- Hirdetés -

Kütyükkel tanulnak a gyerekek

|

Magyarországon a 3 évnél fiatalabb gyermekek 42 százaléka rendszeresen használ valamilyen okoseszközt, és kisiskolás korra ez a szám 89 százalékra nő – derül ki az NN Biztosító kutatásából. A gyerekek közel 70 százaléka minden nap használ okostelefont vagy tabletet, így ezek az eszközök jelentős szerepet játszhatnak a legfiatalabbak ismeretszerzési folyamataiban.

A magyar szülők közel 70%-a nyilatkozott úgy, hogy gyermekük napi szinten használ valamilyen okoseszközt – derül ki az NN Biztosító reprezentatív kutatásából*. A felmérés szerint a kisgyermekek 38 százaléka már 3 éves kor alatt elkezdi az okostelefon-használatot, döntően még szórakozási céllal. Ebben a korban jellemzően még a szülők eszközeit használják a kicsik. A 3 és 6 év közötti életkorban már 61 százalék az okostelefonozó gyermekek aránya, a 7-10 éves kisiskolás korosztálynak pedig a 89%-a használ vagy tabletet vagy okostelefont. Ebben az életkorban már kiegyenlítődik az egyes felhasználási területek között a szórakozás és az ismeretszerzés aránya.

A felmérés szerint a szülők többsége az iskolakezdés időszakát, vagyis a 6-7 éves kort tartja optimálisnak az okoseszközök használatának bevezetésére: éppen azt az életszakaszt, amikor a gyermekek érdeklődése egyre inkább az ismeretszerzés felé fordul és ekkortól válik jellemzőbbé a saját eszközhasználat is. A kutatás arra is rámutatott, hogy 10-ből 6 szülő érzi úgy, hogy az internet és az okoseszközök segítik a gyereket a tanulásban, az új ismeretek megszerzésében, ezért fontosnak tartják, hogy szülői felügyelettel már egészen fiatal korban megismerkedhessenek ezekkel.

Látva, hogy a legfiatalabbak körében milyen ütemben növekszik az okoseszközök népszerűsége, egyre erőteljesebb a szülők részéről is az igény, hogy kihasználják ezt a lehetőséget a gyermekek oktatása, életre nevelése céljából. Az NN Biztosító ezért támogatja a BookR Kids mesealkalmazás új sorozatát, amely a pénzügyi edukációban játszhat fontos szerepet.

A számos szakmai elismeréssel jutalmazott, 2016 óta működő magyar startup, a BOOKR Kids mobil- és tabletalkalmazásának közel százezer használója május közepén ismerkedhet meg a Noémi világa című mesesorozattal. Noémi egy a talpraesett, az állatokat imádó kislány, aki a családja mellett az állatokért is rajong – izgalmas kalandokat él át Vau úrral, a kutyussal, Mösziővel, a cicával, a Nindzsa névre keresztelt teknőssel, illetve Csurival, a kanárival. A bemutatkozó történetből az olvasók nemcsak azt tudhatják meg, hogy a kislány mire szeretné költeni első összegyűjtött forintjait, hanem az is kiderül, milyen kitartónak kell lennie álmai megvalósításához. A júliusig havonta megjelenő animált és felolvasott epizódok, valamint a hozzájuk kapcsolódó interaktív játékok egyre több pénzügyi, biztosítási ismerettel gazdagítják majd a Noémi meséit követők tudását.

A mesesorozatot az NN Biztosító márciusban bevezetett, a gyermekek jövőjének tudatos tervezését segítő Életkapu program kapcsán támogatja a biztosító. Az Életkapu program a rendszeres megtakarítási lehetőséget kombinálja a gyermekek biztosítási védelmével és minden fontosabb élethelyzethez alkalmazható, amelyekre nem árt idejében felkészülni: legyen szó nem állami finanszírozású oktatásról, az első lakás vásárlásának támogatásáról vagy szimplán csak arról, hogy segítjük gyermekeinket álmaik megvalósításában. A konstrukció részeként a szülőknek lehetőségük van a gyermekek baleseti, súlyos és kisebb betegségre vonatkozó védelméről is gondoskodni a választható kiegészítő biztosítások révén.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...