTL menedzsmentjével

A minden korábbinál nagyobb technológiai és szervezeti transzformációról, az üzleti és streamingpiaci eredményekről és tervekről is beszéltek az RTL nyolcfős menedzsmentjének tagjai a Marketing&Media magazinnak adott interjúban. Sorozatunk első részéből kiderül, hogy milyen változásokat...

Limitált kollekcióval rukkolt elő az IKEA

Az IKEA kilenc latin-amerikai alkotóval együttműködésben mutatja be az ünneplés hagyományait Latin-Amerikában. A kollaboráció eredményeként létrejött ÖMSESIDIG limitált kollekció harminc terméke segít megalapozni az ünnepi összejövetelek hangulatát. A kollekcióhoz tartozó üvegáruk, asztalterítékek, dekorációk és...

Csúcskategóriás mobilokkal és okoskarkötőkkel erősít a Huawei

Számos új csúcskategóriás terméket mutatott be a Huawei. Az innovatív eszközök között szerepel a HUAWEI P60 Pro és a HUAWEI Mate X3 zászlóshajó okostelefon, a HUAWEI MateBook X Pro notebook, a HUAWEI WATCH Ultimate...

Hatékonyabbak lehetnek a Facebook-hirdetések

Harminc-negyven százalékkal is jobban támogatja a Facebook algoritmusa a videókat a képeknél és a szöveges tartalmaknál, de a nem hirdetett bejegyzések nagyságrendekkel kevesebb embert érnek el a platformon. 2023 egyik nagy újdonsága, hogy a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Sportos projektben a Lidl

A Lidl az UEFA EURO 2024-es labdarúgó Európa-bajnokság és az azt megelőző 2023-as és 2024-es selejtező mérkőzések globális partnere lesz. Az együttműködés idén márciusban veszi kezdetét az UEFA EURO 2024 selejtezőivel.A labdarúgó Európa-bajnokságot 2024....

Különleges futamot nézhetnek a száguldás szerelmesei

Minden idők talán legkülönlegesebb NASCAR versenyét rendezik meg vasárnap Austinben. A texasi pályán két Formula-1-es világbajnok, Kimi Räikkönen és Jenson Button is próbára teszi a tudását - a finn másodjára, Button először fut neki...

Új ízzel indítja a szezont a Dreher

A Dreher Sörgyárak egyik fontos jelképe, a körben elhelyezett háromszög hangsúlyosabban jelenik meg a márka teljes, alkoholos és alkoholmentes portfóliójának új, egységesebb csomagolásán. Az ősi sörfőző szimbólum, a kőbányai gyár megnyitásának éve, illetve az...

Akciós mobilokra vadásznak a magyarok

A közelmúltban zajlott barcelonai Mobil Világkongresszuson számos készülékgyártó mutatott be új mobilokat: a csúcskészülékek bejelentése mellett jól kirajzolódó tendencia a középkategória erősödése. A Yettel adatai szerint a magyar mobilhasználók többsége is a középkategóriás, jó...

Élőben közvetítik a tévés díjátadót

Március 29-én a TV2 Csoport és az RTL Magyarország közösen, élőben közvetíti online felületein a Televíziós Újságírók Díja gálaestet. Az eseményen kiderül, hogy mely televíziós produkciók és személyek nyerik el a rangos elismerést. (kiemelt fotó:...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...

Kevésbé kelendő legendák

Hogyan hat egymásra az online és a print kiadvány, mennyire van esélyük az új címlapsztároknak arra, hogy évekig uralják a borítókat – többek között erről is beszélt Bokor Klára. A Kiskegyed, főszerkesztője elárulta azt...

A print a tévés arcokra épül

Kevesebb lett az eladható, el nem koptatott híresség – mondta el a Marketing&Mediának adott interjúban Takács Gabriella. A Best, a Story és a story.hu főszerkesztője beszélt arról is, hogyan hat egymásra az online és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Legendás kutató érkezik Magyarországra

2023 májusában Magyarországra látogat Dr. Jane Goodall, világhírű főemlőskutató, ENSZ-békenagykövet és aktív környezetvédő, akinek köszönhetően megtudtuk, hogy a csimpánzok sokkal közelebbi rokonaink, mint valaha gondoltuk volna. Egyetemi előadása egyben A remény könyve című kötetének...

Több mint ezer magyar céget érint az új szabályozás

A tőzsdén jegyzett vállalatok kevesebb mint harmada számít fenntarthatónak az uniós zöld keretrendszer mutatói alapján – hívja fel a figyelmet az EY 11 tagországot elemző tanulmánya. Az Európai Unió célja, hogy 2050-re karbonsemlegessé váljon,...

Több száz tonna hulladékot gyűjtöttek össze Ukrajnában

A háborús helyzet sem állíthatta meg a PET Kupa és a Diageo közös, a Tisza ukrajnai forrásvidékén zajló CALL-Action programját. A nehéz körülmények és mindennapos áramkimaradások ellenére a résztvevők kevesebb mint egy év alatt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....