- Hirdetés -

Kvíz-show és hírműsor a nézettségi lista élén

|

A Piramis és az RTL Híradó volt a múlt hét két legnézettebb műsora. A közmédia két éllovasa A Dal és a Gasztroangyal, az ATV pedig nem tudja annyit ismételni a Sas kabarét, hogy ne az legyen a legnézettebb műsoruk.

Tipikusan a múlt hét volt az, amire egyik nagy kereskedelmi csatorna sem lehet túl büszke. Nyerte a hetet – a 18-49 éveseknél és főműsoridőben – az RTL Klub, a televízió heti share-je 11,7 százalékot tett ki, miközben a TV2-é 10,7 százalékot. A korábbi héthez képest az RTL Klub közönségaránya 1,4 százalékponttal, a TV2-é 1,1 százalékponttal csökkent.

Viszont ezek a 11,7 és 10,7 százalékos eredmények finoman szólva sem egetrengetőek, ha így halad a nézettség aprózódása, lassan megérjük, hogy 10 százalék alatti share-rel is nyerheti a hetet valamelyik csatorna.

A heti eredményeket egyébként a hétvége húzta le. A hétfőtől péntekig terjedő időszakban az RTL Klub 12,2, a TV2 pedig 12,8 százalékos közönségarányt produkált. Hétköznap a kedd estét nyerte az RTL Klub, a többit a TV2. A szombat (11,4% vs. 6,1%) és a vasárnap (9,6% vs. 6,1%) viszont a RTL Klubé volt.

4. hét / 3. hét / 2. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 11,7% / 13,1% / 12,7%
TV2 – 10,7% / 11,8% / 12,9%

Egyes napi műsorok heti átlagos közönségaránya (4. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)
RTL Klub
Híradó – 19,9% (19,5%)
Fókusz – 15,3% (16,5%)
Barátok közt – 11% (12,6%)
Éjjel-nappal Budapest – 11,8% (12,9%)

TV2
Tények – 14,2% (13,8%)
A Piramis – 17,9% (17,7%)
Pénzt vagy éveket – 12,2% (13,1%)
Tények Extra – 5,5% (6,3%)

Az RTL Klub esetében a Híradó továbbra is nagyon jó eredményeket szállított, a Fókusz pedig kényelmesen megugrotta a főműsoridős csatornaátlagot. Az Éjjel-nappal Budapest is hozta az átlagot, a Barátok közt azonban alatta maradt. Akkor sem jobb a Barátok közt helyzete, ha a 18-49 éveseknél elért nézőszámukat vizsgáljuk. A korábbi héten ez átlagosan 194 ezret tett ki, múlt héten viszont csak 165 ezret.

Az RTL Klubon futó heti sorozatok közül a Válótársak teljesít a legjobban. A keddi adásra 209 ezren, a csütörtökire 203 ezren voltak kíváncsiak.

A TV2-n továbbra is kiemelkedően jól szerepel a Piramis, a 17,9 százalékos átlagos eredménye 7,2 százalékponttal magasabb a televízió főműsoridős csatornaátlagánál. A Pénzt vagy éveket nem hozott olyan magas nézettséget, mint a Piramis, de a TV2 átlagánál jobb eredményt produkáltak. A Tények Extra alatt viszont továbbra is nagyot zuhan a TV2 nézettsége.

A TV2 saját gyártású, heti sorozata a Korhatáros szerelem szombaton 121 ezer nézőt hozott, 7,6 százalékos közönségarány mellett. A sorozat ismétlései hétfőn 96 ezer, szerdán 107 ezer nézőt vonzottak a 18-49 évesek köréből.

A legekre rátérve: a kereskedelmi célcsoportnál múlt hét legnézettebb műsora a Piramis keddi adása volt, ami 301 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. A második legnézettebbnek pedig a vasárnapi RTL Híradó bizonyult, ami 294 ezres nézőszámot ért el.

A teljes lakosságnál az RTL Híradó volt a legnézettebb, de nem a vasárnapi, hanem a múlt hétfői adás, ami 982 ezres nézettséget produkált. A második helyre a hétfői Piramis futott be, a kvíz nézőszáma 884 ezer volt. Mindez azt is jelenti, hogy múlt héten egy műsor sem érte el az egymilliós nézettséget.

A 18-49 éveseknél közmédia legnézettebb tartamának a Duna Tv-n sugárzott A Dal bizonyult. Ez szám szerint 88 ezer nézőt jelent. A műsor a teljes lakosságnál 375 ezer nézőt vonzott, ami azért már jobban hangzik. Viszont akadt házon belül erősebb műsor: a 408 ezer nézőt érdeklő Gasztroangyal ismét lekörözte A Dalt.

Az ATV legnézettebb műsorainak sora nagyon vicces, ugyanis ritka az, hogy ne egy ezerszer ismételt Sas kabaré legyen az élen. A múlt héten sem volt ez másként. A Buék Mikroszkóp volt a csatorna legnézettebb műsora a maga 332 ezres nézőszámával. A szintén szombat este sugárzott Közkívánatomra című Sas kabaré pedig a 311 ezer nézőjével a második helyre futott be az ATV-s házi toplistán. Ha kicsit élelmesebb lenne az ATV, akkor indítanának a Sas kabaré ismétléseknek egy külön tematikus csatornát.

Az ATV-s műsorok között a további sorrend egyébként így néz ki: Esti Frizbi (306 ezer néző), Heti Napló (282 ezer néző), #Bochkor (233 ezer néző) és Civil a pályán (216 ezer néző).

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...